sloopbonus? flyer-actie!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
01-02-2009 21:49 #753700 door V300 register
Beantwoord door V300 register in topic sloopbonus? flyer-actie!
De meesten doen 'm weg, zeker als ze een nieuwere kunnen rijden tegen lagere vaste kosten. (men vergeet afschrijving wel erg snel...) Ik ken al iemand die nu al druk bezig is een vloot van < '87 wagen op te bouwen om zo km heffing vrij te rijden. Niet dat hij ook maar enigzins denkt goedkoper uit te zijn, hij weet wel beter, maar hij gunt het de regering niet, zeker niet met zulke idiote regelingen.

Ik zet dan vast ook m'n andere, nieuwere, volvo's op de weg, maar reken maar dat ik de '86-ers vaker zal gebruiken. (inderdaad, ik gun het Den Haag ook niet)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
02-02-2009 09:35 #753715 door V300 register
Zelfs als de wegenbelasting ?n de verzekering omhoog zou gaan, dan n?g doe ik mijn wagen niet weg. Soms heb ik kleine zeik-pech dingetjes, maar verder is het een heerlijke auto. En ik heb in hele mooie nieuwe auto's mogen rijden voor mijn werk, van een audi A4 -erg lekker ding-, tot een 10 cyl 8 liter Dodge Ram pickup met 480 pk -een killer!-
...Maar ik geniet van die rooie ugly dat het me geld waard is. En ja, met al die regelingen is ie starks nog zeldzamer en dus unieker. En daar hoef je helemaal niets voor te doen.

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-02-2009 22:35 #755409 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic sloopbonus? flyer-actie!
Sloopbonus is wel een goed idee als je bij een dealer werkt.
Vandaag kregen we bij de VW/Audi/Skoda dealer waar ik werk 40 skoda fabia's binnen voor de 2 duitse dealers. Deze auto's zijn verkocht doormiddel van de duitse slooppremie. Maar doordat die auto's in duitsland backorder staan worden ze nu uit Nederland gehaald. En wij mogen ze dus allemaal afleverklaar maken. Hoezo crisis?

• E. van Oostveen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-02-2009 22:41 #755415 door E. van Oostveen
Beantwoord door E. van Oostveen in topic sloopbonus? flyer-actie!
Met die premie ruimen ze versneld de automarkt op. Straks is er ook geen handel meer voor al die Oostblokgangers. En wat wordt het saai op de wegen met al die hypermoderne shit; verchroomd plastic, holle geluiden onder je dashboard vandaan, matig zittende stoelen, kofferruimte die meestal te wensen overlaat, etc, etc, en oh ja, gatver in de straat staan nu al drie dezelfde.....

• Laurens Post
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
11-02-2009 22:43 #755417 door Laurens Post
Beantwoord door Laurens Post in topic sloopbonus? flyer-actie!
Ik bedoel het meer in de zin van, ik hou verlopig nog werk. Voor mij hoeven die plastickoekblikken ook niet. Geef mij maar een robuuste volvo

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-02-2009 19:18 #759801 door V300 register
En wat moet ik dan kopen? Zo goedkoper (aanschaf en onderhoud) als nu kan haast niet. Hoe afschrijving? De auto is al lang en breed afgeschreven. Banden wissel? voorlopig niet nodig, dynamo? Net vervangen voor een gereviceerd exemplaar die ik nog had liggen uit een auto die ik ooit heb gesloopt. Kortom, ik lag me rot. Ik rij nu ongeveer 4 maanden met de auto, en nog geen enkel probleem gehad. Zelfs met het koude weer is het sleutel omdraaien, en het motortje pruttelt. Als hij warm is loopt hij werkelijk perfect. Ik moet zeggen dat ik met de 340 meer plezier heb als met de 940 die ik hiervoor heb gehad.

• Doeke Dobma (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-02-2009 19:27 #759802 door Doeke Dobma (GAST)
Beantwoord door Doeke Dobma (GAST) in topic sloopbonus? flyer-actie!
En dat is een hele goede zaak, Johan:)

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
25-02-2009 20:41 #759812 door V300 register
Johan, zo mag ik het horen... al heb je dan vast nooit lol gehad in een 740 diesel estate met banden. Heerlijk dat gezicht als je de bocht om komt zeilen... Accelereren doet ie niet echt, dus moet je voorkomen dat je moet remmen. ;D :humor:

• 16673-dummy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-02-2009 20:50 #759949 door 16673-dummy
Beantwoord door 16673-dummy in topic sloopbonus? flyer-actie!

huysmans;91450 schreef : al heb je dan vast nooit lol gehad in een 740 diesel estate met banden.

Nee, ik heb ze alleen zonder banden gereden!:humor:

Reed wel ?rg belabberd!

• V300 register
  • Verbannen
  • Verbannen
Meer
26-02-2009 21:06 #759955 door V300 register
Ik weet het... rubber zonder grip is rampzalig, kan je niet eens lekker de bocht om met zo'n schuit... Oh wacht, dat bedoelde je niet? :humor:

Moderators: Mark Smeets

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC