Erik's Hobby Werkplaats (EHW)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-11-2009 10:42 #804231 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic Erik's Hobby Werkplaats (EHW)

Erik;125099 schreef : Ik weet eigenlijk nu niet meer wat te doen. Heeft iemand ide?en??? waardoor ik weer in een herstelde Porsche kan gaan rijden zonder dat het mij extra geld kost???

Heb je een rechtsbijstandsverzekering Erik, mogelijk kunnen die het van de gewone verzekering overnemen om wat druk uit te gaan oefenen. Verder moet je anders gewoon je verzekeringsmakelaar aansporen om nog meer druk te gaan uitoefenen, want het duurt nu toch wel erg lang.

Ik heb wel geluk met mijn makelaar, want die zit er echt wel heel erg achter in geval van problemen...

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Mark Smeets
  • Moderator
  • Moderator
Meer
09-11-2009 13:06 #804233 door Mark Smeets
Beantwoord door Mark Smeets in topic Erik's Hobby Werkplaats (EHW)
Erik, heb je een rechtsbijstands verzekering? Dan kun je via hun een aangetekende brief laten sturen, of op zijn minst advies bij hun inwinnen ;)

EDIT: volgende pagina niet gezien, wat Karsten zegt...

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-11-2009 13:33 #804238 door V300 register
Hehe Mark, je was te laat!
Echt een must eigenlijk zo'n verzekering. Eigenlijk zou iedereen zoiets moeten hebben! Wij hebben er bij ons thuis in de afgelopen 3 jaren toch al 2x ferm van genoten (rechtzaken, niet door onze schuld trouwens en andere conflicten, oa met schaderijden (niet onze fout))

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-11-2009 18:51 #804250 door V300 register
Laatst een radiateur + einddemper aangeschaft bij Erik. De radiateur vandaag gemonteerd en het systeem nog even gespoeld. M'n oude radiateur was blijkbaar een dunne, degene die ik had aangeschaft een dikke. Met een beetje snijwerk in de steunrubbers was het klusje geklaard.

Maar een gave werkplaats is het zeg daar nabij Landhorst!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-11-2009 20:33 #804268 door V300 register
1.5 jaar? Anders neem je toch een rechtsbijstands verzekering? Wat kost dat 80 euro in het jaar ofzo wellicht iets meer. Enige nadeel is wel dat je een aantal maanden moet wachten totdat je van je verzekering gebruik kan maken voor middelgrote zaken. Is ook logisch stel ik heb een conflict met iemand en neem snel even een rechtsbijstands verzekering. Dat kan natuurlijk niet de bedoeling zijn.

Overigens is dit voor een rechtsbijstandsverzekering een simpele zaak. Stuur ze alvast een aangetekende brief dat je verwacht dat de auto binnen 3 maanden klaar is, dan hoeft de rechtsbijstand zoiets dergelijks niet meer te doen en kan die gelijk beginnen. Immers moet je toch een aantal maanden wachten na aanschaf van zo,n verzekering.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-11-2009 23:02 #804286 door V300 register
Je kunt inderdaad ff een brief sturen, wel aangetekend uiteraard, en ze daarin melden dat je ze in gebreke stelt.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
09-11-2009 23:37 #804290 door V300 register
Waarom rechtsbijstand? Het geld is door de verzekeraar aan de garage overgemaakt die onwijselijk heeft besloten niets aan de auto te doen. Dat moet je gewoon bij je verzekeraar aanhangig maken, als met de garage althans niet te praten valt...

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-11-2009 00:15 #804294 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Erik's Hobby Werkplaats (EHW)
Ik ben in de telefoon geklommen. De verzekeringsmaatschappij kan juridisch niets uitrichten omdat het een geschil is tussen mij en de het autobedrijf. Doordat ik heb toegestemd met het overmaken van de het bedrag en dat heb verklaart is voor hun de kous af. De aangetekende brief is wel een re?ele optie, waarbij de garage nog twee weken de tijd moet krijgen om het afgesprokene na te komen.

Dank voor het meedenken en reacties.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
10-11-2009 00:18 #804295 door V300 register
Wat mij betreft is de redelijke termijn voor de garage al lang overschreden. Je hebt al verschillende keren aangegeven de auto terug te willen. Anderhalf jaar is een wanprestatie van jewelste! Persoonlijk zou ik het geld terug eisen en ergens anders de reparatie laten uitvoeren. Ik zou er geen vertrouwen in hebben dat ze het nu binnen twee weken wel netjes oplossen.

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
10-11-2009 00:23 #804297 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic Erik's Hobby Werkplaats (EHW)
Tot nu toe was het contact telefonisch. Ik moet eerst kunnen bewijzen dat ik ze er werkelijk op gewezen heb dat ik het met de gang van zaken (termijn etc. ) niet akkoord ben. Dat is wettelijk zo.

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC