show je auto, of een project waar je mee bezig bent.
Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-12-2010 13:29 #858567
door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Nice! Zo'n laser of watersnij machine is echt iets leuks voor in de schuur
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-12-2010 17:14 #858572
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
jep, plan is om er eerst 4 pijpjes van ca 40mm lang zo goed mogelijk naar de poorten te vervormen en vervolgens erop te lassen, dan de complete flens vlakken en verder met de rest.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
27-12-2010 21:41 #858580
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
de band had denk ik meer last van de aanvaring met de bandenmachine dan met de stoeprand.... maar kapot is kapot
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-12-2010 23:07 #858593
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
jep, toen de deuk nog in de velg zat was er eigenlijk niets aan de hand maar toen de band op het bandenapparaat over de scherpe rand van de velg heen ging was het schluss
dat wordt dus nog een paar keer de achterbanden naar 3,5 bar oppompen en zo snel mogelijk het rubber van het canvas af gummen:+
dat wordt dus nog een paar keer de achterbanden naar 3,5 bar oppompen en zo snel mogelijk het rubber van het canvas af gummen:+
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-01-2011 20:01 #859110
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
lol, en dan ook een reservewieltje meenemen voor het geval de band vroegtijdig plat komt te staan, nu met platte band liggen de schokdemperbouten op de grond en staat de auto VAST:+
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
03-01-2011 20:27 #859117
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Dat heb je inderdaad met verlaagblokken en 13".
Oppassen dat je je schokdemper bouten niet krom rijdt, zeker met die lage banden. :]
Oppassen dat je je schokdemper bouten niet krom rijdt, zeker met die lage banden. :]
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-01-2011 20:30 #859119
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
heb er adaptors tussen zitten ivm de dubbele bladveren, dus stiekem hoop ik dat die sneller krom gaan:D
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
04-01-2011 20:49 #859190
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-01-2011 23:15 #859206
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Ohja, bedacht nog iets Anjo; Mocht je geen nieuwe synchromes kunnen vinden. Misschien (weet het dus niet zeker :] )kan je de synchro van de 5 switchen.
Met sportief rijden etc (snel schakelen) ga je in principe nooit naar de 5. En als dat moet (voor de snelweg) mag hij best wat kraken.
Met sportief rijden etc (snel schakelen) ga je in principe nooit naar de 5. En als dat moet (voor de snelweg) mag hij best wat kraken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
04-01-2011 23:30 #859208
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Anjo’s projectauto: 1986 340GT special B14T
Bij een 200/700 zit die kogel op de pook er opgeperst, hoogstwaarschijnlijk bij een 300 ook. Goed heetstoken en verplaatsen. Effect is hetzelfde als er een stuk tussen zetten om de stang te verlengen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
Moderators: Mark Smeets





