Volvo 360 GLE '86
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
rwdstudent;52382 schreef : Ziet er goed uit!
185/65-14 is inderdaad niet de "juiste" maat, maar ze rijden prima, dat weet ik uit ervaring.
Goede keuze ook, deze michelin's
Normaal gesproken is deze bandenmaat idd geen probleem. Maar bij een verlaagde wagen wel, in die zin dat de band bij bijvoorbeeld drempels kan aanlopen. Dus ik wordt wel gedwongen rustiger te rijden:D
Aan de achterzijde geeft het geen problemen.
Voorop liggen idd Michelin's, achter liggen er Semperit's op. Beide 2e hands, maar de michelin's waren nog maar 500km oud. Ik denk dat ik de velgen met de Michelin's naar de achteras verplaats en de velgen met de Semperit's naar voren, maar dan laat ik er ook 185-60-14 op leggen. Michelin ofzo.
- V300 register
- Verbannen
-

- V300 register
- Verbannen
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Prachtkar!
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik heb een middenpijp liggen die de middendemper vervangt. Hieraan zit echter de driehoekige flens die een katalysator ook heeft. Hij komt oorspronkelijk denk ik uit een kat. auto. Hiervoor heb ik dus ook een voorpijp nodig met de aansluiting voor katalysator. Aangezien mijn huidige voorpijp volgens mij een gaatje heeft, had ik een goeie aanleiding om nu eens een nieuwe voorpijp te zoeken en de middenpijp te plaatsen. Zal eens zien of ik het verschil in geluid ook kan filmen.
- V300 register
- Verbannen
-
als je de katalysator vervangt door een pijp, kun je de middendemper niet zomaar weglaten.
dit even ter info.
- Doeke Dobma (GAST)
- Nieuw lid
-
Overigens, ik denk dat de accu lek is. Ik zie vochtige plekken naar beneden lopen. Balen:(
- V300 register
- Verbannen
-
Weg met die accu en het liefst nog effe al dat vuile accuzuur wegspoelen voordat de boel wegroest.......... dat spul is echt 100% zuiver t*ringzooi.....