Verbruik: 1 op 15, hoe doen jullie dat?
- Steven340
-
- Nieuw lid
-
Volgens de folder zou dat de B14 moeten zijn, maar is dat in de praktijk ook echt zo?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Floris Schropp
- Nieuw lid
-
- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
het belangrijkste is dat de staat van onderhoud gewoon perfect is. En ja, dat is heel iets anders dan "hij heeft van de zomer nog een beurtje gehad"
- V300 register
- Verbannen
-
- V300 register
- Verbannen
-
volvofiel;222753 schreef : het belangrijkste is dat de staat van onderhoud gewoon perfect is. En ja, dat is heel iets anders dan "hij heeft van de zomer nog een beurtje gehad"
Laat d?t bij een 1.4 nu een stuk makkelijker zijn dan bij een 1.7...
Zie dit topic waarom.
- V300 register
- Verbannen
-
Met name door de vorm van de verbrandingskamers (heron zuigers) in combinatie met een vrij bijzondere sproeierbezetting van de carburateur en bijbehorende timing van de ontsteking is dit een motortype dat bij lage belasting behoorlijk zuinig loopt.
het hangt allemaal erg af van je rechtervoet, maar de zuinigste 340 die ik gehad heb was ook een 1.7
- V300 register
- Verbannen
-
- Wouter Borsje
-
- Premium lid
-
- Steven340
-
- Nieuw lid
-

De rit naar Venhorst en weer terug deed het em. En vooral veel achter vrachtwagens rijden en konstant de econo meter in de gaten houden. Dit record ga ik weer proberen te verbreken

- 16673-dummy
- Nieuw lid
-
ik heb dat ook heel lang volgehouden, maar tegenwoordig heb ik er geen tijd meer voor. Nu is het "gewoon" 120-130, hier over de grens nog wat harder.
maar als je de tijd/motivatie hebt loont het zeker om rustig te rijden! Probeer het ook eens met superbenzine, kan maar zo 0,5-1 km op een liter schelen