1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

Overigens heb ik het kentekenbewijs nog niet binnen; ik heb via DigiD het kenteken achterhaald. Stond er vanochtend nog niet, nu wel.
Wat ik nog het leukst vind, is dat er veel verschil zit tussen andere GLS'en en de mijne op de pagina van de RDW.
Ik heb zowat alles geregistreerd (behalve milieudingen), maar de GLS van William en de GLS van Peter C. hebben bijna niets geregistreerd staan.
Ook hebben zij "345GLS" (aan elkaar vast) en ik "345 GLS".
Dan nu het leukst: ik heb het gewicht van een driedeurs geregistreerd staan!!!:lol:
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;101439 schreef : Nee, eerst APK
Een rijbewijs is ook wel handig om zelf te mogen toeren. :humor:
Gefelicidingest. :y:
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Als ik de remmen vrij krijg zonder iets te moeten vervangen (dus alleen alles schoonmaken/gangbaar maken) doe ik er een APK op, als ik ook nog eens de remmen moet vervangen zeg ik 'm ajuu en gaat 'ie de stalling in.
Ik bedoel, de portemonnee is niet bodemloos, het moet wel leuk blijven.
Vanavond dus maar eens wat gaan proberen. Ik denk dat de geleidepennen van de voorremmen schoongemaakt moeten worden.
De remcilinder die van RA kwam heb ik nu met dat ATE Bremszilinder spul ingevet en is weer gangbaar. Die komt vanavond LA.
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Vanavond was ik weg, morgen geeft de doorslag: APK en rijden of schorsen en voor onbepaalde tijd wegzetten.
Verkopen gebeurt niet, de kans op "bewaren voor later" is vrij groot. Als de remmen meewerken heeft 'ie geluk.
- J. Ruiter
- Verbannen
-
gefelicitaart..volvofiel;101433 schreef : Vers van de pers, verser kan niet, de site van de RDW loopt gigantisch achter:
97-JDT-9 !!!!
dan hebben ze je gematsts bij het rdw met dat gewicht..volvofiel;101439 schreef : Nee, eerst APK
Overigens heb ik het kentekenbewijs nog niet binnen; ik heb via DigiD het kenteken achterhaald. Stond er vanochtend nog niet, nu wel.
Wat ik nog het leukst vind, is dat er veel verschil zit tussen andere GLS'en en de mijne op de pagina van de RDW.
Ik heb zowat alles geregistreerd (behalve milieudingen), maar de GLS van William en de GLS van Peter C. hebben bijna niets geregistreerd staan.
Ook hebben zij "345GLS" (aan elkaar vast) en ik "345 GLS".
Dan nu het leukst: ik heb het gewicht van een driedeurs geregistreerd staan!!!:lol:
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Een vijfdeurs was toendertijd sowieso zwaarder en daardoor ook v??l duurder. Daarom zijn er niet zoveel 345 GLS'en verkocht, een driedeurs was iets van 1500 gulden goedkoper (uit m'n hoofd).
Ik geloof dat het normaalgewicht van een 345 GLS 1127 kg is ofzoiets.