Erik's Hobby Werkplaats (EHW)
- Mark Smeets
- Moderator
-
Kevin;129282 schreef : Een schakelaartje lijkt mij toch simpeler maar goed. Tja hoe vaak? Tenzij je een politiefuik in rijdt
Zeker vlak voor de zomervakantie controleren ze streng op aanhangers. Maar als je die aanhanger dus relatief vaak gaat uitlenen lijkt me voor Erik een schakelaart icm een 7 polige stekker en evt een verloopstuk naar 13 polig erg nuttig.
volledig met je eens. Bij regelmatig uitlenen is een schakelaar handiger. Maar als de politie lastig wil doen kunnen ze nog steeds zeggen dat het eigenlijk van binnen uit de auto moet kunnen... Je weet maar nooit met die ******
Kevin;129269 schreef : En sinds een aantal jaren hebben alle autobouwers het zo gemaakt dat jouw mistachterlicht uit gaat als je er een aanhanger achter hebt hangen. Zodat je jezelf niet kunt verblinden.
Volgens mij is dit al best lang. Bij de V40 (bouwjaar 2000, dus toch al bijna een 10 jaar oude bak) gaat in het dashboard ook een apart lampje mee knipperen als je richting aangeeft, als bewijs dat de richtingaanwijzer van de aanhangwagen mee knipperd. Dus ik ga ervan uit dat het mistlicht ook automatisch uitgaat als er een aanhangwagen achter hangt
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-

- Kevin Kloosterman
-
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
Verwisselen onmogelijk doordat de pennen/gaten omgewisseld zijn.
Er is ook een 13polig systeem waarbij je ook enigszins backwards compatible bent, dwz je kunt 7-polige stekkers in de contactdoos steken, niet andersom.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
De 360 is er plotseling mee opgehouden en heeft sindsdien niet meer gelopen. Hij hangt nu op de brug te w8en op reparatie. Ik hoop dat ik hem snel kan laten lopen. Het is een 3 drs. Als ie loopt wil ik er zo snel mogelijk een andere eigenaar voor vinden, die ook weer heel goed voor deze auto gaat zorgen.
- Jeroen van Bodegom
- Nieuw lid
-
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- Anjo van den Akker
- Nieuw lid
-
koppelingshuis van een handbak is langer doordat het vliegwiel ruim 2x zo dik is; hierdoor komt de koppelingsplaat op een andere plek van de spiebaan op de prise-as te zitten en ik betwijfel daardoor dat je ze zomaar kunt mixen. volgens mij komt de prise-as van een automaat staartstuk nieteens tot het toplager van het vliegwiel als je die achter een handgeschakeld koppelingshuis hangt
als er tussen koppelingsvork en koppelingsplaat iets ontbreekt is de drukgroep verdwenen:D het kan zijn dat de kabel los is