show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
19-02-2011 23:16 #865746 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic 1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
Oh oooow, ik met mijn grote mond ook....:o

Bij mij voor deur word een tikkie lastig, ik heb inderdaad al vaker voorgesteld om iemands auto ter plaatse te 'detailen', of nog beter, dat samen te doen met de eigenaar.

Ik ga even wat neerzetten in het topic wat ooit geopend is over het 'poetsen', om Joost zijn topic niet teveel te vervuilen.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-02-2011 23:18 #865747 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic 1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
Hoor ik BBQ?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
19-02-2011 23:19 #865748 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost

Wouter76;168848 schreef : Aaaaaaahhhhhh dat interieur, de horror :eek:

Lagen stof, losse draden, vuile vloerbedekking, auwauwauw de helse pijnen aan mijn ogen :cry:

En wat dacht je dan van dat motorblok Wouter! Gaat het nog wel met jou?

Joost, dringend werk maken van die keerring zou ik zeggen! Sinds ik bij mij het olielek (oliepomp-pakking) heb opgelost en gelijk maar alle keerringen heb meegenomen, is het echt weer kurkdroog aan mijn blok!
zal binnenkort als het weer eens wat beter weer is, de hogedruk er wel nog is over laten gaan, zodat de laatste resten ook weg zijn, maar het is een wereld van verschil!

Mijn volgende agendapunt: lekkende diff aanpakken, pakkingen heb ik al, nu nog de moed en de tijd vinden, ohja en beter weer zou ook wel eens fijn zijn!

Good luck Joost!;D

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-02-2011 23:30 #865749 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic 1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost

Dendorssers;168862 schreef :
Mijn volgende agendapunt: lekkende diff aanpakken, pakkingen heb ik al, nu nog de moed en de tijd vinden, ohja en beter weer zou ook wel eens fijn zijn!

Good luck Joost!;D

Hahahaha, jij ook al?? :D :D

Mag bij de mijne ook wel eens :)

@ Wouter: dat zijn geen losse draden, maar netjes aan elkaar gesoldeerd. Ik heb alleen de vloerbedekking (die naast de tunnelconsole) nog niet teruggeplaatst.
De enige "draad" die door het interieur heen woekert, is van de antenne.

Overigens houd ik me aanbevolen voor een poetsclinic voor het interieur! Da's aan mij wel besteed :humor:
De buitenkant wordt nog opnieuw gespoten (sommige stukken zijn nog niet gedaan, zoals het dak en de motorkap) dus dat hoeft niet gepoetst te worden.

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-02-2011 17:21 #866206 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic 1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
H? zie ik daar koplampwissers! :) Passen de armpjes goed?

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-02-2011 17:26 #866207 door 16673-dummy
Koplampwissers

... en valsspelen met de bedrading van/creatief zijn met de achterlichten

De knipperlichten branden mee met de gewone verlichting en bij het knipperen lichten ze wat feller op. Mijn moeder vindt het maar een kermisattractie maar ik vind het wel lachen :)

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-02-2011 17:32 #866208 door 16673-dummy

Kevin;169338 schreef : H? zie ik daar koplampwissers! :) Passen de armpjes goed?

Ja, passen prima! Van de week gelijk nieuwe wisserblaadjes gehaald en ook 2m koplampwissersproeiervloeistofslang gehaald zodat ik die leidingen naar mijn eigen zin kon aansluiten en aanleggen.
Ik heb een terugslagklepje direct achter het pompje bij het vloeistoftankje geplaatst zodat ik in een scherpe bocht naar rechts geen alcohol sproeiervloeistof meer ruik. Eerst die oude vloeistof maar eens afgetapt... waarschijnlijk al meer dan 10 jaar oud want het rook naar pure alcohol en het schuimde als een gek...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
24-02-2011 17:47 #866211 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic 1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
Ziet er echt super uit!

Ik vind die knipperlichten ook wel stoer! Ik heb alleen m'n zijlampjes constant laten branden... omdat wat jij hebt eigenlijk niet mag:no_comment:

Het is weer echt een prachtauto aan 't worden :D

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-02-2011 17:57 #866216 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic 1981 Volvo 345 2.0 GLS van Joost
Mooi! Die koplampwisser staan erg mooi! Dat je er maar veel plezier vanmag hebben. Bedrading ook al aangesloten? Ondanks dat ze NOS zijn weet ik natuurlijk niet of ze het ook doen?

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-02-2011 18:35 #866227 door 16673-dummy

flyhart;169344 schreef : Ziet er echt super uit!

Ik vind die knipperlichten ook wel stoer! Ik heb alleen m'n zijlampjes constant laten branden... omdat wat jij hebt eigenlijk niet mag:no_comment:

Het is weer echt een prachtauto aan 't worden :D

Dankje :)
Ik kom bijna nooit politie tegen hier, en als ik ze al tegenkom (vaak grenscontrole) halen ze me nooit van de weg. Ik vind het dus wel prima... en voor de apk hoef ik maar twee stekkertjes los te halen en het is weer zoals het was. Meestal rijd ik over binnenwegen en daar komt de politie niet... jammer, want zelfs ik rijd gewoon 80 op de landweggetjes die officieel een 60km/h-zonde zijn. Kunnen ze flink wat bonnen uitdelen.

@ Kevin: nee, nog niet aangesloten, maar ik wil de motoren via het dashboard schakelen en ze niet automatisch laten wissen als de ruiten gesproeid worden. Ik ga een knopje in het dash maken waarmee ik ze kan laten bewegen wanneer ik dat wil (en ik er zeker van ben dat er genoeg vloeistof op de koplampen zit zodat ze niet "droog" gaan wissen).

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC