wat heb jij vandaag gedaan

Lees meer
19-08-2012 22:23 #116837 door Niek Bolijn
Beantwoord door Niek Bolijn in topic wat heb jij vandaag gedaan
Nee, ging er stiekem vanuit dat het niet al te veel zou moeten uitmaken. Het zijn verder best mooie waarden vind ik.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24-08-2012 21:31 #116962 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic wat heb jij vandaag gedaan
gister en vandaag het volgende gedaan.

gister

Dakpannen aan de voorzijde (noordkant) schoon gemaakt met algen verwijderaar. Rotklus maar het kanpt wel op. Je kan zien aan de rechterkant (buurman) zoals het was.



vandaag

De laatste kleine lood klusjes aan de zijkant van de stenendakkapel afgerond, kon ik gelijk ff kijken of ik een snijvoeg kom maken. Nu is het houtwerk tussen de torentjes echt klaar, alles staat in de verf. De rest moet nog geschildert worden echter het dakkapel laat ik voor wat het is dat wordt een projectje voor volgend jaar.



De spatrand aan de zijkant van het huis weer even in de zwarte teer gezet.

De kaopt gevroren bamboe uit de bak geprobeert te krijgen, wel zonde want hij was 4 meter hoog en had stammen van 3 cm dik, Ik had hem al in mei helemaal tot aan de grond afgezaagd in hoop dat hij weer zou groeien maar hij was echt dood. Ik heb de houten bak moeten demonteren en de kluit met een kloofbijl (flinke) moeten slopen want het was 1 compacte massa met wortelen. Maar hij is er uit en vrouwlief is met moeders een nieuwe gaan halen en die zit er nu in. Ze had ook nog een olijf boompje gehaald en die staat ook in de pot.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24-08-2012 22:05 #116963 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic wat heb jij vandaag gedaan
He da's een knap huis René, ziet er goed uit. Ik ga dit weekend aan de vijver beginnen. Deze lekt al een tijdje en kan niet vinden waar. Heb het zolang mogelijk uitgesteld maar nu moet het toch gebeuren...vissen eruit en nieuw vijverfolie

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24-08-2012 22:25 #116965 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic wat heb jij vandaag gedaan
Dankje Rob, ik ben er ook zeer blij mee ook al duurt het wel lang dat restaureren en het kost ook veel geld. Maar steeds een stukje en dan goed onderhouden en niet zoals de vorige eigenaar het laten verpauperen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
24-08-2012 22:39 #116966 door 02114-dummy
Beantwoord door 02114-dummy in topic wat heb jij vandaag gedaan
Lekker bezig René, dat wordt een prachtig optrekje.
Nu alleen nog een mooie Kombi voor de deur en het is helemaal af :D .

Zelf heb ik de komende tijd voor de Kombi, geen tijd jongste dochter komend weekeinde verhuizen van studentenkamer 1 naar kamer 2 in Amsterdam lekker handig hartje a'dam, Leidseplein eo. en ook de uitmarkt :evil:
Gaat goed komen.
De week daarop gaat de middelste dochter naar London voor haar studie en moet haar kamer in a'dam leeg, oftewel onze 245 moet aan de bak, de komende weekeindes, gaat lukken.
De Amazon kombi wordt hiervoor niet gebruikt, ben ik nu ff te zuinig op :lol:

Volvo XC70, T5, aut, 2016, USA import,
Volvo Amazon Kombi P221 1965, B18, M41(Verkocht mei-2023),

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
25-08-2012 00:59 #116969 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic wat heb jij vandaag gedaan
He Frans, ja een combi is welkom maar dat komt wel. Jij vordert ook lekker met je combi zag ik. Ik ben laatst met de 145 van mijn schoonpa naar het centrum van A'dam geweest maar dat is krap met al die kleine straatjes.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Henk Nieuwendijk (GAST)
  • Offline
  • Gebruiker is geblokkeerd
  • Gebruiker is geblokkeerd
Lees meer
27-08-2012 15:34 #117050 door Henk Nieuwendijk (GAST)
Beantwoord door Henk Nieuwendijk (GAST) in topic wat heb jij vandaag gedaan
hallo
Ik heb het gezien Rene te gek en Rob heb je geen kleine koters? ben altijd bang dat ze er in vallen,in de vijver bedoel ik
wat heb ik verder gedaan vandaag mijn ADV dag aan het op maken(geintje ben 67)
morgen heb ik wer een nieuwe
ga Mark bellen om de brug te gaan gebruiken
moet een nieuw achteras eronder zetten
jullie horen van me

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27-08-2012 23:08 #117063 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic wat heb jij vandaag gedaan
Nee Henk, de kleine kinderen zijn groot geworden 20 en 15 jaar. Ik had laatst wel een van de vrienden van de oudste in de vijver liggen......t'was wel een heel gezellig feesie :D
K'ben een heel eind klaar met de vijver, heb hem gelijk wat veranderd........2 kub zand later....pffff. Hoop morgen het zeil erin te krijgen, kunnen de vissen weer uit hun tijdelijk opvang naar een waterdicht huis

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
30-08-2012 16:12 #117150 door Erik Ciesluk
Beantwoord door Erik Ciesluk in topic wat heb jij vandaag gedaan

"René Minnebo" schreef:
Dankje Rob, ik ben er ook zeer blij mee ook al duurt het wel lang dat restaureren en het kost ook veel geld. Maar steeds een stukje en dan goed onderhouden en niet zoals de vorige eigenaar het laten verpauperen.


En René, heeft het knappe houtwerk die enorme knal overleefd??

Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
30-08-2012 17:05 #117156 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic wat heb jij vandaag gedaan

En René, heeft het knappe houtwerk die enorme knal overleefd??


Zo dat zag er niet fris meer uit zeg, voor en achtergevel eruit. Met mijn huissie is niks aan de hand. Zelf niets mee gekregen van de klap en sirene's en traumahelikopter. Ik lag nog lekker te ronken in mijn bedje. Het is wel de hele dag een komen en gaan van mensen geweest.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.