Het grote "oldtimer en belasting" topic (alleen hier posten ivm dit onderwerp svp)
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-

probleem blijft de grens regio. Volgens mij kun je op 1 hand tellen hoevaak wij in ons hele leven in NL hebben getankd

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Overigens ben ik het met je eens dat een extra belasting op de brandstof de beste en meest simpele oplossing is.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Ik zie geen heil in dit kabinet, doet mij maar een verse.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
huysmans;123380 schreef : en dan het OV
privatiserenuitbesteden
Werkt eigenlijk prima: zat zaterdag in de stoptrein van Nijmegen naar Roermond en Veolia heeft het echt heel netjes voor elkaar: keurige trein, nette vervoersinformatie onderweg en een mooie, nieuwe halte die er anders nooit was gekomen. NS is toch meer van de intercity's, de rest lijkt ze niet zo te boeien. Nou best, besteed het dan als provincie dan maar uit aan bedrijven die wel willen.
Voorbeeld: de lijn Dordrecht-Geldermalsen. Standaardtekst NS: nee, twee keer per uur kan niet, lijn maakt verlies, we rijden niet na elven, te weinig reizigers bladiebla. Nieuwe vervoerder Arriva: hallo, wij rijden wel twee keer per uur, wij hebben snellere treinen zodat we hier en daar een extra halte kunnen maken, wij hebben wel een duidelijke intercom met tijdige stationsmelding in plaats van een verveelde conducteur die amper verstaanbaar 'mm gorinchem' in de microfoon rochelt, etc etc... Resultaat, meer reizigers die bovendien zeer te spreken zijn over de service. Het onderliggend busnet (ook Arriva) is beter dan ooit en rijdt vaker, wat wil je nog meer...
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Mark Smeets
- Moderator
-
Niels;123384 schreef : Werkt eigenlijk prima: zat zaterdag in de stoptrein van Nijmegen naar Roermond en Veolia heeft het echt heel netjes voor elkaar: keurige trein, nette vervoersinformatie onderweg en een mooie, nieuwe halte die er anders nooit was gekomen. NS is toch meer van de intercity's, de rest lijkt ze niet zo te boeien. Nou best, besteed het dan als provincie dan maar uit aan
Mijn eerste trein ervaring was ook op die lijn, wat een ramp!
Eerste dag dat ik naar eindhoven moest vorig jaar.. Bijna in Eindhoven, blijkt de trein voor ons een persoon aangereden te hebben (oftewel, zelfmoord...) we waren nog maar 4 minuten van Eindhoven verwijderd! De trein weer terug naar Weert, maar omdat het pas gebeurd was en nog geen bussen waren geregeld, wij maar door gegaan naar Roermond, om daar de trein naar Venlo te pakken, en dan vanuit Venlo naar Eindhoven.. Nou breek me de bek niet open over dat veolia ding! De stroom viel constant uit, en om de 3 minuten viel ie stop! Volgens mij hebben we meer dan een uur over het stuk Roermond - Venlo gedaan! Totale reistijd voor Sittard - Eindhoven was tussen de 3 en 4 uur (precieze tijd ondertussen vergeten), iets waar je normaal 50 minuten over doet..
neeee, doe mij maar lekker mijn eigen auto

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V300 register
- Verbannen
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.