anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
dan morgen nog effe lekker verder:
- bridgestones op de andere aez velgen laten leggen en aan de voorzijde eronder knallen
- voorwielophanging nalopen
- remmen nalopen + remproef
- achterwielophanging nalopen
- speling uit stuurhuis halen
en de middag staat gevuld met dingen die ik mezelf al een hele tijd geleden beloofd heb.
@ jos, de airco moet ik nog testen, dat doe ik eerst met het hele zwikkie los, dan weet ik evt wat er verrot is en aan de hand daarvan kijk ik wanneer ik de onderdelen aanschaf om het weer werkend te krijgen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Jos360;97904 schreef : Is zo'n compleet dashboard makkelijk uit te bouwen? Ik wil bij mij ook alles strippen wat niet gebruikt wordt, en sowieso even kijken hoe de draadboom er uit ziet.
je moet weten wat er los moet, maar het stelt heulemaal niets voor.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Ik gok: Een flamer setje?AvdAkker;97907 schreef : het ding ligt hier al een paar maanden ind e kast, en heb hem al half onder de auto hangen maar nu de besturing nog:humor:
- Mark Smeets
- Moderator
-
Bodejodel;97925 schreef : Ik gok: Een flamer setje?
Is dat zo'n ding, wat bij gas loslaten een keiharde knal uit de uitlaat geeft?
Volgens mij is dat namelijk wat Anjo eronder gaat hangen

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- voorwielophanging spelingvrij
- achterwielophanging spelingvrij
- stuursysteem spelingvrij
vanmorgen begonnen met afstellen van het stuurhuis, had hem te strak gezet, dus als ik stuurde moest ik met geweld het stuur naar 0-stand draaien:+ even flink wat nagesteld om zo min mogelijk speling te hebben, maar wel een stuur dat automatisch naar 0-stand terugkomt als je gas geeft. en dat is nu na 20x bijstellen het geval, precies goed dus!
toen ff de banden om laten leggen en het nieuwe rubber gelijk even ingereden, wat een gigantisch verschil, de wegligging is echt super voor een standaard onderstel
heb ook gezien dat deremmen van erik's voorwielophangin die er nu onder zit eigenlijk ook best aan vervanging toe zijn (preventief) maar de komende 2 weken overleven ze het nog wel. even een gaatje voor prikken in le agenda en dan is dat ook weer gefixt. banden blokkeren gaat nog steeds gelukkig!
- Mark Smeets
- Moderator
-
AvdAkker;97907 schreef : oowh, das vet ik heb het nog niemand verteld namelijk:D het ding ligt hier al een paar maanden ind e kast, en heb hem al half onder de auto hangen maar nu de besturing nog:humor:
Aangezien je zegt dat er besturing bij hoort, en jouw kennende, kan het bijna niet anders als dat het iets van streetglow is :yesyes:
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ik zei al "nie boeiend" maar de wildste ideeen van jullie komen toch naar boven:humor: heb ik zo'n wilde reputatie dan?

- J. Ruiter
- Verbannen
-
je bent beroemd en berucht..AvdAkker;98032 schreef : neuh man, het is een of andere dinky-toy sirene waar de speaker al een paar maanden van onder de auto hing:humor:
ik zei al "nie boeiend" maar de wildste ideeen van jullie komen toch naar boven:humor: heb ik zo'n wilde reputatie dan?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-