anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
vanmorgen ook eff 2 bridgestone bandjes besteld, die kan ik hopelijk aankomende week ergens om de 2 andere aez velgen leggen en ze uitproberen bij de elandrun!
tenminste, als dat nog een soort van doorgaat, ik heb nog geen bevestiging oid ontvangen.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ik heb de storing in het binnenlicht tijdelijk verholpen door een nieuw systeempje aan te leggen, in de zekeringenkast gaat het fout (en ik had eff geen andere liggen)
de huidige heb ik even open gebroken en wonder boven wonder heb ik het ding weer in elkaar gekregen, maar ik weet nu ook waarom ze wel eens uitfikken, ?ngeloofelijk dat dit een CE keuring mag dragen.
overigens mijn complimenten voor de prutser die dit dashboard kabelboompje gemaakt heeft, alle tyrips veuls te strak, 3x een draadje licht ingeknipt en nog een paar kleine dingetjes.. de ingesneden kabeltjes heb ik vernieuwd incl nieuwe schuifjes en ik heb alle accesoire troep die er in zat weer weggeknipt:)
neon/alarm/audio voorzieningen, allemaal pleitos. 1 accesoire bouw ik nu nog ff in maar dat blijft nog eff geheim:D
al met al kwam dit eruit:
huuuuuh nieuw rubber??
jaa nieuw bridgestone rubber wel te verstaan!!
die mogen as zondag lekker lijen:)
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;97903 schreef :
neon/alarm/audio voorzieningen, allemaal pleitos. 1 accesoire bouw ik nu nog ff in maar dat blijft nog eff geheim:D
Ik weet het lekker al yeehaa!En ik ben jaloers!
Is zo'n compleet dashboard makkelijk uit te bouwen? Ik wil bij mij ook alles strippen wat niet gebruikt wordt, en sowieso even kijken hoe de draadboom er uit ziet.
- V300 register
- Verbannen
-

Ik denk overigens dat de Bornse prutser in kwestie erop gegokt heeft dat niemand het dashboard 20 jaar na dato nog eens helemaal uit elkaar zou halen om vervolgens eens lekker te vloeken over zijn vlechtwerk

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Jos360;97904 schreef : Ik weet het lekker al yeehaa!
oowh, das vet ik heb het nog niemand verteld namelijk:D het ding ligt hier al een paar maanden ind e kast, en heb hem al half onder de auto hangen maar nu de besturing nog:humor:
- V300 register
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
niet origineel volvo trouwens..
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
Nu ben ik wel benieuwd, maar niet jaloers want niet origineel volvo haha