wat heb jij vandaag gedaan

• René Minnebo (GAST)
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
14-04-2014 12:15 #139719 door René Minnebo (GAST)
Beantwoord door René Minnebo (GAST) in topic wat heb jij vandaag gedaan
Dat weet ik, maar persoonlijk vind ik het een minder geslaagd model maar dat is persoonlijk.

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• 05703-dummy
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
14-04-2014 21:17 #139735 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic wat heb jij vandaag gedaan
en wat heb ik vandaag gedaan?

me geërgerd aan de ontzettende eikel die een vouw in m'n voorscherm reed, terwijl m'n auto gewoon voor de deur geparkeerd stond, en vervolgens niet even een berichtje achtergelaten heeft :evil: :evil: :evil:

kan me niet voorstellen dat je het niet merkt als je zo tegen een auto aanzit; kortom, schade en de dader op 't welbekende kerkhof.

ben alweer blij dat m'n nieuwe schermen er nog niet op zaten, maar toch... grrrmbl

Bijlage grrrrr2.jpg niet gevonden

Bijlage grrrrr2.jpg niet gevonden

Groet, Hans
Bijlagen:

• 05703-dummy
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
20-05-2014 22:47 #140660 door 05703-dummy
Vandaag de 145 laten keuren, weggebracht en na een uurtje een telefoontje dat-ie weer klaar stond.
In 1x helemaal goed, niks aan t handje voor slechts € 40,00 :D
En nee, niet bij beun de haas maar gewoon bij een (klassieke) Volvo garage :mrgreen:

Groet, Hans

• 05703-dummy
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
15-06-2014 23:49 #141319 door 05703-dummy
Vandaag met regio Zuid-West een gezellige rit door Brabant/Vlaanderen gemaakt.
Leuk weer eens een andere omgeving dan Den Haag Zuid-West ;)
Hoop bekenden gezien, meeste van eerste Noordkaaprit 1995 (!), merktrouw volkje die Volvo-rijders :lol:
Regio Zuid-West: bedankt voor de goede organisatie!

Groet, Hans

• Teun van Popta
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
19-08-2014 17:42 #142697 door Teun van Popta
Beantwoord door Teun van Popta in topic wat heb jij vandaag gedaan
Dit onderwerp wordt eigenlijk veel te weinig gebruikt. Ik ga er weer verandering in aanbrengen, te meer omdat ik sowieso een dagboek bijhoud van het Amazon-project.
Alhoewel ik een positieve instelling heb, moet je soms even klagen en uithuilen. Toon Hermans zei ooit: "een vent moet af en toe een spetter weggeven".
En vandaag was geen goede dag. Twee maanden geleden ben ik begonnen om de badkamer te renoveren. Geen luxe, want toen we het huis 18 jaar geleden kochten was de natte cel al een slordige 20 jaar oud. Nog niks aan de hand zou je denken, maar het Amazon-project staat wel even stil. Daarbij komt dat ik mij altijd onwijs slecht voel als ik niet aan mijn auto's kan werken.
Een paar dagen geleden een nieuw distributieset en een "serpentineband" voor de V70 besteld, want die heeft nu 150.000 gedraaid en wij gaan binnenkort op vacantie. Lekker even sleutelen dacht ik vanochtend. Zowel het distributieset als de serpentine bleken voor een verkeerd model te zijn.
Dan was vanmiddag een natuurstenen plaat voor de wastafelmodule binnengekomen uit Portugal. De montagegaten voor de wastafel hadden ze gelukkig aan de verkeerde kant gemaakt, zodat ik alle Portugezen een rondje zwemmen tussen witte haaien heb gewenst.
Nu zit ik aan een glaasje Chardonnay en straks gaan we zalmmoten op de grill doen. Ook met de Poes gaat het goed.
Allemaal dus luxe-problemen als je het vergelijkt met die jongens op de berg in Irak.
Nog twee werkdagen en dan ben ik vrij. Drie weken nota bene. Dat gaat de Amazon een enorme boost geven en zorgt voor veel leukere forum-berichten!

Teun

"a restoration is a triumph of vision over economics"

• 05703-dummy
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
19-08-2014 17:49 #142698 door 05703-dummy
Nem nog maar een glaasje ;)

Groet, Hans

• Teun van Popta
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
19-08-2014 20:28 #142705 door Teun van Popta
Beantwoord door Teun van Popta in topic wat heb jij vandaag gedaan
Ben al bij nummer 7.
Toch bedankt Hans!
Soms moet je de ellende even van je af schrijven.
Ook nog goed nieuws: ben de garage in gegaan en heb de EPS-unit ingebouwd hetgeen extreem easy ging. Toen kon ik ook precies uitmeten waar de bocht in mijn nieuwe stuurstang moest komen.
Volgende week dus hopelijk naar Rijsoort om de stang te laten buigen.
Dit weekeinde volgen foto's in de project-rubriek.

Teun

"a restoration is a triumph of vision over economics"

• Joop van Putten
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
19-08-2014 22:12 #142712 door Joop van Putten
Beantwoord door Joop van Putten in topic wat heb jij vandaag gedaan
Zal hier niet gauw klagen, maar zit nu in de kou en de nattigheid op de camping van Schiermonnikoog te verlangen naar mijn Amazon, want auto's zijn hier niet toegestaan. Overigens een fantastisch eiland. Dat dan weer wel.

In 1976 reed ik 'm als oude auto, nu als klassieker, de Amazon
www.ruilof-images.nl

• 05703-dummy
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
21-08-2014 12:03 #142745 door 05703-dummy
Ach hier in de Ardennen ook al zat nattigheid gehad, maar nu voor de tweede dag op rij ZON 8-) nadeeltje van goed weer zijn dan weer de heldere nachten, 't was hier 3 graden vannacht, best fris in je tentje...
Maar gelukkig mag je je auto hier wel mee naar toenemen :lol: en dan vooral geen snelwegen nemen maar de binnendoorweggetjes van zo'n 15% met s-bochten, rotsen, bossen en alles wat t hier zo mooi maakt ;) De 145 heeft t prima naar z'n zin hier, LPG voor 47 cent!
Wel jammer dat t circuit Spa-Francorchamps tegenwoordig geen deel meer uitmaakt van de openbare weg zoals vroeger :(
Prettige vakantie verder en groeten uit Waimes!

Groet, Hans

• Rob Spoon
  • Platinum lid
  • Platinum lid
Meer
21-08-2014 12:09 #142746 door Rob Spoon
Beantwoord door Rob Spoon in topic wat heb jij vandaag gedaan
kettingtakel gefixt! Toen ik jaren geleden een motorblok erin had hangen, wilde hij niet meer naar beneden. Erg lastig. Kwaad in een hoek gegooid en nooit meer naar gekeken. Vandaag onderzocht wat de oorzaak kan zijn. Eigenlijk heel simpel. De handketting draait over een ratelend wiel, waartegen aan beide zijden een frictieplaat zit. En een koppelingsveer. Die fricieplaten en de andere frictie-oppervlakken met remreiniger schoongemaakt en klaar.
Zo'n takel moet je dus met de handketting naar boven opbergen... Dat staat er niet bij! 8-)

groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC
NCAD