Weer een 340 op de parkeerplaats!
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
i66.photobucket.com/albums/h264/Grubbe666/IMG_0189.jpg
of wat te denken van goud voor het hart;)
i138.photobucket.com/albums/q257/b_h_nic...GTI/of50590442-1.jpg
andere optie is een witte velgrand, hoeft maar een 5 tot 8mm brede lijn te zijn:) check bijv de motorfietswereld voor inspiratie: www.motorpartsonline.nl/index.php?cPath=...274a6297533464196a7f
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Gaat zo niet lukken zonder veel moeite.Wouter76;142010 schreef : Hmmm nu je het zegt Niels, ehm Steven ik durf het bijna niet te vragen maar ehhh...
Klein_stukje_wiel
Tijdens_de_elandrun_2009
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Chroom/gepolijst/goud staat onder sommige auto's heel mooi met bepaalde velgen maar ik zou dit onder mijn auto niet mooi vinden.
@Steven; ik heb die linkjes geplaatst om te laten zien hoe deze antraciet gekleurde velgen (GLT type 1 velg als ik me niet vergis) er uit zien.
Kun je zoals je hebt gedaan bij de vorige foto's met de bewerkte velgen deze ook een keer in de kleur antraciet maken?
Nu is het poedercoaten iets wat pas volgend voorjaar zal gaan gebeuren maar na de reactie's tot nu toe lijkt het me na hier al even over nagedacht te hebben het toch een leuk idee een topic te openen met een poll/enquete, ik ben best wel benieuwd hoe jullie denken over de kleur van de velgen!
Ook het aantasten van de originaliteit van de auto speelt voor mij wel mee maar als bijvoorbeeld het antraciet zoals op Pauline haar velgen ook heel mooi zou staan wil ik dat zeker overwegen.
- V300 register
- Verbannen
-
en weer dacht ik dat die velgen eronder moesten....sjonge jonge :+....brb.Wouter76;142064 schreef : Kun je zoals je hebt gedaan bij de vorige foto's met de bewerkte velgen deze ook een keer in de kleur antraciet maken?
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Dank je Steven :y:
Dit antraciet vind ik echt mooi staan, een mooi contrast met het wit en de auto word er net een tikkie 'stoerder' door.
Nu afwachten wat de poll/enquete voor uitslag zal geven, ik ben benieuwd!
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
Verder ben ik net nog even bezig geweest met wat poetswerk (hehe dat werd ook wel weer eens tijd :rolleyes:)
Om bij de brandstofslangen in de kofferruimte te komen heb ik het kunststof paneel weg gehaald, dat staat hier nu in de hobbyamer te niksen dus maar even schoongemaakt en gepoetst:
De andere kant ga ik uiteraard ook nog doen!