1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
V-snaren eraf gehaald en aan de poelie van de dynamo gedraaid; deze loopt zeer soepel maar wel met het geluid van een trimmende hamster in zo'n ijzeren tredmolentje. Daar komt het piepende geluidje dus vandaan

Gaan de lagers het eerdaags begeven? Hij maakt dit geluid toch zeker al sinds afgelopen zomer, misschien zelfs al wel langer.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Leuk dat de auto mogelijk 1500KG mag trekken! Maar wie wil er nou 1500KG achter een 300 hangen. Hang er maar eens 800-1000KG achter, dat is echt al meer dan genoeg. Veel meer wil je er echt niet achter hangen.
Een 300 is niet zo zwaar uitgevoerd als een 200-700 en niet zo stabiel met zware lasten.
Hij begint er wel erg goed uit te zien, netjes!
- Mark Smeets
- Moderator
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Met mijn Daf 66 op een grote ambulance er achter ging het anders prima. Regelmatig onbewust gewoon 120 gereden...Ruben;177371 schreef : Maar wie wil er nou 1500KG achter een 300 hangen. Hang er maar eens 800-1000KG achter, dat is echt al meer dan genoeg. Veel meer wil je er echt niet achter hangen.
Een 300 is niet zo zwaar uitgevoerd als een 200-700 en niet zo stabiel met zware lasten.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-

- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Niet dat ik er problemen mee heb ervaren (ging zelfs perfekt en door de turbo diesel geen centje pijn op de diverse heuvels)
Wel kwam ik een paar maanden later een soortgelijke combinatie tegen (VW Caddy met gemiddelde caravan) die op de A1 in de berm lag, auto op de kant en de caravan er ergens naast...
Als een aanhangwagen(met oploop rem) of caravan (stabilisator of niet) een eigen willetje gaat ontwikkelen dan moet je wel met zeer grof trekkend materiaal komen wil je dat de baas blijven naar mijn mening.
- V300 register
- Verbannen
-