wat heb jij vandaag gedaan

Lees meer
10-08-2012 21:20 - 11-08-2012 21:33 #116557 door Hans W.
Beantwoord door Hans W. in topic wat heb jij vandaag gedaan
Nou, omdat het echt met een grote grijns is, durf ik ook wat te noemen. Vandaag met de amazon door de Franse Jura gereden. Vorige week vanuit Luxemburg Frankrijk ingegaan. Met Caravan en volle bepakking. Als we onderaan een stevige helling de verwarming en aanjager aanzetten gaat het echt prima. Vandaag, zonder caravan,de weg tussen Arnons en Pontarlier gereden, echt prachtig om te rijden!. Veel Fransen vinden zo'n oude Volvo prachtig.dus onderweg veel leuke reacties.
Groeten! 8-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11-08-2012 21:00 #116585 door Niek Bolijn
Beantwoord door Niek Bolijn in topic wat heb jij vandaag gedaan
Vandaag geklust in de tuin, paadje aangelegd van gebakken klinkers en beton gestort langs de randen van de vijver. Wat interessanter is: Van de postbode mijn nieuwe ronde mistlamp voor achter op de amazon in ontvangst genomen.


Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11-08-2012 22:49 #116590 door Ben Bergmans
Beantwoord door Ben Bergmans in topic wat heb jij vandaag gedaan
Vandaag de tradionele bbq bij den Bockenrijder gehad vooraf gegaan door een rit uitgezet door Carol en zijn vrouw. Dit alles gestart in Boxtel bij de plaatselijke Volvo dealer van den Brand. Prima ontvangst daar, prachtige rit met gelukkig af en toe een wolkje. Tijdens de bbq in de stralende zon, veel vlees en gezelligheid. Regio Zuid, Danielle en Carol en de Bockenrijder bedankt.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
11-08-2012 23:33 #116597 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic wat heb jij vandaag gedaan
Vanmorgen naar werkohoven gereden om de tussen gasmeter op te halen, leuke rit. Kwam nog een hele vroege 245 DL tegen op de A2 een donkerblauwe. Een poosje met elkaar opgereden. Om 10:30 weet thuis en gelijk met de bus van de buurman naar A'dam Noord gereden om de resterende piepschuim platen te halen. Blijkt dat het 20 m3 gaat :shock: :shock: :shock: :shock: :shock: dat krijg ik nooit in de bus, Dus 3 keer heen en weer rijden en toen was ik het zat. Na mijn vakantie de rest.

Morgen koffers pakken en maandag naar Kreta voor een week, Heeeeeeeeeeeeeeeeeeeerlijk

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-08-2012 17:27 #116619 door 02114-dummy
Beantwoord door 02114-dummy in topic wat heb jij vandaag gedaan
Vandaag voor de 3e keer mijn tellerblok eruit gehaald alles werkte prima totdat ik de dagteller terug wilde zetten. Bleek ik het kabeltje kompleet uit mijn tellerblok te kunnen halen en resetten was niet meer mogelijk.
Zaakje weer uit elkaar gehaald' bleek een miniscuul klein borgschroefje in een tandwieltje los te zitten dit weer vastgezet en zaakje teruggeplaatst. Alles doet het weer en teller is mooi stil. Je wordt wel handig, alles bij elkaar nog geen 2 uur bezig geweest, daarna ff lekker gaan fietsen op de racefiets.

Volvo XC70, T5, aut, 2016, USA import,
Volvo Amazon Kombi P221 1965, B18, M41(Verkocht mei-2023),

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
12-08-2012 23:27 #116633 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic wat heb jij vandaag gedaan
Gisteren samen met mijn zusje bij ons oude ouderlijkhuis geweest in Roelofarendsveen.
Natuurlijk even bij de buren binnengestapt waar we al 13jaar niet meer geweest waren.

Ze hadden nog een leuke foto en waren erg verbaasd dat ik tegenwoordig met de Combi stuur

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
13-08-2012 00:36 #116635 door Kevin de Leuw
Beantwoord door Kevin de Leuw in topic wat heb jij vandaag gedaan
leuk om zoiets nog tegen te komen!

Goedkoop lpg uitbouwen, laswerk en onderhoud? www.kdlautomotive.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
14-08-2012 21:02 #116673 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic wat heb jij vandaag gedaan
Vorige week terug gekomen van vakantie, hebben een super tijd gehad bij vrienden in Tanzania. We kennen ze van de tijd dat we zelf voor ons werk in Nigeria woonde. Zij wonen er nu 20 jaar en voor ons voelde het een beetje als thuis komen. Gisteren weer terug in de realiteit...we moeten toch eens beginnen met werken dan weet je ook waarom je vakantie zo waardeert. De laatste dagen van de vakantie toch nog de laatste hand aan de achterkant van mijn Katterug project kunnen leggen.











Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
18-08-2012 19:04 #116795 door Niek Bolijn
Beantwoord door Niek Bolijn in topic wat heb jij vandaag gedaan
Vandaag zolang als het ging een beetje in de tuin gewerkt en wat gereedschap in ontvangst genomen: powerfile voor de rothoekjes en lassen bij te slijpen en een contacthoekmeter/toerenteller om de amazon eindelijk eens een keer goed te kunnen afstellen.

Na afstellen van de kleppen van de B18B kwamen bij de compressietest de volgende waarden naar voren: 10,5 ; 11,5 ; 11,5 ; 11,5 bar. Zou het veel uitmaken, 1,0 bar verschil?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
19-08-2012 15:16 #116822 door Boele Braaksma
Beantwoord door Boele Braaksma in topic wat heb jij vandaag gedaan

"Niek Bolijn" schreef:
Vandaag zolang als het ging een beetje in de tuin gewerkt en wat gereedschap in ontvangst genomen: powerfile voor de rothoekjes en lassen bij te slijpen en een contacthoekmeter/toerenteller om de amazon eindelijk eens een keer goed te kunnen afstellen.

Na afstellen van de kleppen van de B18B kwamen bij de compressietest de volgende waarden naar voren: 10,5 ; 11,5 ; 11,5 ; 11,5 bar. Zou het veel uitmaken, 1,0 bar verschil?


Je kan een beetje olie op de zuiger spuiten, en dan kijken of hij wel bij komt. Ik zou me er niet te druk over maken hoor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.