show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Volvo 360i 2.3 liter

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-08-2009 23:37 #792585 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Volvo 360i 2.3 liter
Da's kanariepietjes geel, Jos. :no_comment:

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
05-08-2009 23:56 #792591 door V300 register
ja, doen!! of dat groen.

het is dat ik mijn caravan niet uitleen, anders zou dat een mooie combi zijn :+

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-08-2009 15:50 #792736 door V300 register
Ik heb er nog even over nagedacht, en oranje naast geel gehouden, en ik ben tot de conclusie gekomen dat de laatste foto die ik gepost heb de juiste kleur is voor mijn auto. kanariepietjes geel met witte stalen wielen :D Dat vind ik mooi.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
07-08-2009 16:54 #792739 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Volvo 360i 2.3 liter
oranje is subtieler en gaat minder snel vervelen denk ik.

Maar geel is ?ber vet en het contrasteert ook nog eens super met de zwarte delen (stootstrips / spoiler etc).

Jammer dat we meer dan een jaar op het resultaat moeten wachten ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-08-2009 17:00 #792740 door V300 register
Ik vrees inderdaad dat ik hem niet gespoten krijg voordat ik weg ben. Desalniettemin ga ik het wel proberen.
Afbouwen is een illusie denk ik ;)
Ik wil geen auto voor dagelijks bouwen, daarom kan ik me een ontzettend felle en coole kleur veroorloven. Ik hoef er niet mee langs klanten ofzo ;)
Alle zwarte delen wil ik trouwens ook spuiten. Stootstrips en bumperstrips in glanzend zwart, dakgoten, raamlijsten etc ook glanzend zwart
Daarvoor moet je wel een jaar wachten want die tijd heb ik echt niet. De wielen zo in het wit vind ik ook erg mooi. Ik wil de stalen wielen een paar cm verbreden zoals Paul gedaan heeft en stralen+spuiten.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
07-08-2009 17:05 #792743 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Volvo 360i 2.3 liter

Jos360;115599 schreef : Ik vrees inderdaad dat ik hem niet gespoten krijg voordat ik weg ben. Desalniettemin ga ik het wel proberen.
Afbouwen is een illusie denk ik ;)

Je gaat over 3 weken al? Hoe ga je dat zo snel nog doen? :wtf2:

Jos360;115599 schreef : Alle zwarte delen wil ik trouwens ook spuiten. Stootstrips en bumperstrips in glanzend zwart, dakgoten, raamlijsten etc ook glanzend zwart

Ik schrok heel even, want ik dacht dat je ze ook geel ging maken. Maar zwart is een goed idee. Glimmen ze ook mooi en je zit niet meer met die plastic shine te k*tten :yesyes:

Jos360;115599 schreef : Ik wil de stalen wielen een paar cm verbreden zoals Paul gedaan heeft en stralen+spuiten.

Ik zou een paar mooie lichtmetalen wielen zoeken, maar wie ben ik :+

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-08-2009 17:09 #792746 door V300 register
Ik heb niets met wielen. Ik vind stalen wielen juist mooi staan bij een 360, omdat ze eigenlijk altijd met stalen wielen uitgerust worden. Grote velgen vind ik sowieso niet mooi op een 360, max 14 inch.
Als ik lichtmetaal zou kopen dan zou ik een mooi ingetogen setje willen maar ik heb er geen geld voor over, dan verbreed ik liever de standaard wielen.

Ik ga inderdaad over 3 weken, maar er zit niet veel werk meer aan de carrosserie. Ik moet nog plamuren, schuren en 2 dorpels er in lassen. Dat zou met flink doorwerken een week werk kunnen zijn, maar helaas heb ik de dorpels nog niet binnen.
3 weken is theoretisch dus mogelijk, maar waarschijnlijk haal ik het niet.

Gele stootstrips en sierstrips is trouwens afzichtelijk lelijk. Dat zou ik nooit doen.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-08-2009 17:15 #792748 door V300 register

Jos360;115605 schreef : Ik heb niets met wielen. Ik vind stalen wielen juist mooi staan bij een 360, omdat ze eigenlijk altijd met stalen wielen uitgerust worden. Grote velgen vind ik sowieso niet mooi op een 360, max 14 inch.
Als ik lichtmetaal zou kopen dan zou ik een mooi ingetogen setje willen maar ik heb er geen geld voor over, dan verbreed ik liever de standaard wielen.

Hear, hear, same here!

Gewaagde kleurtjes, ik hou er wel van. De wegen in NL mogen wel wat opgevrolijkt worden. Goed werk! Als ie af is krijg je een extra flesje drank van me ;)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-08-2009 17:30 #792749 door V300 register
Oja, dat was ik al bijna vergeten. Ik vrees dat daar ook niets meer van gaat komen deze maand :humor:

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
07-08-2009 17:42 #792751 door V300 register

Jos360;115595 schreef : Ik heb er nog even over nagedacht, en oranje naast geel gehouden, en ik ben tot de conclusie gekomen dat de laatste foto die ik gepost heb de juiste kleur is voor mijn auto. kanariepietjes geel met witte stalen wielen :D Dat vind ik mooi.

Verbaasd me niks. :D

in combinatie met zijdeglans zwart ipv hooggans en gebroken wit ipv spierwit, best leuk.

:yesyes:

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC