Project: Wouter's Black Beauty
- V300 register
- Verbannen
-
Hoe lang duurde de procedure bij de RDW? Het was alleen papierwerk toch? Moest je daar de auto nog voor meenemen?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
antiekeradio;62779 schreef : ik wil de armen best aan iemand doneren, ze zijn nog niet afgevoerd..
voor jou Freerk?
Ik heb je een PB gestuurd
- V300 register
- Verbannen
-
Nog even daarop volgend, als ik de pdf werkwijze van de RDW doorneem, dan is het als volgt: eerst op naam zetten, dan keuren e.d. en dan pas registratie kentekenbewijs. Maar als ik dit topic zo lees, dan doe jij het in omgekeerde volgorde? Of iig het keuren later pas...punkazz;62825 schreef : Helemaal gelijk, heel veel moeite heb ik er ook niet mee.
Hoe lang duurde de procedure bij de RDW? Het was alleen papierwerk toch? Moest je daar de auto nog voor meenemen?
- V300 register
- Verbannen
-
Datum eerste toelating 11-07-2008
Datum aanvang laatste tenaamstelling 14-07-2008
Datum eerste afgifte Nederland 14-07-2008
Wacht op keuren Nee
De datum eerste toelating klopt niet. Je volgende APK-datum staat nu ook op 2012 en dat lijkt me alleen van toepassing op nieuwe auto's

(plus dat je auto op deze manier niet in aanmerking komt voor belastingvrijstelling)
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Eerder is deze auto niet in NL geregistreerd geweest.
- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-

dus ik zal wel zien of ze nog met brieven van de houderschapsbelasting gaan komen.
ik heb een kopie van het originele kentekenbewijs meegekregen.
@Steven; het is tegenwoordig mogelijk om naar de RDW te gaan voor all??n de invoer en tenaamstelling.
het direct uitvoeren van de APK kan ook (kost maar 30 euro extra). Als je dat laat doen moet je wel een afspraak maken voor het hele verhaal. Het keuren gaat dan ook v??r de tenaamstelling.
Ik had geen zin om tot augustus te wachten voor de eerstvolgende mogelijkheid om voor invoer + apk af te spreken, dus ik heb de 'alleen invoer' manier gekozen. daarvoor moet je ook met de auto naar het keurstation, maar dan alleen zodat ze het chassisnummer kunnen controleren.
Ik moet nu wel binnen 2 weken zorgen dat die APK gekeurd of geschorst is.
groetjes Wouter
- V300 register
- Verbannen
-