Erik's Hobby Werkplaats (EHW)
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Ik sta op het punt om te besluiten mensen niet meer de vrijheid te geven zelf het magazijn in te lopen het het beste voor hen zelf uit te zoeken. Ik vind het echt te zot voor woorden dat personen die bij mij te gast zijn iets dergelijks achterlaten.
- Robbert Jan Veraa
- Nieuw lid
-
Erik;106972 schreef : Ik heb gisteren in het bij zijn van clubleden behoorlijk mijn onvrede moeten uitten toen ik bij de schappen waar de carberateurs liggen aan kwam. Een totale puinhoop was gecreeerd. Ook lag er een carberateur op een vrij zeldzaam afdekkapje van een stuurkolom. Laatst maakte ik dit ook al met kachelhuizen, hoedeplanken en andere materialen mee.
Ik sta op het punt om te besluiten mensen niet meer de vrijheid te geven zelf het magazijn in te lopen het het beste voor hen zelf uit te zoeken. Ik vind het echt te zot voor woorden dat personen die bij mij te gast zijn iets dergelijks achterlaten.
Welkom in de wereld van de "leveranciers". Ik weet niet veel plekken waar je er nog tussen kan juist vanwege het "sorteren" en het feit dat vele zaken "tot leven komen en weglopen".
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
(ik bedoel niet jou hoor Erik, eerder diegene die die zooi ervan maakt)
- V300 register
- Verbannen
-
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-
Komende week de blauwe 360 APK klaar maken. Vrijdag wil ik hem klaar hebben.
Als ik eerlijk ben en afgelopen weekend had mogen kiezen tussen mijn schuur of Pinkpop, dan werd het laatste. Op de radio hoorde ik de ene na de andere goede band, waaronder Krezip, etc.
- V300 register
- Verbannen
-
maar; die heb je niet nodig voor APK want op stand 3 wordt die overbrugd en werkt de blower ook zonder kachelweerstand.
- E. van Oostveen
- Nieuw lid
-