even voorstellen - "nieuwe" 340GL special
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-09-2012 15:57 #915736
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic even voorstellen - "nieuwe" 340GL special
Ik moet ook elke keer naar het huis kijken. Mooi. Wonen jullie daar?
Nummer 'F' op 't typeplaatje bovenop het frontje (aan de voorzijde onder de motorkap) is de kleurcode.
www.volvo300club.nl/images/techniek/tech...gevens/idcodes_1.jpg
Nummer 'F' op 't typeplaatje bovenop het frontje (aan de voorzijde onder de motorkap) is de kleurcode.
www.volvo300club.nl/images/techniek/tech...gevens/idcodes_1.jpg
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-09-2012 16:21 #915738
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic even voorstellen - "nieuwe" 340GL special
Hoi,
ja best wel de ruimte. Daar wonen we gewoon, het is een verbouwde school uit 1919. Hoop stofzuigen wel hoor..
Hier nog een foto met vier auto's
iemand nog interesse in een bolhoedje cabrio? Nu is ie over.. 
ga nu even kijken naar het nummer. dus rechterkolom en tweede van boven. Er staat vast geen F op het plaatje!
ja best wel de ruimte. Daar wonen we gewoon, het is een verbouwde school uit 1919. Hoop stofzuigen wel hoor..
Hier nog een foto met vier auto's

ga nu even kijken naar het nummer. dus rechterkolom en tweede van boven. Er staat vast geen F op het plaatje!
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-09-2012 19:07 #915742
door V300 register
Waarschijnlijk kleurcode 306.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-09-2012 20:29 #915747
door V300 register
klopt helemaal!
Er stond 306-1 op maar dat wist de busjesverfdetaillist ook niet. Heb hem nat uitgeschuurd en morgen afplakken en spuiten.. is ie weer netjes voor de APK-vrijdag.
Niels;205755 schreef : Waarschijnlijk kleurcode 306.
klopt helemaal!
Er stond 306-1 op maar dat wist de busjesverfdetaillist ook niet. Heb hem nat uitgeschuurd en morgen afplakken en spuiten.. is ie weer netjes voor de APK-vrijdag.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-09-2012 21:07 #915750
door V300 register
Hoe heb je dat gat aangepakt?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-09-2012 22:46 #915761
door V300 register
eerst de haakse slijper er stevig op tot alles rondom en binnen zoveel mogelijk blank was, dan stuk plaat erin gelast, afgewerkt met vezelplamuur, toen gewone en dan afwerkplamuur. nat uitschuren met 1000 schuurpapier.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
26-09-2012 22:59 #915763
door V300 register
Ok? dan! Just checkin'

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
27-09-2012 14:19 #915778
door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic even voorstellen - "nieuwe" 340GL special
je kunt het beste ook even de binnenkant tectyleren.
Anders begint je vers ingelaste plaatje weer te roesten en dan kun je het volgend jaar opnieuw doen...
Anders begint je vers ingelaste plaatje weer te roesten en dan kun je het volgend jaar opnieuw doen...
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-09-2012 11:33 #915798
door V300 register
APK .... zucht...
Hallo collega's,
net auto teruggehaald van de APK.. slik.
Blijkt dat de dorpel aan de achterkant een beetje weg is dus dat wordt een flinke lasklus. Ook binnenscherm links bij de veerschotelophanging laswerk.
Dan ook nog het co-gehalte. Volgens de keurmeester behoort dat 0,5 te zijn terwijl het in werkelijkheid 1,5 is. Misschien een reden van het hoge benzineverbruik? Dat weet ik eigenlijk niet, hij ook niet. Maar dat is af te stellen volgens hem. Als de auto daarna niet goed meer rijdt, kan het na de apk wel weer terug worden gesteld
.... raar eigenlijk.
afijn, dinsdag gaat ie op de brug en lost men er stevig op las ..:woops:
dat kost me wat muntjes maar dan heb ik ook weer een goede auto. Het goede nieuws is natuurlijk dat er verder helemaal niks aan de hand was met de gebruikelijke apk dingen zoals uitlaten, banden, rubbers, stuurkogels en weetikveel.
Ach, ga ik toch gewoon zondag niet naar de Chinees
groeten,
Bert
Hallo collega's,
net auto teruggehaald van de APK.. slik.
Blijkt dat de dorpel aan de achterkant een beetje weg is dus dat wordt een flinke lasklus. Ook binnenscherm links bij de veerschotelophanging laswerk.
Dan ook nog het co-gehalte. Volgens de keurmeester behoort dat 0,5 te zijn terwijl het in werkelijkheid 1,5 is. Misschien een reden van het hoge benzineverbruik? Dat weet ik eigenlijk niet, hij ook niet. Maar dat is af te stellen volgens hem. Als de auto daarna niet goed meer rijdt, kan het na de apk wel weer terug worden gesteld

afijn, dinsdag gaat ie op de brug en lost men er stevig op las ..:woops:
dat kost me wat muntjes maar dan heb ik ook weer een goede auto. Het goede nieuws is natuurlijk dat er verder helemaal niks aan de hand was met de gebruikelijke apk dingen zoals uitlaten, banden, rubbers, stuurkogels en weetikveel.
Ach, ga ik toch gewoon zondag niet naar de Chinees

groeten,
Bert
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
28-09-2012 11:38 #915799
door V300 register
Hohohohoho, 0,5 is veel te laag. 1,5 is netjes. Je zal niet de eerste zijn die terugkomt met de opmerking: "hij loopt zo slecht sinds na de APK"
Zie dit bericht:
forum.volvo300club.nl/showpost.php?p=178909&postcount=24
Zie dit bericht:
forum.volvo300club.nl/showpost.php?p=178909&postcount=24
Moderators: Mark Smeets