even voorstellen - "nieuwe" 340GL special

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
14-11-2012 16:11 #918097 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic even voorstellen - "nieuwe" 340GL special

Niels;205607 schreef : Lachen, ook al een winkeldochter net als de mijne (maanden na de productiestop in maart 1991 nog op kenteken geknald). Zelfde kleur, zelfde uitvoering, alleen dat leuke eenvoudige biesje heb ik niet.

Drs. P kom er maar in:

Als u in Oost-Groningen / eens met de mensen praat
In hun bescheiden woningen / of anders maar op straat
Dan onderkent u snel genoeg / hoe men hier leeft en lijdt
Hoe men bijvoorbeeld 's morgens vroeg / gezamenlijk ontbijt

Dat gaat met strokarton, dat gaat met strokarton
In hardgebakken reepjes, of gesnipperd in bouillon
Het kon geen kwaad als u zich daar eens even op bezon
Ik heb het uit de allerbeste bron

in dat kader, misschien wat voor jou?
(als ik gedelete wordt wegens overschrijding van de off-topicheid dan moet dat maar :yesyes: )

OUDE PEKELA ? De gemeente Pekela geeft op 6 december voorlichting over het op te richten monument ter nagedachtenis aan de strokartonfamilies.

Pekela is strokartondorp van Nederland bij uitstek. Kunstenaar Sander Jorn Vermeulen heeft het Pekelder hoofddiep als inspiratiebron gebruikt voor een nog te plaatsen monument ter nagedachtenis aan de strokartonfamilies. Dit idee past uitstekend binnen het project. De mensen van de strokarton.? van Organisatiebureau Geert Lameris en Museumhuis Groningen. De gemeente, Lameris en Vermeulen lichten het project graag toe en hebben een verzoek aan de inwoners. Op donderdag 6 december 2012 staat er een bijeenkomst gepland om 19.30 uur in dorpshuis De Snikke. Iedereen die iets met de strokarton had of heeft, is van harte welkom!

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC