Wegenbelasting

Lees meer
02-12-2013 09:55 #134535 door Rob Spoon
Beantwoord door Rob Spoon in topic Wegenbelasting
Er is in dit draadje genoeg geschreven. Laten we de inhoudelijk zinvolle commentaren houden voor dat andere draadje. En laten we het vooral leuk houden. Dat kunnen we toch wel zonder 'policing'?

groeten, Rob Spoon

www.uwbouwmeester.nl

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
02-12-2013 10:24 #134536 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Wegenbelasting

"Rob Spoon" schreef:
Er is in dit draadje genoeg geschreven. Laten we de inhoudelijk zinvolle commentaren houden voor dat andere draadje. En laten we het vooral leuk houden. Dat kunnen we toch wel zonder 'policing'?

Mod edit als ondersteuning van Rob.
Ik heb de inhoudelijk relevante reacties verplaatst naar dit hoofd draadje over Wegenbelasting en waar nodig citaten van citaten verwijderd om de leesbaarheid te bevorderen.
Het andere topic is naar de prullenbak. Hopelijk kunnen we het nu weer inhoudelijk on-topic houden.
Vind je dat je bericht ten onrechte niet in dit hoofd topic terecht is gekomen, stuur mij een PB of plaats het hier opnieuw.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-12-2013 20:53 #134652 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic Wegenbelasting
Van een vriend met een Chevrolet Caprice Classic op LPG >25<40 begreep ik dat de blauwe enveloppen inmiddels al op de mat vallen, met hierin een aankondiging dat er weer betaald moet gaan worden. Ze zijn er dus vlot bij; volgens mij moet de 1e kamer nog instemmen, toch ?!?

Groet, Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-12-2013 20:59 #134653 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Wegenbelasting
Klopt, de eerste brieven naar <40 >25 met LPG of diesel op kenteken en niet geschorst zijn gestuurd.
Zie ook mijn blog update
www.oudevolvo.nl/blog/2013/11/12 ... e/#brieven

En inderdaad, dit is een aankondiging onder voorbehoud van goedkeuring door Eerste Kamer.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
04-12-2013 22:13 #134661 door René Minnebo
Beantwoord door René Minnebo in topic Wegenbelasting
Ik heb nog niets binnen voor de Opel Admiral en de 245 beide zijn geschorst kan het daarmee te maken hebben.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-12-2013 22:23 #134679 door Lars Weffers
Beantwoord door Lars Weffers in topic Wegenbelasting
mijn broer heeft ze ook al binnen voor de Volvo 264. Hij wacht met LPG uitbouwen totdat de regeling door is.
Jammer van de hoeveelheid oldtimers die hierdoor van de aardbodem zullen verdwijnen....

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
05-12-2013 22:29 #134681 door Erik Ciesluk
Beantwoord door Erik Ciesluk in topic Wegenbelasting
Ik hoop alleen van de Nederlandse aardbodem.. Dan kunnen we ze weer importeren als de regelingen hier in NL weer aantrekkelijk zijn.

Ama '66 (deze moet 't worden - tigjarenproject), Ama '69 (daily; megasquirt injectie met ITB's), Duett '68 (daily), PV60 ca '49. Vroeger: 145S, Ama '67, Ama '69, 164E '74.

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-12-2013 20:19 - 16-12-2013 23:07 #135107 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic Wegenbelasting
vandaag was er een demonstratie in onze mooie Hofstad waarbij een petitie is aangeboden aan de voorzitter van de eerste kamer.
zie voor veel mooie foto's de website van RTV-West: www.omroepwest.nl/

DEN HAAG - Protesterende oldtimerliefhebbers zijn maandagmiddag uit het centrum van Den Haag geweerd. Zo'n vierhonderd demonstranten zijn met hun klassieke auto's door de politie naar het Malieveld gedirigeerd.

Ze mogen het centrum niet in om op het Binnenhof te protesteren tegen de herinvoering van motorrijtuigenbelasting voor oldtimers.

Volgens een woordvoerder van de Haagse burgemeester Jozias van Aartsen was de demonstratie niet aangemeld. Door meldingen op Facebook kwam de politie er bij toeval achter dat een stoet klassiekers op weg was naar het Binnenhof. Op aanwijzing van de politie zijn de auto's naar het Malieveld geleid.


En terwijl de meeste oldtimers naar het Malieveld werden gedirigeerd wist ondergetekende toch wél door te dringen tot het Binnenhof :mrgreen:






Groet, Hans
Bijlagen:

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-12-2013 20:22 #135108 door Lars Rengersen
Beantwoord door Lars Rengersen in topic Wegenbelasting
Gaaf Hans! Mag ik je foto erbij zetten in mijn blogpost ?

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.

Lees meer
16-12-2013 20:26 #135109 door 05703-dummy
Beantwoord door 05703-dummy in topic Wegenbelasting
Natuurlijk, Lars :D

Groet, Hans

Gelieve Inloggen of een account aanmaken om deel te nemen aan het gesprek.