anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
- V300 register
- Verbannen
-

anders had ik gelijk die lamellen weer opgehaald

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Dan haalt Conrad ze op en kan ik ze overnemen! :humor:
- V300 register
- Verbannen
-
AvdAkker;63130 schreef : als ie gespoten word gaan de deuren eraf, achterklep eraf, ruiten eruit, motor en onderdelen eruit, motorkap eraf, wielen eraf bumpers en verlichting eraf en dan ben je er wel.. ik ga echt niet de rode kleur onder m'n vloermat groen maken.. alle zichtbare delen worden groen, waar nooit meer iemand naar kijkt tenzij de auto gesloopt word blijft lekker rood, scheelt weer verf!
Eigenlijk zou "Cream Yellow" (de kleur van de 850 T5R) denk ik ook wel erg goed staan op de 340 i.p.v. Kawasaki-groen. Heb laatst eens een 480 in Cream Yellow gezien en dat stond eigenlijk best aardig.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
het contrast ga ik bereiken door alle accesoires origineel te laten, en aangezien je met lijnzaadolie alles netjes zwart kan maken ga ik de originele onderdelen niet spuiten maar poetsen en bijhouden met lijnzaadolie!
naast de accesoires is nog steeds de bedoeling om de motorkapbobbel ook zwart te spuiten, VOLVO D-SPEC onder de stootstrips aan de zijkant ?n ik wil wat op m'n dak hebben, ik zit op 't moment te denken aan een geblokt dak maar ook een striping heeft in m'n hoofd gespookt, als iemand nog ergens wat anders gezien heeft qua dak laat het me dan maar gerust weten (geen vlaggen aub).
de auto is nu op wat laswerk aan de voorzijde, de luxe stootstrippen (die ik nog niet heb) en het strakmaken na klaar om gespoten te worden echter moet ik dat waarschijnlijk helaas nog verder uitstellen..
een goede ruimte is gewoon het probleem, om een hoge kwaliteit lak te krijgen. inmiddels hou ik de optie uitbesteden al open, terwijl ik het liefste de auto zelf spuit. en mocht het tot uitbesteden komen dan hou ik ook de optie flip-flop lak open.
alleen dan word het n?g weer wat duurder.
vanmiddag ga ik de auto wassen en daarna volgen weer foto's ik heb gisteravond tussen en in de buien door nog kans gezien om het interieur om te bouwen en te plaatsen.
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
- J. Ruiter
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-

- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
verder heeft in de sedan waar ooit dit leer in zat een hond gewoond wat voor de nodige krassen halen en scheuren heeft gezorgd tussen de stoelen in. (naar horen zeggen een hond, volgens mij het monster van frankenstijn...)
voorstoelen blijven tot ik zwarte leren sparco verstelbare sportstoelen kan betalen.
toch moet ik toegeven dat het van een afstandje er aardig goed uitziet, en het zit ook heerlijk! het rijgedrag is nog sportiever geworden, het leer is wat stijver als de zachte grijze stof die er in zat waardoor het nu al lijkt alsof er rondom koni's onder zitten.
overigens er heeft nog niemand een reactie getoond op de voor v3c leden gratis af te halen (en voor niet leden voor 10 euro af te halen) voorstoelen die voor 't mooie enkel een wasbeurtje nodig hebben!!! na het einde van deze werkweerk is het toch echt te laat en gaan ze naar de stort, ze staan hier hopeloos in de weg...
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Gooi dat oude interieur maar meteen weg, daar is niemand naar op zoek...
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
ik kan me voorstellen dat er meerdere mensen zijn met het interieur dat ik had, en ik kan me ook voorstellen dat er mensen zijn die zich kapot ergeren aan het gat wat een verdwaalde sigarettenpeuk veroorzaakt heeft, of aan de scheuren van een grote sleutelbos etc.. voor die mensen is er dus nu deze week een buitenkansje, anders blijven ze zich hier maar lekker aan ergeren en ben ik toch wel van 2 goede stoelen af!
inmiddels heb ik maar even een advertentie geplaatst op de site, valt wat meer op:)