Nieuw hier met een 360 GLS
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Bij montage heb ik indderdaad wel zoiets zien staan , VOL... met 3 cijfers erachter.Doeke Dobma;93278 schreef : Staat er ook een typenummer op? Bij mij is het VOL1105 geloof ik
Ik zou moeten kijken of ik het terug kan vinden. Het zal wel op een winding staan die helemaal aan de binnenkant van de wielkast op de meest onbereikbare plek zit, dat is altijd zo met dit soort dingen....

- V300 register
- Verbannen
-
Nokkenas zit er sinds gisteren in, samen met een verse riem. 1,5 uur werk en inderdaad een hele andere motor. Op dit moment merk je dat de motor met de standaard solex carburateur niet genoeg benzine krijgt, maar gisterenmiddag al een paar keer goed door de toeren heen gehaald (max. 7000 rpm). Hij is inderdaad al een "beetje vlotter". Nu de dubbele Solexen en de R-Sport inlaatspruitstukken er nog op, dan moet het helemaal goed gaan!AvdAkker;79671 schreef : dat zijn al toerentallen, waarbij onbalans in krukas/zuigers/nokkenas een aanzienlijke rol gaan spelen, het geluid van een auto met dergelijk scherpe nokkenassen vind ik persoonlijk wel helemaal geweldig! heb pakweg een half jaar geleden een +/-900 pk nissan skyline staan bewonderen met een complete overhaul van het blok + 2 kingsize turbo's. ding liep stationair heel apart en als hij gas gaf kwam er toch een beest tot leven!
ontopic: vette auto en gezien de plannen word het een echte gti pester! succes
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Wordt een mooi waggie zo.
Maar wat is dat voor een dinges op je l-voorscherm bovenop?
- V300 register
- Verbannen
-
setsunakaede;108065 schreef : Maar wat is dat voor een dinges op je l-voorscherm bovenop?
---> vogelpo*p.....:grr:
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik zie zelf graag wat liever een wat diepere cup/bredere velgrand en een dieper hart zodat de velgen wat breder lijken.
- V300 register
- Verbannen
-