Volvo 360i 2.3 liter
- V300 register
- Verbannen
-

En inderdaad. Er is een groot verschil tussen opknappen en roest verbergen. Ik probeer zoveel mogelijk het eerste te doen

edit: Heeft iemand trouwens problemen met mijn imagehost, www.xs.to ? Elke keer als ik op een foto klik voor vergroting duurt het zo lang voordat hij geladen is... Ik kan ze ook op tinypic.com zetten maar dan kan ik geen thumbnails posten, slechts grote foto's...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Jos360;116715 schreef : edit: Heeft iemand trouwens problemen met mijn imagehost, www.xs.to ? Elke keer als ik op een foto klik voor vergroting duurt het zo lang voordat hij geladen is... Ik kan ze ook op tinypic.com zetten maar dan kan ik geen thumbnails posten, slechts grote foto's...
Het laden duurt in elk geval langer dan dat ik geduld heb

- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik denk dat ik even wegkijk als de slijper in mijn verder zo strakke dorpels zakt...

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Jos360;116715 schreef : Ik heb me tot nu toe 2x verbrand door eigenwijs te zijn en zonder overall te lassen. Het is niet leuk als de vellen aan je wang en armen hangen 2 of 3 dagen lang
Nu doe ik dus voortaan altijd een overall aan en laskap op. Ook dat wegkijken als je last is niet goed...
En inderdaad. Er is een groot verschil tussen opknappen en roest verbergen. Ik probeer zoveel mogelijk het eerste te doen
edit: Heeft iemand trouwens problemen met mijn imagehost, www.xs.to ? Elke keer als ik op een foto klik voor vergroting duurt het zo lang voordat hij geladen is... Ik kan ze ook op tinypic.com zetten maar dan kan ik geen thumbnails posten, slechts grote foto's...
Ik las meestal in mijn t-shirt. Soms moet je ff op tijd wegspringen. Een lashelm is essentieel. Twee keer fixe lasogen gehad en dat merk je meestal 's nachts. Slapen is er dan niet meer bij: het is alsof je hele ogen in de brand staan.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
thuis heb ik lashandschoenen die tot m'n ellenbogen komen en draag ik een longsleeve t-shirt.
je moet gigantisch rekening houden met de ultraviolette straling die het laslicht heeft, laslicht en warmte is net even wat heftiger als een middagje bakken aan het strand!!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Morgen foto's. Ik ben dadelijk weg tot morgen...
- V300 register
- Verbannen
-
Heb destijds bij de cursus bij Rustbuster heel fijn gewerkt met een automatische kap. Je kunt die o.a. kopen bij van Craenenbroek (in verschillende uitvoeringen, ik had de versie met verwisselbare glaasjes)
- V300 register
- Verbannen
-
Automatische kap is alleen wel duur en heeft nooit mijn prioriteit gehad. Ook al is het erg nuttig.
Updates van gisteren. Ik ben vandaag nog niet in de schuur geweest omdat ik van een brakke ochtend aan het genieten ben... Gisteren tot 6 uur weggeweest...
Kriksteun in de zinkprimer tussen de 2 platen. Links en rechts heb ik daarna van voor naar achter vastgelast zodat er ook absoluut geen vuil meer tussen kan komen. Zo zou het goed moeten zijn dus.
Omdat ik te snel was met een nieuwe plaat er in lassen had ik geen ruimte meer om de kriksteun goed aan de bodemplaat te lassen. Ik bakte alleen maar gaten in de plaat en dat is niet echt de bedoeling... Dus maar weer vlug een stuk uitgeslepen (zo scheef als het kan, maargoed...) en de kriksteun vastgelast. Toen weer een nieuw plaatje geknipt en vastgehecht aan de oude plaat en de kriksteun:
En rondom afgelast zodat hij echt goed vast zit. Ik kan nu de auto volledig opkrikken terwijl er niet eens een dorpel aan zit! Hij zit echt goed vast dus.