Oldtimer regeling (weer) afgeschaft
- V700 register
- Nieuw lid
-
Er zijn heel veel LARO rijders die afgelopen jaren met veel tijd, geld, pijn en moeite een fijne 300TDI of 200TDI of zelfs een BMW TD5 in hun defender, series of Range rover gelepeld hebben omdat die V8 motoren van die grote verkwisters zijn en relatief storingsgevoelig.
Zul je zien dat iedereen weer massaal terug gaat naar LPG/benzine.
Zo blijven we aan de gang/van de straat.
Ik zit al te broeden op het idee of ik niet ergens een B23 of B230 ergens vandaan kan halen om mijn trouwe, altijd startende, nooit weigerende D24 te vervangen.
Wel jammer: er staat nog maar 215.000km op de teller van mijn 740 Diesel en roken doet ie nauwelijks.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Jan Snijder (GAST)
- Nieuw lid
-
@Chilm: niet alleen de Yanks hebben op de pof geleefd, ook in Europa hebben we er vrolijk aan mee gedaan. Natuurlijk begon het in the States maar die lopen natuurlijk altijd voorop met van alles en nog wat. Soms is het heilzaam om ook jezelf ( in dit geval NL/Europa) de spiegel voor te houden. Als jij privé structureel 3 tot 5% ieder jaar meer uitgeeft dan dat je verdient zonder dit op een gegeven moment terug te betalen dan heb je na verloop van een aantal jaren ook een echt probleem. En dat is in het groot niet anders. En die aflossing van de schulden dient nu te beginnen. Niet leuk maar we kunnen ook onze jeugd niet met de brokken opzadelen.
Groeten, Jan.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Als dit alles doorgaat natuurlijk.
Oh Oh Denhaag ( waar niks meer zeker is )
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Wie z'n hypotheek niet aflost, leeft in principe ook op de pof. En jaren geleden, toen de waarde van huizen nog stegen, kon je geen klusprogramma aanzetten of je werd voor een randdebiel uitgemaakt, als je je hypotheek niet verhoogde, i.v.m. de overwaarde van je huis. Om over het "succes" van alle onderdelen van de DSB ook maar gelijk te zwijgen.
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Duidelijke taal. Hobbyisten sparen en de dagelijkse gebruikers laten betalen.Ceska schreef : www.sp.nl/verkeer/nieuwsberichten/13079/...tuigenbelasting.html
- V700 register
- Nieuw lid
-
das waar.volvo-henk schreef :
Duidelijke taal. Hobbyisten sparen en de dagelijkse gebruikers laten betalen.Ceska schreef : www.sp.nl/verkeer/nieuwsberichten/13079/...tuigenbelasting.html
Maar waarom vertrouw ik het dan niet?
De SP is nou niet wat je noemt een "liefhebbers-van-oude-auto's partij"
- V700 register
- Nieuw lid
-
De auto is de GROOTSTE MELKKOE.<a href="/node/35396"></a>Jeroen schreef :
das waar.volvo-henk schreef :
Maar waarom vertrouw ik het dan niet?
De SP is nou niet wat je noemt een "liefhebbers-van-oude-auto's partij"
- V700 register
- Nieuw lid
-
Wat een fijne inhoudelijke reactie. Dit voegt echt iets toe. Zo komen we er wel.volvo-henk schreef :
De auto is de GROOTSTE MELKKOE.<a href="/node/35396"></a>