show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost

  • J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-04-2011 12:22 #869549 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic 1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost

volvofiel;172752 schreef : Ik schakel 99% bij 2500 tpm

en die 1 overgebleven procent dan?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
03-04-2011 12:23 #869551 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic 1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
1500 tpm ;)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-04-2011 12:37 #869553 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic 1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
Die overgebleven 1% is als de motor goed warm is (25+ km), dan ga ik nog wel eens door tot 3500, in een enkel geval 4000.

Ik weet niet hoe een injectie rijdt, maar ik vind het helemaal niet nodig om hoog in de toeren te rijden met deze B19.

@ J-L: inderdaad! Maar dat was ook o.a. gebaseerd op een -verkeerde- compressiemeting, waardoor het leek dat de waarden tussen 5 en 6 lagen i.p.v. 9 en 10. Op de sleuteldag bleek de compressie nog gewoon perfect te zijn.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-04-2011 12:42 #869556 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic 1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
als ik een wedstrijdj met een vw golf doe,is 4500 toeren echt geen probleem voor mijn 360 injection..

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-04-2011 12:44 #869558 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic 1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost

volvofiel;172781 schreef :
Ik weet niet hoe een injectie rijdt

je bent ooit eens in een rode glt meegetuft..:yesyes:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
03-04-2011 13:01 #869561 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic 1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
Stoplichtsprintjes geloof ik niet zo in... ik ben eerder geneigd om op de invoegstrook eens goed gas te geven, maar dat is dan alleen om de motor in goede conditie te houden.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-04-2011 13:48 #869565 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic 1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
laatste keer naar oostenrijk vanuit dordrecht naar tirol te oostenrijk in 5 1/2 uurtjes yeehaa!..dus die motor moet wel goed zijn geweest..:yesyes:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-04-2011 14:07 #869566 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
Vijfenhalf uur? Heb je wel hard gereden...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
03-04-2011 16:22 #869572 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic 1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
ik rij nooit hard..;),ik zou niet durven..:humor:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

  • Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
03-04-2011 16:26 #869573 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic 1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
De routeplanner verteld mij dat dit 976 km zijn. Afleggen in 5 en half uur betekend dit gemiddeld 177km/h rijden (exclusief tankpauzes!). Lijkt mij onmogelijk aangezien een standaard 360 max 180 (op de navi) rijdt. :)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

  • Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD