anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
idd 340 is eraf, maar toen had ik 3 blaren op m'n klauwen staan van het verwijderen van de lijm, dus ben niet aan volvo toegekomen. en boven 340 stond een ichtus visje met een flinke haai erachter ook erafgehaald. het was een beetje een kleine protest actie tegen een schuin-tegenover buurvrouw dat ze het een schande vond dat ik vaak op zondag aan het sleutelen ben. dat je het denkt ok, maar ga mij er niet mee lastigvallen dan heb ik er gewoon schijt aan.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Die mevrouw moet haar Bijbel nog maar eens goed nalezen... Er staat nergens dat je op zondag (eigenlijk op de Sabbat, dat is dus zaterdagAvdAkker;70515 schreef : het was een beetje een kleine protest actie tegen een schuin-tegenover buurvrouw dat ze het een schande vond dat ik vaak op zondag aan het sleutelen ben. dat je het denkt ok, maar ga mij er niet mee lastigvallen dan heb ik er gewoon schijt aan.

Of zie je het als je werk? In dat geval:

Dat wordt door veel "Christenen" nog wel eens vergeten omdat ze van zichzelf vinden dat ze "zuuuulke goede Christenen" zijn omdat ze zogenaamd niks doen wat niet mag... (maar ondertussen...)
Dat zijn pas zwaargelovigen... of eerder zwaarmoedige gelovigen...

Lekker blijven sleutelen op de zondagen, dat doe ik zelf ook! ('s middags :yesyes:)
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ik trek me er zowieso niets van aan, ik heb op andere dagen als zaterdag of zondag amper de tijd om te sleutelen en ik ga m'n eigen gang en daar doen ze het maar mee.
overigens, het achterremtoebehorensetje was niet compleet te krijgen, heb de lange veren die de remschoenen bij elkaar houden niet. stuur ik autorima een mailtje krijg ik terug:
kom maar een keer langs staat een grote bak met van die veertjes kun je zelf de goede uit zoeken
dikke lul 3 bier, mooi niet dus. dan maar die veer opnieuw gebruiken
hoe ironisch, achterremen reviseren terwijl je die nieteens nodig hebt:D
ik hoop dit weekend de achteras uit elkaar te kunnen trekken en dan zie ik wel hoever ik kom. ik zie nog wel het meeste op tegen het vervangen van de achterwiellagers, die zitten gemonteerd met locktite en dat zit al bijna 20 jaar op z'n plek..
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Zeker als je alle lagers en bushes gaat vervangen, is dat niet zo'n enorme extra moeite. En qua kosten valt het allemaal wel mee. Denk dat je voor n euro'tje of 100 je voor + Achterwieloph. wel gecoat hebt.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-