wat heb jij vandaag gedaan

Lees meer
16-02-2018 20:00 #175202 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic wat heb jij vandaag gedaan
Goed bezig, best lekker zo'n boom omhakken, hoewel ik zelf meestal lui de kettingzaag pak, kan ook dat zeer ontspannend zijn ;-)

En, je hebt wel hele mooie racevelgen voor je 850 op de kop getikt!
Jeugdsentiment, een vriend van me had begin jaren 80 voor een fles slechte whisky een 850 voor de sloop behoed. Gingen we dagelijks mee naar school haha, mosgroen en erg rot, plaatjes hout in de auto moesten voorkomen dat we door de bodem zakten! Uiteindelijk toch nog op de sloop geëindigd na de ontmoeting met een hoge stoeprand...

Groet, Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-02-2018 23:17 #175207 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic wat heb jij vandaag gedaan
Ja ik vond ze ook wel erg gaaf. Ik ga het hart stralen en ipv zwart word het hart goud hoogglans en de alu rand word gepolijst. Had trouwens ff nog een keer gekeken en achter hoort een band van 215 breed te liggen en voor 205. Dat is echt breed hoor voor een fiat 850. Geloof dat het standaard 145 breed was.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
27-02-2018 15:32 #175476 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic wat heb jij vandaag gedaan
Afgelopen weekend was ik weer 4 dagen vrij. Lang leven 4 x 9 werken en dan om de week de vrijdag en maandag vrij zijn. Vrijdag had ik weer heel veel zin om te gaan straten, niet dus maar het moet gedaan worden dus schouders eronder en gaan. Aangezien het in de nachten behoorlijk heeft gevroren was ik zo slim geweest om datgene wat ik wilde gaan bestraten af te dekken met takken van een dode spar, bubbel plastic, oude velourse gordijnen, oude lakens en een groot dekzeil. Dat was dus vorige week maandag toen het nog niet vroor. Vrijdag kom ik aan en pak mijn schep en op een deel wat niet was afgedekt was de grond keihard en nu onder het dekzeil. Warempel het werkt dit was een lekker zacht grondje, perfect om te bestraten.





Zaterdag hetzelfde verhaal alleen stond er de hele dag een harde oosten wind maar ik heb toch nog wat kunnen straten. Ook de vuurton weer aangestoken. Om even de rug te strekken her en der oud snoeisel verzameld en in de fik gestoken.





Heb nog een paar foto’s maar die moet ik nog even naar mijn ipad uploaden.

Zondag de houtkachel inwendig schoon gemaakt want hij trok niet echt lekker meer. Zo ook de schoorsteen kap eraf gehaald om want deze wil nog wel is dicht roeten ivm het gaas wat er omheen zit. Dit is tegen het nestelen van vogels.
Mijn scooter voorzien van een beenkleed, want deze week verwachten ze dat het zeer koud word. Maandag naar de financieel adviseur geweest. Dit doe ik elke 5 jaar om de hypotheek na te lopen en of we de komende 2 jaar nog andere acties moeten nemen. Daarna nog even op verjaardag bezoek en halverwege de middag nog wat aanmaak hout gehakt bij de werkplaats.
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Serge van Ruyssevelt
  • Serge van Ruyssevelt's Profielfoto
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
Lees meer
26-03-2018 09:43 #176032 door Serge van Ruyssevelt
Beantwoord door Serge van Ruyssevelt in topic wat heb jij vandaag gedaan
de interieur stukken die al terug heb in de wagen gezet de handvatten moeten ook nog overtrokken worden maar de huidige zijn in slechte staat achteraan en ik hoop dat deze week de hemel en vloermatten klaar zijn

Life is fine in Hungary and to be the only Amazon Combi

1991 trabant combi´
1972 1800 ES
1965 Amazon combi
1965 duett
1957 pv444 l
1956 chevrolet Bel air 2dr http
1956 Chevrolet Nomad (needs full resto)
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-03-2018 10:44 #176036 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic wat heb jij vandaag gedaan
Mooi hoor, ik zit voorlopig even thuis verplicht niks te doen. Ben vorige week woensdag met volle snelheid met de bromscooter onderuit gegaan. Mijn rechter ribbenkast voor hebben de dreun met het straatwerk opgevangen. Niks gebroken maar wel behoorlijk gekneusd. En de laatste dagen merkte ik ook dat er een zwelling bij mijn enkel zit. Was net hersteld van de griep krijg je na 2 dagen werken dit weer.

Baalde als een stekker want het is prachtig weer om naar de werkplaats te gaan, daar is nog zoveel te doen.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-03-2018 11:36 #176038 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic wat heb jij vandaag gedaan
Jeetje Rene, dat is echt sh*t. Je bent natuurlijk die veiligheids kooi van de Volvo gewend, een bromscooter heeft die niet :-)
Heel veel sterkte man, probeer toch een beetje te genieten van het mooie weer.

Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-03-2018 11:53 - 26-03-2018 11:54 #176039 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic wat heb jij vandaag gedaan

Serge van Ruyssevelt schreef : de interieur stukken die al terug heb in de wagen gezet de handvatten moeten ook nog overtrokken worden maar de huidige zijn in slechte staat achteraan en ik hoop dat deze week de hemel en vloermatten klaar zijn


Ziet er strak uit Serge, heel mooi

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

  • Serge van Ruyssevelt
  • Serge van Ruyssevelt's Profielfoto
  • Offline
  • Elite-lid
  • Elite-lid
Lees meer
26-03-2018 12:29 #176040 door Serge van Ruyssevelt
Beantwoord door Serge van Ruyssevelt in topic wat heb jij vandaag gedaan
Bedankt Rob en aan Rene snel beterschap

Life is fine in Hungary and to be the only Amazon Combi

1991 trabant combi´
1972 1800 ES
1965 Amazon combi
1965 duett
1957 pv444 l
1956 chevrolet Bel air 2dr http
1956 Chevrolet Nomad (needs full resto)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-03-2018 12:33 - 26-03-2018 12:34 #176041 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic wat heb jij vandaag gedaan
Serge en Rob bedankt voor jullie medeleven, ik geniet zeker van het mooie weer achter glas met de houtkachel aan. Ben me op de ipad aan het inlezen wat betreft de aanschaf van een speed pedelec fiets, niet dat ik de scooter nu vaarwel zeg hoor. Ik wil meer conditie hebben maar kan dit slecht combineren door de werktijden en vrije tijd dus ik dacht als ik nu 50 km per dag en dat 4 dagen in de week op de pedalen ga staan voor woon werk verkeer kom ik ook aan mijn beweging.

Er zijn alleen zoveel soorten en merken dat ik er behoorlijk wat werk aan heb om uit te zoeken welke nou het beste is, ook de prijs telt mee natuurlijk.

Maargoed ik heb daar nu tijd zat voor.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
26-03-2018 13:57 - 26-03-2018 14:11 #176044 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic wat heb jij vandaag gedaan
Wow wat een prijzen voor die fietsen, wel mooie modelen wat ik zo snel op google zie. Ik heb zelf al eens met dit idee rond gelopen. Is natuurlijk niet te vergelijken met een speed pedelec fiets maar wel een leuk alternatief en zijn er ook in alle maten, soorten en prijzen.
Hier is nog een voorbeeld :-)

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.