Modificaties/upgrades die jij aan je redblock hebt gedaan..
- V700 register
- Nieuw lid
-

Ja.... op tijd naar de wc anders zit m'n broek vol.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
 Jelmar86 schreef : Ik moet helemaal niks
Ja.... op tijd naar de wc anders zit m'n broek vol.
tsja, dat heb je zelf in de hand haha.. Maar enige uitleg over alle modificaties die je hebt gedaan, zou ik op prijs stellen

- V700 register
- Nieuw lid
-
Nou b.v. <a href=" www.extreme-machines.nl/forum/viewtopic.php?f=21&t=39374 " target="_blank">hier en forums.turbobricks.com/showthread.php?t=128617 " target="_blank">hierWoes schreef : Of kan ik het ergens anders terug lezen..?
Kon het even niet laten...
Zoekterm 'Jelmar Volvo'
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nu is er uiteraard niks geheims wat die links betreft, maar als ik het het vermelden hier waard vond had ik dat dan niet zelf gedaan ?Ik vind zulk soort posts tja beetje 'big brother is watching you' gevoel hebben, en echt blij ben ik er dan ook niet mee.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik ben niet zo groot, hoor. En wat je op internet zet in een niet beveiligde omgeving is gewoon voor iedereen zichtbaar, waarvan akte.Jelmar86 schreef : Ik vind zulk soort posts tja beetje 'big brother is watching you' gevoel hebben, en echt blij ben ik er dan ook niet mee.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Klaar.
@JW; Thanks !!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Huh... begrijp ik dit nu echt goed? Heb je de links van de draadjes genoemd door PietjePrecies echt weggehaald nu? Waarom post je dan hier op dit forum? Ik heb het gevoel dat ik nu in een kleuterklasje beland ben. Een hele rare manier van doen Jelmar, als ik het zeggen mag.Jelmar86 schreef : Detective Pieter, volgens mij heb jij best wel moeite met begrijpend lezen. Ik zal het hierbij laten.Links zullen bij de oosprong verwijderd worden.
Klaar.
@JW; Thanks !!