show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

Weer een 340 op de parkeerplaats!

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-10-2008 21:12 #731063 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
Jee, jij bent ?cht zuinig op je auto! Mijn krik heeft na 28 jaar nauwelijks lak meer over...:)

Steeds als ik foto's van je 340 zie verbaas ik me er over hoe mooi hij nog is. Heb je al eens nagedacht over chroom? De dakgootjes, raamlijsten e.d.?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-10-2008 22:34 #731117 door J. Ruiter
Beantwoord door J. Ruiter in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!

Wouter76;71466 schreef : Dank je, leuk dat je de 10e pagina opent Jeroen en beterschap gewenst!

Gr; Wouter

dank je,na een half brood,3 borden brinta en 3 strippen paracetamol...het gaat wel weer wat beter..

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-10-2008 22:36 #731118 door J. Ruiter

volvofiel;71651 schreef : Jee, jij bent ?cht zuinig op je auto! Mijn krik heeft na 28 jaar nauwelijks lak meer over...:)

Steeds als ik foto's van je 340 zie verbaas ik me er over hoe mooi hij nog is. Heb je al eens nagedacht over chroom? De dakgootjes, raamlijsten e.d.?

deze auto kan zo weer terug naar volvo..kunnen we laten zien hoe we deze auto's vertroetelen..

• J. Ruiter
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-10-2008 22:37 #731119 door J. Ruiter

Wouter76;71617 schreef : Hahaha nee Jean-Luc het kleppendeksel ga ik niet verchromen maar wel polijsten en ik denk in de poetsolie o.i.d. zetten. :D

Ook wil ik het meegespoten plaatwerk in de motorruimte nog met commandant behandelen en daarna in de wax zetten.

En ik ben nog lang niet klaar, nog langer niet, nog langer niet, nee ik ben nog lang niet klaar, dat word toch zeker volgend jaar........

Gr; Wouter

als je klaar bent,mag je mijn 340 special wel doen..of een van de 3 andere..:lol:

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
13-10-2008 23:29 #731121 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
@Joost; ja chromen raamlijsten lijken me ook wel erg mooi, misschien komt het er nog wel eens van.

Leuk dat je dat zegt, ik ben er inderdaad heel zuinig op en wil de 340 zo mooi mogelijk maken en houden, sommige verklaren me misschien voor gek ( haj 't goed wies kapot? :crazy1:) maar ja ik vind het gewoon enorm leuk om te doen.

@Jeroen, fijn dat je weer wat opgeknapt bent!
Ja wat zouden ze in Zweden eigenlijk van onze club vinden waar we onze auto's allemaal op een andere manier als zeer speciaal behandelen.

Ja dat zegt m'n pa ook zo vaak: "als je toch bezig bent doe die van mij dan ook meteen ff " , ehm ff? :nono: , ben er vaak uren mee zoet en ook het reservewiel vergde al gauw 2 uurtjes werk.....

Ach ja de een verzamelt postzegels, of kruipt elk weekend op handen en knie?n door de tuin en weer anderen poetsen hun auto tot onder de motorkap....:D

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-10-2008 23:49 #731130 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
Wat heeft de hoogte van de wang met de bandenspanning te maken? 2,5 bar klinkt niet zo gek, doe zelf altijd 2,4 bar. Maar het is wel wat aan de hoge kant denk ik.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-10-2008 13:32 #731186 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!

Wouter76;71712 schreef : @Joost; ja chromen raamlijsten lijken me ook wel erg mooi, misschien komt het er nog wel eens van.

:nono: Chroomopwitisniemooi!
Dat zwart staat juist erg fraai bij een witte auto. Het zwart lijkt dan zwarter en het wit n?g witter.

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-10-2008 15:35 #731187 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
Da's uiteraard geheel persoonlijk. Van chroom gaat 'ie veel harder glimmen en het staat luxueuzer.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-10-2008 18:03 #731200 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
Op een witte valt het chroom bijna weg omdat het in het licht net zo "wit" is als de auto.

• Wouter Borsje
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
14-10-2008 20:03 #731211 door Wouter Borsje
Beantwoord door Wouter Borsje in topic Weer een 340 op de parkeerplaats!
Mjah Jeroen, nu je het zegt......chromen accenten staan waarschijnlijk beter op een donkere kleur auto ( zwart of blauw ) en geven de huidige donkere raamrubbers nu juist dat mooie contrast ( zeker als ze net in de kunsstof reiniger zitten ), dank je wel voor het meedenken :y:

Gr; Wouter.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC