Modificaties/upgrades die jij aan je redblock hebt gedaan..
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik moet zeggen dat ik het ook niet helemaal volg. De inhoud achter de linkjes die ik gepost had is nu inderdaad weg.Jelmar86 schreef : Detective Pieter
Het was niet mijn bedoeling om Jelmar op de tenen te gaan staan, maar kennelijk heb ik dat wel gedaan.
Mijn excuses daarvoor , maar zo spannend was het nou ook allemaal weer niet wat er stond.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik wil best wel een kleine uitleg geven over waarom ik er niet uitgebreid op in ga (die fout heb ik namelijk al eens gemaakt), er komt namelijk heel snel de discussie over peekaa's te voorschijn, en daar ben ik al eens op in gegaan, op de rollenbank tegenvallende nummers gehad ... en tja... wat dan (ik kan je vertellen dat je dan eindeloze discussies krijgt).
Nu hecht ik niet bar veel waarde aan de gemiddelde toetsenbord held op dit forum (en ook andere fora), aangezien 90% alleen maar praatjes is (bijvoorbeeld; ik werd door michael gebeld of ik ALSJEBLIEFT toch naar geldermalsen wilde komen, om op de rollenbank te gaan, want meer dan de helft van de V700verenigings rijders had het af laten weten).
Heeft Jelmar dan geen praatjes ? --> ow jawel hoor, spreek me eens aan op de elandrun (slimme google-aar had mijn foto toch al gevonden), of een ander evenement cq meeting, ik ben er vaak genoeg. Mijn praatjes doe ik 'in real life' dan kun je veel beter iemand inschatten, en iemands grijns op z'n gezicht zien, het sarcasme horen etc etc.
Denk dat best een aantal leden hier mij ook wel kennen, en mijn hobbyschuurtje weten te vinden, iedereen is welkom om eens langs te komen, en dan hebben we het er eens over onder het genot van koud pilsje.

- V700 register
- Nieuw lid
-
En je staat er verdorie wel, terwijl zomaar 8 man niet op komen dagen. Gelukkig dacht speedcentre met me mee...Jelmar86 schreef : (bijvoorbeeld; ik werd door michael gebeld of ik ALSJEBLIEFT toch naar geldermalsen wilde komen, om op de rollenbank te gaan, want meer dan de helft van de V700verenigings rijders had het af laten weten).
Anyway: Internet is vrij, maar als iemand - misschien niet letterlijk maar toch ook niet heel onduidelijk - aangeeft iets liever niet te melden, dan kan dat best gerespecteerd worden.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Beste Jelmar,Jelmar86 schreef : Dus een ander gaat nu VOOR mij bepalen wat ik wel of niet en waar ik mag/moet posten op het internet ?
Ik bepaal helemaal niks

Ik was gewoon door de foto die je postte nieuwsgierig geworden en door je, laten we zeggen 'prikkelende', reactie nog wat meer.Net als zoveel mensen pak ik dan Google erbij om te zien of er meer te vinden is en dat was het geval. Toen Woes vervolgens ook om meer informatie ging vragen, dacht ik, ik help hem even.
Jij vindt dat kennelijk teveel informatie en besluit daarop om alles maar op te ruimen. Dat is je goed recht en ik snap je latere uitleg ook, maar waarom post je dan in vredesnaam eerst die foto? Je kunt toch verwachten dat je dan vragen krijgt?
Sorry voor de topic-vervuiling, ik ben van plan om het hier verder bij te laten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
De AW71 zorgt voor het gemak en comfort, de LPI installatie voor de portemonnee; alleen is een LPT in standaard vorm tergend traag, dus ik moest nog even zorgen voor wat snelheid.
Hier een korte impressie.
Complete 0-100 runs zullen nog volgen.
Voor het gemak hier een kort overzichtje van de setup.
380dkm B230FK.
AW71
Uitgefreesd spruitstuk en turbo13C @ 0.55 BarA Nokkenas0.8mm MLS KoppakkingPhenolic spacersOpengesneden luchtfilterkast
Vialle LPI
Vermogen? Moeilijke te zeggen natuurlijk. De auto is zeker net zo snel als een FT. Misschien 170Pk aan de krukas.
Boost kan natuurlijk nog omhoog, maar het belangrijkste is de levensduur.
De bedoeling was een redelijk vlotte en comfortabele auto. Missie geslaagd volgens mij!
Martijn
- Gert-Jan De Jong (GAST)
- Nieuw lid
-
Vanwaar die MLS koppakking?
- V700 register
- Nieuw lid
-
gj schreef : Vanwaar die MLS koppakking?
"squish". Een smallere ruimte tussen zuiger en cilinderkop geeft een betere menging/werveling in de verbandingskamer. Hierdoor betere verbanding, met als gevolg minder klopgevoelig, eventueel brandstofverbruik vermindering, wat fijner koppel etc. Wanneer bij mijn 240 de kop er eens af moet zet ik er denk ik ook zon pakking in.
- Gert-Jan De Jong (GAST)
- Nieuw lid
-