Ik word mijn 965 nu wel een beetje beu!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hier nog zo'n mafkees. Ik deed het 'vroeger' wel eens bij de 940 als 'ie me weer bij nacht en ontij zonder morren in te korte tijd ver had gebracht. Even aantikkend 'bedanken'... en dat terwijl mijn auto's niet eens een naam hebben !Paul schreef : ...Ik herken het gedrag Jan, ook ik gaf altijd een korte blijk van waardering na een lange rit, middels eens knikje...
Maar zoals ik al zei, ga ik vol vertrouwen met mijn '96 960 met inmiddels 382.000km op de LPG-teller de komende 300.000km's tegemoet! Ik ben zo'n geluksvogel met een mooie auto die inderdaad wat kost, maar gelukkig niet zoveel gebreken vertoond als sommige anderen.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het helpt. Echt waar.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
In dit gezelschap: Het tweede. Voor de rest van de wereld: Tsja....TGTF schreef : ... zijn wij nu gek aan het worden of zijn wij nou juist normaal
.
Hoewel: Jaren geleden hadden we bij mijn toenmalige werkgever een gammel Suzuki busje voor de boodschappen wat ik alléén met heel veel gas, lang doorstarten en krachtig taalgebruik aan de praat kreeg.
Op een dag stapte een vrouwelijke collega achter het stuur, klopte zachtjes op het dashboard, zei: "Kom op, jochie.", en startte zonder verder gedoe. Op mijn vraag hoe ze dát voor elkaar kreeg antwoordde ze: "Je moet gewoon een beetje lief voor hem zijn." Ik heb het haar later nog vaker zo zien doen.
Met dat meisje heb ik nog een tijdje verkering gehad, maar die Suzukibus heeft bij mij nooit willen starten, het kreng, ook niet met (geveinsde) liefde. Misschien had 'ie door dat ik het niet meende.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ach ja, er zwerven hier wel een paar Volvogekken rond ja. Gelukkig, op meerdere manieren, zij en wij...TGTF schreef : ...maar zeg nou eerlijk zijn wij nu gek aan het worden of zijn wij nou juist normaal
...
'k Zat nog even je originele posting door te lezen Robert; heb hier ook nog wel wat LPG-spullen, -ideeën en -ervaringen, maar inderdaad in jouw geval toch overschakelen naar een andere Volvo?Andere LPG-/LPi-inbouwen kan en is (in ieder geval volgens Nederlandse regels) goed te doen voor rond de €800,-, maar jouw 960 is (en blijft?) toch een zorgen-960 lijkt het. Moeilijke keuze...
- Ziko de Kubber
-
- Senior lid
-
Met vriendelijke groet, Ziko
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Ik zit nog in mijn pekelbak/winterauto 960-2 periode na er twee maanden geleden eentje overgenomen te hebben van een medelid. De stapel (en het totaal van de) rekeningen was indrukwekkend hoog, maar het is dan ook wel een verslavende auto. Hij is bij ons thuis al omgedoopt tot de directiemobiel, want zo voel je je dan ook.
Onze V50 is meer de gooi en smijt auto met het tankpasje
De 940 is mijn grote bouwdoos
De 960 is wel echt de superieure reismobiel
Nu nog die rare gremlins eruit (Guard1, open dak) en dan is het echt de lekkerste reismobiel die we ooit in huis hebben gehad
- V700 register
- Nieuw lid
-
Rolf
- Jeffrey van Loo
- Nieuw lid
-
<a href="/system/files/B6xxxS_T_poreus.pdf" target="_blank" title="B6XXX">Poreusheid verhelpen</a>