wat heb jij vandaag gedaan

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
08-01-2015 17:26 #147143 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic wat heb jij vandaag gedaan
owh dat is niet verkeerd zeg. Ik heb mijn 2e nachtdienst gedraaid bij de meldkamer van onze storing dienst. Nu lekker 4 dagen vrij incl het weekend.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Rob Baeten
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
04-02-2015 21:19 #148114 door Rob Baeten
Beantwoord door Rob Baeten in topic wat heb jij vandaag gedaan
Afgelopen week begonnen met de verbouwing van de badkamer en zondag het laatste stukje badkamer, de douch, afgebroken. Dat was even slikken, bleken er 4 draagbalken van 6.5x18cm echt helemaal snot rot te zijn.

Maandag dus verloren aan het herstel, gelukkig sta ik er niet alleen voor en liggen we nu weer op schema.
Gister de Lewis platen gelegd en vandaag de vloer gestort, vanaf nu is het weer opbouwen :)

Bijlagen:

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
05-02-2015 14:59 #148135 door René Minnebo (GAST)
Zo en dan zijn het ook nog balken van de verdieping zo te zien. Altijd leuk een badkamer een nieuwe badkamer maken. Ik heb dit 7 jaar gedaan als loodgieter dus ik weet waar je het over hebt.

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
05-02-2015 15:06 #148136 door René Minnebo (GAST)
Ik ben lekker vrij tot 23:00 vanavond dan begint mijn nachtdienst. Ben nu hout aan het zagen en kloven voor de volgende winter. Dus als er iemand in de buurt van Zaanstad nog hout heeft liggen en het liefst boomstammen of flinke takken dan hou ik me aanbevolen. Pallets welk lekker dik en stevig zijn mag ook, maar balken en dergelijke mits het maar niet geverfd of gebeitst is mag ook. Ik moet ongeveer 4 tot 5 kuub hebben voor de winter 2015 - 16. Het aller belangrijkste is dat het gratis moet zijn. Laat ik het zo zeggen ik ruim uw troep gratis op ;)

• Rob Baeten
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
05-02-2015 17:24 #148143 door Rob Baeten
Het zijn inderdaad balken van de verdieping René. had niet veel langer moeten duren dan zouden we met douchebak en al in de gang bij de voordeur zijn geland :)
Vandaag al het water en de afvoer afgemaakt en met de dakisolatie begonnen. Morgen het elektrisch afmaken en dan begint het echt weer ergens op te lijken.

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
05-02-2015 19:36 #148148 door René Minnebo (GAST)
Stomme vraag maar had je geen zichtbare lekkage ;) dit is niet van gister. Dan nog een vraag. Heb je onder de lewisplaten ook weer een houten vloer gelegd. Wij deden dit nl nooit want de kans op condens is heel groot door het staal van de lewis platen en het temperatuur verschil in badkamers en ondergelegen verdieping.

• Rob Baeten
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
05-02-2015 19:57 #148149 door Rob Baeten
Er was inderdaad een lekkage nog van de vorige eigenaar. Wij hebben dit gerepareerd maar het kwam met tijden weer terug. Het is een hele tijd goed gegaan maar eind vorig jaar werd het me teveel. Ik begrijp nu ook waarom het lek steeds weer terug kwam, de vloer bleef gewoon zakker waardoor de douchebak steeds weer opnieuw ging lekken :cry: .
De Lewis platen liggen direct op de balklagen, hebben dit gedaan om het vloer hoogte verschil met de gang zo klein mogelijk te maken. Heb eigenlijk nooit stil gestaan bij het condens maar dat klopt je krijgt natuurlijk temperatuur verschillen. Weer wat geleerd :)

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
05-02-2015 20:42 #148152 door René Minnebo (GAST)
Geluk bij een ongeluk dat je de lewis platen op de balken hebt gelegd. Goed bezig.

• 05703-dummy
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
25-02-2015 18:47 #148927 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic wat heb jij vandaag gedaan
vandaag weer eens naar 't Louwman-museum geweest, ik was er al eerder geweest maar het blijft een indrukwekkende verzameling van -vaak unieke- auto's!

maar de uniekste mocht toch voor de hoofdingang parkeren :lol:

binnen maar 1 Volvo: een mooie zwarte katterug...

Groet, Hans

• Joop van Putten
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
23-03-2015 16:23 #149742 door Joop van Putten
Beantwoord door Joop van Putten in topic wat heb jij vandaag gedaan
De Amazon eens even helemaal onder handen genomen en al het vuil en zout eraf gewassen. Blinkt weer als vanouds.
Vervolgens even de motor (B20A) warm gedraaid op de snelweg en flink op toeren laten komen. 130 op de GPS. Nog steeds met gemak.

In 1976 reed ik 'm als oude auto, nu als klassieker, de Amazon
www.ruilof-images.nl

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD