Wat heb jij vandaag gedaan

• Ton Visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-06-2017 08:31 #1438316 door Ton Visser (GAST)
Beantwoord door Ton Visser (GAST) in topic Forumvervuiling
Hier komt er nog een:

De trein van Eindhoven naar Den Bosch stopt vandaag niet te Best.

Dit was wat mij betreft wel de laatste of zoals Adrian elders op het forum terecht opmerkt, waar gaat dit over?

Groeten,

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Peter Beezemer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-06-2017 11:42 #1438320 door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Best(e)
Ton.
Dit topic is deels een kletspraat topic. Zou je zo vriendelijk willen zijn mijn bijdrage dan ook geen "forumvervuiling" te willen noemen. Dat denk ik ook wel eens bij jouw bijdragen in niet "kletspraat" topics.. Een beetje leven en laten leven mag ook "best" lijkt mij.
Bovendien ga jij daar niet over maar de moderator.
De opmerking van Adrian "waar gaat dit over" .. Dat ging over de link naar de ANWB die iemand in dat topic aanhaalde. Misschien gemist ?

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-06-2017 21:10 #1438340 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Best ;), laten we maar weer
Best ;), laten we maar weer on-topic gaan dan in dit off-topic topic.
Vandaag heb ik auto's gekeken. Meer precies oude auto's, want de jaarlijkse Nationale Oldtimerdag wordt altijd op loopafstand van mijn huis gehouden, en dus loop ik me jaarlijks te vergapen aan van alles dat je normaliter alleen achter een touwtje in een museum kunt zien. En wat nu vrolijk in het rond rijdt en zomaar op straat ten toon gesteld staat, zoals een Rolls Phantom uit 1925, een grote serie Chryslers/Dodges/Plymouth/Stutz als eerbetoon aan Virgil Exner, een Bentley special met Rolls 12-cilinder vliegtuigmotor (eigenlijk een Meteor tankmotor), een serie auto's uit het begin van vorige eeuw, inclusief stoomwagens en London-Brighton rijders, een hele serie Cadillacs van 1930 tot 1960, etc.
Elk jaar opnieuw een feest wat voor unieks er langs komt. En twee Amphicars en een Seep die rondjes door de haven voeren waren ook heel bijzonder.

• Pascal Kogelman
  • Premium lid
  • Premium lid
Meer
18-06-2017 22:54 #1438348 door Pascal Kogelman
Beantwoord door Pascal Kogelman in topic Waar vet zit, kan geen water komen...
Afgelopen winter heb ik de auto een anti-roest behandeling gegeven (onderzijde met Dinitrol Metallic en alle holle ruimtes met Fluid Film behandeld).
Door de huidige hitte kruipt de Fluid Film nu uit de porien vd auto. Dus bij de afwateringsgaatjes op verschillende plekken (achterklep, portieren, motorkap) maar even een lapje erover gehaald om dit schapenvet te verwijderen.

• Peter Beezemer
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-06-2017 00:05 #1438354 door Peter Beezemer
Beantwoord door Peter Beezemer in topic Klinkt
gaaf Willem. Waar wordt dat gehouden ? dat oldtimer-festival ?
Hier vandaag de Volvo beladen voor de vakantie om maar even on-topic te blijven.
Gaat best een boel in.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
19-06-2017 10:25 #1438369 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Lelystad
www.oldtimerdaglelystad.nl/
Ik kom elk jaar vanuit Amersfoort even kijken. Die Bentley is inderdaad een leuke, zeker als die dan ook nog even een rondje gaat rijden. Maar ook dat stokoude spul van meer dan 100 jaar geleden wat daar rond toert.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
24-06-2017 21:26 #1438515 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Achterste ruitrubbers + versterker en subwoofer
Gisteravond mijn achterste zijruitlijsten eraf gehaald, maar 1 clip bleef heel.
Vandaag nieuw rubber + clips bij estate gehaald, rubbers met sikaflex gelijmd en ziet er nu weer strak uit !
Tevens eindelijk de versterker en subwoofer op mijn reeds gemonteerde composet aangesloten.
Versterker past in het linkse vak en de platte sub in het midden onder de afdekplaat van de kofferruimte, en das ideaal.
Het geluid is uiteraard enorm verbeterd !
Bovendien kun je bij deze auto overal makkelijk bij, meestal een paar schroeven los en je kunt hele kappen verwijderen !

• Willem van Strik (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-06-2017 12:22 #1438520 door Willem van Strik (GAST)
Beantwoord door Willem van Strik (GAST) in topic Vrijdagavond vier stellingen
Vrijdagavond vier stellingen in elkaar gezet om een 960 in stukjes in te kunnen leggen.
Zaterdag een volle dag met eerst de sleuteldag (zoals altijd gezellig, en dit keer erg lekkere haring van het gastbedrijf!).
Vervolgens een bijna droog, en verder indrukwekkend openluchtconcert in Baarn, met onder andere de Ouverture 1812 door twee lokale orkesten, het carillon en een paar echte kanonnen, zoals in het origineel hoort!
Tot slot afgesloten met een verjaardag die gezellig bleef tot in de kleine uurtjes. Ik denk, dat ik vandaag niet veel ga doen...

• Lex Stax
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
25-06-2017 20:29 #1438532 door Lex Stax
Beantwoord door Lex Stax in topic Naar de TT geweest. Was weer
Naar de TT geweest. Was weer erg mooi!

• Stijn Terstappen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-06-2017 13:39 #1438632 door Stijn Terstappen
Beantwoord door Stijn Terstappen in topic Gister de bandjes weer om de
Gister de bandjes weer om de velgen gedraaid, nieuwe ventielen erin gezet en netjes geballanceerd dmv plaklood aan de binnenkant ipv kloplood.

De Auriga's zijn weer helemaal klaar en mooier dan nieuw! :) Erg tevreden met het resultaat. Vanochtend gemonteerd en dit is weer een hele toevoeging aan de auto. Het plaatje wordt steeds mooier en completer!

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC