Erik's Hobby Werkplaats (EHW)
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Gisteren samen met Laurens (tot ........toe) een minstens een half uur bezig geweest om de in delen hangende achteras van het achterste deel van de H?R, die boven op mooie velgen was geplaats, los te krijgen. Laurens heeft in mijn werkplaatsje geholpen met verplaatsen en ordenen van onderdelen (daarvoor dank). Daarna kon ik een grijze 340 bevrijden en de boel herschikken. Voor de komende weken staat deze 340 op het programma.
Vandaag heerlijk met een kennis bezig geweest zijn V340 uit 1984 te verbeteren. Hij is blij met de auto. (Nu rijden er al vijf van mijn kennissen/vrienden in een 300-serie: hoe zou dat nu komen?)
Helaas foto's maken is niet mijn hobby. Ik vergeet het steeds.
Als de grijze 340 af is wil ik pogen de Oranje 142 op gas weer te laten rijden. Dat lijkt me heerlijk. Met het bevrijden van deze auto kan ik de rode 340 automaat linksachter uit het magazijn halen. Deze zal naar de ARE gaan. (ARE:AutoRecyclingErik)
Na de Oranje wil ik de groene 144 afmaken of de grijze Opel Ascona C Hatchback uit 1983 (die is al helemaal gelast en protected, maar moet nog afgewerkt worden en APK puntjes) Ik overweeg om daar een Volvo-interieur in te maken en wellicht nog wat andere Volvo kwaliteit aan toe te voegen.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
Oops... :woops:Erik;114991 schreef : Gisteren samen met Laurens (tot ........toe) een minstens een half uur bezig geweest om de in delen hangende achteras van het achterste deel van de H?R, die boven op mooie velgen was geplaats, los te krijgen.
Die hadden ik en Anjo er onder gelegd als backup voor de krik die we er onder hadden staan. (tegen verbrijzelde armen, benen en schedels enzo...)
Tegen het einde van de dag waren we waarschijnlijk dusdanig gaar dat we vergeten zijn om die er onder vandaan te halen voordat we de krik er onderuit haalden...
Mijn excuses daarvoor!
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Laurens Post
- Nieuw lid
-
Heb de hele dag Erik weten rustig te houden. Maar toen moest Erik mij in bedwang zien te houden.
- V300 register
- Verbannen
-