Wat heb jij vandaag gedaan
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
30-06-2017 23:51 #1438672
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Dit filtertje
ergens op gemonteerd
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-07-2017 04:16 #1438686
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Me afgevraagd wat "ergens" is
Me afgevraagd wat "ergens" is...
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-07-2017 11:08 #1438699
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Gisteren èn vandaag
Gisteren en vandaag op bezoek bij Passie voor Glans!
We zijn nog hard bezig, maar het is nu al een verschil van dag en nacht.
Foto's zijn met de mobiel genomen, betere volgen op m'n Flickr account en in de Factor 700.
We zijn nog hard bezig, maar het is nu al een verschil van dag en nacht.
Foto's zijn met de mobiel genomen, betere volgen op m'n Flickr account en in de Factor 700.
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-07-2017 12:05 #1438702
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Schitterend!
Schitterend!
- Peter Beezemer
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
01-07-2017 22:26 #1438716
door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Ergens....
was dus op de motorfiets. ( Suzuki DR800) 1 cilinder.
Dus daar mag best een beetje lucht in. Ook grotere sproeiers gemonteerd
Dus daar mag best een beetje lucht in. Ook grotere sproeiers gemonteerd
- Lex Stax
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-07-2017 19:50 #1438736
door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Vandaag naar het concours d
Vandaag naar het concours d'élegance in Apeldoorn geweest. Prachtige auto's, mooi weer. Prima dagje.
- Willem van Strik (GAST)
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-07-2017 21:45 #1438745
door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Wij hadden gisteren besloten
Wij hadden gisteren besloten dat het weer niet goed genoeg zou zijn voor het concours. Misgegokt dus, ik had gewoon wel moeten gaan.
In plaats daarvan heb ik een vriend geholpen z'n garage op te ruimen, waarbij we allerlei oude projecten van jaren geleden teruggevonden hebben. En vervolgens hebben we drie motoren naar zijn stallingsloods gebracht (iemand interesse in een Alfa/Lancia 3.0 24v motor? Twee stuks te koop, van een oud project).
In plaats daarvan heb ik een vriend geholpen z'n garage op te ruimen, waarbij we allerlei oude projecten van jaren geleden teruggevonden hebben. En vervolgens hebben we drie motoren naar zijn stallingsloods gebracht (iemand interesse in een Alfa/Lancia 3.0 24v motor? Twee stuks te koop, van een oud project).
- Chris Kobes
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
02-07-2017 23:25 #1438753
door Chris Kobes
Beantwoord door Chris Kobes in topic Niet gezien
Vandaag ook bij het Concours d’Elegance geweest.
Mooie auto's gezien, aantal bijzonderen ook, ook al hoorde ik dat er meer bijzondere Ferrari's aanwezig hadden moeten zijn...maar daar was ik toch niet voor gekomen
Tof om al dat vooroorlogse spul te zien rijden en alle andere rijdende klassiekers op de weides en op het voorplein van het paleis.
...voor wat betreft de dresscode, geinig om te zien hoe sommige mensen helemaal op kunnen gaan in hun verkleedpartijtje en sommige het echt zijn
"Ik bun moar een eenvoudige boerenlul en doar schoam ik mien niet veur" zoals Bennie dat zou zeggen
Mooie auto's gezien, aantal bijzonderen ook, ook al hoorde ik dat er meer bijzondere Ferrari's aanwezig hadden moeten zijn...maar daar was ik toch niet voor gekomen

Tof om al dat vooroorlogse spul te zien rijden en alle andere rijdende klassiekers op de weides en op het voorplein van het paleis.
...voor wat betreft de dresscode, geinig om te zien hoe sommige mensen helemaal op kunnen gaan in hun verkleedpartijtje en sommige het echt zijn

"Ik bun moar een eenvoudige boerenlul en doar schoam ik mien niet veur" zoals Bennie dat zou zeggen

- Pascal Kogelman
- Premium lid
-
Minder
Meer
03-07-2017 16:55 #1438771
door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic Rock Werchter
Afgelopen 6 dagen samen met een maat naar het muziekfestival Rock Werchter in Belgie geweest met volgepakte auto en Holtkamper vouwwagen aan de knuppel.
De vouwwagen lag als een blok achter de Volvo (95 tot 105 km uur reed het lekkerst) , af en toe ff kijken in de spiegel of deze er nog wel aan zat, want je merkt hem haast niet. De vorige week tijdens de sleuteldag in Elburg geplaatste niveaumats konden meteen aan de bak. Door oa een volle koelkast, kratten met proviand, kisten met elpees, kleding en 3 tenten achterin was alle ruimte achter de voorstoelen volgepakt. De Blauwe Baksteen lag mooi recht op de weg en gaf geen krimp. De heenweg veel hevige buien gehad, gelukkig was het ter plaatse beter weer.
Vier dagen/nachten lang goede bands gezien, met 10 man gekampeerd en een gemiddeld verbruik van 1 op 8,48 km op LPG dankzij voornamelijk snelwegkilometers.
Dat haal ik normaliter tijdens mijn woon-werkverkeer niet.
De auto heeft het goed gedaan, na afloop geen geen merkbaar vloeistoffen verbruik.
groet,
Pascal
De vouwwagen lag als een blok achter de Volvo (95 tot 105 km uur reed het lekkerst) , af en toe ff kijken in de spiegel of deze er nog wel aan zat, want je merkt hem haast niet. De vorige week tijdens de sleuteldag in Elburg geplaatste niveaumats konden meteen aan de bak. Door oa een volle koelkast, kratten met proviand, kisten met elpees, kleding en 3 tenten achterin was alle ruimte achter de voorstoelen volgepakt. De Blauwe Baksteen lag mooi recht op de weg en gaf geen krimp. De heenweg veel hevige buien gehad, gelukkig was het ter plaatse beter weer.
Vier dagen/nachten lang goede bands gezien, met 10 man gekampeerd en een gemiddeld verbruik van 1 op 8,48 km op LPG dankzij voornamelijk snelwegkilometers.
Dat haal ik normaliter tijdens mijn woon-werkverkeer niet.
De auto heeft het goed gedaan, na afloop geen geen merkbaar vloeistoffen verbruik.
groet,
Pascal
- Stijn Terstappen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
03-07-2017 17:25 #1438772
door Stijn Terstappen
Beantwoord door Stijn Terstappen in topic Cool! Mooi festival ook! Ik
Cool! Mooi festival ook! Ik zie dat je inmiddels al een 940 turbo embleem gescoord hebt!? Staat hem mooi!
Moderators: Jerry Stam