360 GLT met Hör-modificaties en bodykit.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Dan heb je meteen de goede velgen, een mooi interieur, een sportuitlaatje, enz.. Alleen even de achterlichten en richtingaanwijzers voren omruilen met de h?r en klaar.
Ik twijffel alleen of deze van 86 of 87 is, dadelijk even opzoeken.
En je zult wel een 5-deurs willen met 3 kinderen?
EDIT: laat maar zitten, deze is van 22-mei-1987
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Buiten dat, vind ik een 5-deurs of een sedan mooier als een 3-deurs 300.
Ik heb al wel wat gevonden denk ik...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Bodejodel;96474 schreef : Ik heb al wel wat gevonden denk ik...
vertel vertel

de enigste die ik me kan voorstellen, is die 360GLT sedan op MP... (EDIT: ook een 87er. Ik moet eens eerst dingen opzoeken voordat ik reageer
Of toch die rechts gestuurde GLT sedan waar je het laatste over had?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Eerst even wat zekerheid verzorgen voordat ik weer vanalles ga roepen wat ik niet waar kan maken...
Die GLT Sedan op MP is van 1987 en die UK GLT is van 1989...
Die worden nooit meer belastingvrij...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Kilometerheffingvrij op LPG rijden is wel even behoorlijk wat goedkoper als kilometerheffing betalen...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Tj??rd;96480 schreef : Maar als ik de opinie hier goed peil, rijdt er over een jaar of drie geen enkele >86-er meer rond (want die worden niet belastingvrij dus vindt zelfs de club ze niet meer interessant) dus dan heb je in ieder geval wel iets zeldzaams
Tja, dat zie je nu al in elke club. Alles van na 1-1-1987 wordt uit elkaar getrokken als ze slecht zijn (lees stuk/onbruikbaar, hoe miniem de reparatie ook is), om alles van voor die datum maar op de weg te houden. Als je keuzes moet maken, dan kom je niet onder een keuze uit. Als de regering dan dergelijke regels in het leven schopt is voor veel mensen de keuze makkelijk gemaakt. (liever aan de onderdelen en het werk geld uitgeven dan de staat blijven sponseren)
Het spul wordt wel zeldzaam zo, da's waar. (Ik blijf trouw aan m'n '87 760 diesel... zolang als ik het kan betalen)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Berichten: 4
Tj??rd;96480 schreef : Maar als ik de opinie hier goed peil, rijdt er over een jaar of drie geen enkele >86-er meer rond (want die worden niet belastingvrij dus vindt zelfs de club ze niet meer interessant) dus dan heb je in ieder geval wel iets zeldzaams
Nee hoor, ik schroom niet om een 360 van na '86 aan te schaffen straks.
Je betaalt t?ch per kilometer!
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Gezien het beleid van het huidige kabinet kan ik me ten eerste voorstellen dat ze echt de regeerperiode niet gaan afmaken, het betekent ook dat als de wet ingevoerd moet gaan worden alle auto's voorzien moeten zijn van het "KM kastje" en ik geloof nooit dat zoiets op tijd gaat lukken dus zal die datum wel gaan opschuiven, gezien alle inspanningen van de FEHAC (bevriezing per 1-1-2009) zal de oldtimerdatum ook gewoon meeschuiven.
Zekerheid heb je nooit en nergens, maar ik durf de gok van een 87er wel aan.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.





