Erik's Hobby Werkplaats (EHW)
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-11-2009 13:05 #804760
door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Erik's Hobby Werkplaats (EHW)
Kun je die Ascona niet op een Opelclub adverteren? Ik meen dat er een Peelse Rekord en Manta club is, misschien dat daar wel interesse is?
Die 300's kun je het beste op MP zetten. Als dat allemaal in 1x te duur is adverteer je ze 1 voor 1 op de clubsite en op speurders. Dan moet je er wel van af kunnen.
Die 300's kun je het beste op MP zetten. Als dat allemaal in 1x te duur is adverteer je ze 1 voor 1 op de clubsite en op speurders. Dan moet je er wel van af kunnen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-11-2009 13:42 #804763
door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Erik's Hobby Werkplaats (EHW)
Ik ken de mogelijkheden. Bovenstaand was niet bedoeld als advertentie. Ik ga niet veel op Markplaats of elders adverteren. Het is hobby en als dusdanig wil ik de auto's van de hand doen. Ik wil niet constant bezig zijn auto's te verkopen. Ik hoef er bovendien geen winst op te maken. Op de clubsite is nog wel het beste, maar dan wordt het allereerst 1 van de automaten. Die worden allemaal niet belastingvrij, maar voor die paar honderd euro per jaar wegenbelasting kan iemand wel een 340 GL-special rijden uit 1990. De 343 is echt bedoeld voor iemand die zelf veel aan de auto kan doen of voldoende middelen heeft de restauratie en onderhoud aan iemand anders over te laten.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-11-2009 14:01 #804770
door V300 register
Die 360 GLS heeft een hele mooie kleur vind ik! Moet daar veel aan gedaan worden? En was dat nou die ene sloopredder uit Groningen?
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
16-11-2009 14:04 #804771
door V300 register
Belastingvrije Opels als die Ascona ben je in no-time kwijt tegenwoordig. Als ik zie wat die D-Kadettjes op dit moment doen... Als je hem rijklaar aanbiedt (APK, ontschorst etc) kun je er echt een heel beste prijs voor vragen.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
16-11-2009 14:07 #804772
door E. van Oostveen
De 360 GLS is niet de sloopredder uit Groningen. Die wordt overigens verder gered door twee jonge, enthiousiaste personen.
Deze GLS heeft een carb. en is uit 1986. Voor meer info graag een PB sturen.
Ik ga kijken naar de Opelprijzen.
Deze GLS heeft een carb. en is uit 1986. Voor meer info graag een PB sturen.
Ik ga kijken naar de Opelprijzen.
- V300 register
- Verbannen
-
Minder
Meer
17-11-2009 11:32 #804873
door V300 register
En er staan inmiddels aardig wat tips over hoe een goeie advertentie te maken, hier op het forum
... dus go your gang

- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2009 11:54 #810700
door E. van Oostveen
Als dit topic toch onder algemene discussie staat, dan kan dit ook wel in mijn topic.
Zat vandaag bij onderdelen 340 te kijken op marktplaats. Wat een belabberde (commerci?le) advertentie-site is dat geworden. Ik wil er al helemaal niets meer op plaatsen. Ik vlucht naar andere sites. Ze hadden de advertenties net zoals Google indertijd gewoon rechts/apart van de particuliere advertenties moeten houden. Was veel overzichtelijker geweest.
Met het oog op het vervoer van allerlei (evc)spullen ga ik de eerste dagen van het volgend jaar mijn aanhanger gereed voor gebruik maken. Het is voor clubleden toegestaan de aanhanger te lenen, mits aan een aantal voorwaarden is voldaan.
Hoeveel polige stekkeraansluiting raden jullie mij aan?
Zat vandaag bij onderdelen 340 te kijken op marktplaats. Wat een belabberde (commerci?le) advertentie-site is dat geworden. Ik wil er al helemaal niets meer op plaatsen. Ik vlucht naar andere sites. Ze hadden de advertenties net zoals Google indertijd gewoon rechts/apart van de particuliere advertenties moeten houden. Was veel overzichtelijker geweest.
Met het oog op het vervoer van allerlei (evc)spullen ga ik de eerste dagen van het volgend jaar mijn aanhanger gereed voor gebruik maken. Het is voor clubleden toegestaan de aanhanger te lenen, mits aan een aantal voorwaarden is voldaan.
Hoeveel polige stekkeraansluiting raden jullie mij aan?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2009 12:01 #810702
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Erik's Hobby Werkplaats (EHW)
als je er een 7 polige van maakt kan ie zo achter de meeste 300's, wel ff opletten met mistachterlicht:)
die moet namelijk verplicht op de aanhanger aanwezig zijn, en als je de penbezetting (van aanhanger of auto's) niet hierop aanpast, gaat je mistachterlicht continue branden als je de aanhanger inplugt.
om dit op te lossen zijn we hier thuis naar 13 polig gegaan, op zowel de aanhanger als de auto's.
die moet namelijk verplicht op de aanhanger aanwezig zijn, en als je de penbezetting (van aanhanger of auto's) niet hierop aanpast, gaat je mistachterlicht continue branden als je de aanhanger inplugt.
om dit op te lossen zijn we hier thuis naar 13 polig gegaan, op zowel de aanhanger als de auto's.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2009 12:49 #810706
door E. van Oostveen
Als ik er 13 polig van maak en dan een verloopstekker er bij neem?
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-12-2009 13:09 #810707
door Anjo van den Akker
Beantwoord door Anjo van den Akker in topic Erik's Hobby Werkplaats (EHW)
ja met 13 polig op de aanhanger heb je dat icm verloopstekker al opgelost idd.
Moderators: Mark Smeets