show je auto, of een project waar je mee bezig bent.

anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-07-2008 20:08 #721223 door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
net alvast wat geexperimenteerd met het luchttankje dat ik van conrad gekregen heb, met de emvk aansluiting aan het tankje loopt de motor in ieder geval nog prima. alleen blijft m'n economy meter heel grappig op enorm hoog vacuum staan... overigens had het gebruik van een terugslagklep in de vario leiding (naar emvk en ontkoppelaar) ook al effect op de werking van de economymeter... plan: van motor naar vario: inlaatspruitstuk vacuum hoofdleiding>economymeter>terugslagklep>vacuumtank>emvk+ontkoppelaar. op die manier heb ik de buffer achter de terugslagklep en verbouw ik de economymeter zodat deze weer direct zonder belemmeringen aan het inlaatspruitstuk vast zit.
morgen even wat synflex meenemen bij terberg vandaan...

locatie voor het vacuumtankje heb ik al gevonden, voor de voorwielen heb je nog een mooie grote open ruimte. ik heb enkel alleen nog neit gekeken of het daadwerkelijk past (denk het wel) daarna is het een kwestie van leidingkjes leggen en dat is voor mij zowieso een peuleschil:p

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
28-07-2008 20:23 #721228 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
kan je nagaan hoe goed mijn halve poetswerk al is:D

donderdag vrij?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-08-2008 10:11 #721573 door V300 register
Nou de auto is gepoetst.

Alleen is het niet gelukt de v?eeeeele swirls/krassen te verwijderen. Vooral op het dak was het eigenlijk erg. Ik heb de auto niet bij daglicht gezien - maar hij is iig rood & wat meer glimmend! Ben benieuwd naar foto's @ Daglicht?

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-08-2008 14:12 #721611 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
Ik ben benieuwd! Kom maar op met die foto's!

Ik heb hier een collega met een verkrijtte rode polo coup? met wit uitgeslagen (voorheen zwart) kunststof die ook wel oren naar een poetsbeurt heeft.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-08-2008 15:07 #721617 door V300 register
Ik las het :p

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-08-2008 17:35 #721631 door Anjo van den Akker
jaja rustig, ik ga zo wel ff plaatjus schietuh

• Jeroen van Bodegom
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
01-08-2008 19:32 #721633 door Jeroen van Bodegom
Beantwoord door Jeroen van Bodegom in topic anjo's 340 1.4 variomatic uit 1989
en, en, en, en, en, en, en?

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-08-2008 19:38 #721634 door V300 register
Ik heb m af gepoetst in t donker dus ik verwacht nog een paar roze plekken of waar nog wax zit ofzo:D

• Anjo van den Akker
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
02-08-2008 00:59 #721659 door Anjo van den Akker
't duurde ff maar ik was de rest van de avond @ nog harder!! truckfestival,
wat een evenement. allemaal standaard scania's daffies en volvo's, opgeleukt met 3 mistlampjes en een luchthoorn, zet ze allemaal met de zwaailampen aan bij elkaar en whoppa je heb een truckfestival... stonden wel een paar zweedse scania's die dus wel netjes verbouwd waren. ingewerkte led's aan de achterkant als achterlichten, airbrush over de gehele truck, led verlichting voor, geknoopt leren interieur en ga zo maar door. dat is tenminste een truck waar wat geld en tijd in gezeten heb. helaas geen terbergs gezien, maarja dat zijn geen (weglegale) trekkers.

ontopic:

donkere plekken op de laatste foto is schaduw van de bomen.. maar ik vin em best glimmen voor zolang het nog gaat duren!!

ik heb vandaag nog geen tijd gehad om de auto even na te lopen, maar heb wel nog 1 witte vlek gespot en deze uitgewroven.

btw stefan, mn linkervoorscherm begint alweer wit uit te slaan. maar goed dat 't rood er af gaat over een paar maandjes...

de geheule maandag ben ik bij terberg op een brug met 't rooie monster, tijdens t ritje shell > huis van stefans ouders hoorden we af en toe een scherp geluid. ik dacht aan losgeslagen remvoeringen, nou had ik 1 wiel van de grond met het std volvo krikje die ik dus w?l gewoon kan gebruiken omdat m'n kriksteunen in topconditie zijn!!! en ik draaide dus in z'n vrij en zonder handrem wat aan 't wiel en t leek net alsof m'n diff blokkeerde.. dit krijgt dus een grondige nadere inspectie maandag. eventueel knal ik er gelijk een ander secundaire onder en ga ik deze reviseren, het geluid begint pas net dus miss ben ik nog op tijd. ook dacht ik rechtsachter een klem te missen die de voering laat scharnieren, maar dat wist ik al niet meer zeker, ook nog ff checke maandag dus.

verder de sportpijp op maat maken en lassen, daarna gelijk eff een likkie hittebestendige verf eroverheen. en de rest van de dag lekker elektrisch aan het rommelen, moet m'n luchthoorntje weer inbouwen, sirene en nog meer van die ongein:D

dit weekend ga ik maar eens even genieten van vakantie want sinds afgelopen kerst heb ik geen vrije dagen gehad onderhand...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-08-2008 09:42 #721664 door V300 register
Slaat ie alweer wit uit?

Hmmmm. Volgende keer als ik je zie zal ik ff een xtra laagje colorx er overheen gooien.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC