show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-07-2008 00:18 #719462 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
de planning (stefan??) is dat hij na as zondag weer helumaal glimt! daarna weer wat fototjes..

heb nu inmiddels alle interieurdelen aan de onderkant (stoelen, banken, vloermatten etc.) en vervangende panelen voor in de deuren,. weet nog niet wanneer ik dat ga doen, in ieder geval tegelijk met de elektrische ramen en cv. deze week ga ik schema's opstellen voor de bundels die ik ga leggen, ook nog even 30 meter 70? kabel knippen bij terberg en een plank mdf voor m'n wooferkist bij de achterbank en dan kan het feest beginnen.

ben op zoek naar een vinyl verf om m'n hemeltje mooi zwart te schilderen/spuiten whatever. zit te denken hoe ik de neon ga doen in de bundels die ik ga leggen, het moet zo zijn dat ik alle accesoires in die bundels heb zitten en alle originele systemen omzeil (dus alles apart afzekeren, aparte bundels etc) dan heb je 't minst storinggevoelig systeem omdat je van de originele bundels afblijft. maar al met al betekend het wel op zijn minst een 32 polige stekker + kabels voor de linkerzijde, en een 32 polige stekker + kabels voor de rechterzijde. zit te twijfelen om alsnog de audio een aparte bundel te geven. en zit nog te tobben hoe ik de 70? vast ga leggen op m'n bodem.. komt vast wel goed als ik de hele bende eruit gesloopt heb, ik neem er een heel weekend de tijd voor.

hij heb sinds vandaag ook weer apk!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
12-07-2008 00:27 #719464 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
Gefeliciteerd!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
13-07-2008 22:38 #719751 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
Poetsen laat nog even op zich wachten :D.

Congrats!

• Kevin Kloosterman
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-07-2008 22:39 #719752 door Kevin Kloosterman
Beantwoord door Kevin Kloosterman in topic anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
Even de alcohol uit laten werken :)

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
13-07-2008 22:49 #719756 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
Voordeel als je een aparte bundel maakt voor de audio, je laat de orginele bundel intakt en als er problemen zijn hoef je niet zoveel te controleren en je weet waar de kabels liggen.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
14-07-2008 21:47 #719878 door Anjo van den Akker

elpee;62430 schreef : Voordeel als je een aparte bundel maakt voor de audio, je laat de orginele bundel intakt en als er problemen zijn hoef je niet zoveel te controleren en je weet waar de kabels liggen.

het is nu ook al een aparte bundel, alleen heb ik hem nu aan de bestaande bundel geknoopt,

t is al defnitief, audio aparte bundel draadkleur geel en zwart, accesoires aparte bundel kleur oranje en groen. en beiden op een niet originele plaats wegleggen om bestaande ophangpunten te ontlasten.

nou nog ff schematjes opstellen, bundels maken, 30 meter 70? knippen en een weekendje vrije tijd opzoeken:)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
20-07-2008 23:02 #720421 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
Zou je dat niet pas doen als je de auto gaat spuiten enzo? Dan kan je dan alles demonteren etc en in 1x goed doen. Anders moet alles er dalijk weer uit en in en uit en in en ist nogsteeds niet goed weggewerkt oid.. ?

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
20-07-2008 23:11 #720422 door Anjo van den Akker

slb_340;63129 schreef : Zou je dat niet pas doen als je de auto gaat spuiten enzo? Dan kan je dan alles demonteren etc en in 1x goed doen. Anders moet alles er dalijk weer uit en in en uit en in en ist nogsteeds niet goed weggewerkt oid.. ?

als ie gespoten word gaan de deuren eraf, achterklep eraf, ruiten eruit, motor en onderdelen eruit, motorkap eraf, wielen eraf bumpers en verlichting eraf en dan ben je er wel.. ik ga echt niet de rode kleur onder m'n vloermat groen maken.. alle zichtbare delen worden groen, waar nooit meer iemand naar kijkt tenzij de auto gesloopt word blijft lekker rood, scheelt weer verf!

en het systeem dat ik in gedachten heb is met een paar stekkers zo te verwijderen, daarom kost het me iets meer moeite:D en kan ik gelijk de nieuwe bekabeling voor de speakers naar de deuren voorbereiden. dan is het onder de vloer gedeelte al klaar en hoef ik alleen met een contrastekker de deuren in. dan kan ik daarna zo de oude bekabeling weghalen (scheelt weer gewicht)

dit leek mij voorlopig de beste volgorde, dat leren interieur + donkere vloerbedekking staat eigenlijk aardig in de weg hier in m'n kamer...

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-07-2008 12:55 #720507 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
Nog een voordeel: Als je hem niet door en door groen maakt hoef je ook de kleur op je kenteken niet aan te laten passen.

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
21-07-2008 16:49 #720537 door Anjo van den Akker
idd, dan is het gewoon een kwestie van even de vloermat optillen:D

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC