belasting vrij? het kan weer voor elke volvo

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-11-2011 12:35 #1337886 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic probleem
dat is het probleem van de dag iedereen is meteen licht geraakt :{
ik vind je moet kunnen discuseren over alles en daar mag ook wat persoonlijks bij zitten want tenslotte bij je argumenten ga je uit van je eigen ervaring !!
en ik heb respect voor michael (hopelijk goed deze keer) en voor zijn standpunten maar wil niet zeggen dat ik het er mee eens ben :}
laat mensen effe gaan henk is best wel lekker af en toe :}
groet will

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-11-2011 12:39 #1337889 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Neuh

sanshan schreef : sorry voor je naam en kom een keertje langs discuseren we er samen op los :}
lijkt me leuk en benieuwd naar je standpunten :}
groet will

Bedankt voor de uitnodiging, maar ik sla over. Ik denk dat ik mijn standpunt wel duidelijk genoeg gemaakt heb.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-11-2011 12:43 #1337891 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic prima kerel
prima kerel .
nog steeds groet will :}

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-11-2011 12:48 #1337894 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Te bont

sanshan schreef : laat mensen effe gaan henk is best wel lekker af en toe

Totdat mensen zich beledigd voelen (of zijn), we posts moeten gaan verwijderen, discussies op slot moeten zetten, of nog erger, mensen tijdelijk van de site moeten halen.  Dat voorkomen we liever, is beter voor iedereen.
Of dat wel of niet gebeurt is vooraf moeilijk te zeggen en het zal ook niet de bedoeling zijn geweest van de betrokkenen. Toch gebeurt het zo nu en dan. In een poging dat zoveel mogelijk te voorkomen plaatsen we hier een daar een oproep om het niet te bont te maken.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-11-2011 13:48 #1337904 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic ok
ok henk ik begrijp het :
groet will

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-11-2011 13:53 #1337907 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic De lol
Het idee van een forum is natuurlijk dat je ideeën kunt uitwisselen en discussies kunt voeren waarmee je je kennis kunt vergroten, naast het (natuurlijk ook belangrijke) aspect van lekker kunnen kletsen over iets dat je gemeenschappelijk hebt met anderen. Kritisch zijn of een andere mening verkondigen is goed want dat prikkelt en samen kom je daarmee verder. Wanneer het niet goed is, of mensen zich zouden moeten beperken is wat lastig te zeggen. Je moet respect tonen voor de anderen en hun mening. Als je aan mensen merkt dat ze zich niet met respect behandeld voelen dan zou dat wel de grens moeten zijn. Of als mensen zich persoonlijk aangesproken voelen, of zich beginnen te verdedigen zoals je zou doen als je je persoonlijk aangevallen voelt.
Het lastige van internet is dat een hoop zaken op een iets andere manier overkomen dat ze bedoeld zijn. Zoiets als het maken van een opmerking maken tegen iemand die niet goed valt omdat je hem/haar niet kent of net verkeerd hebt ingeschat. Dat blijft gewoon lastig. Ook voor ons als moderators. Als mensen elkaar privé kennen, kunnen ze zich zonder problemen op een bepaalde manier gedragen die volslagen vreemde niet van elkaar zouden accepteren. Wij zijn daar niet altijd van op de hoogte en proberen de situatie zo goed mogelijk in te schatten (overigens begrijp ik dat Michael en jij elkaar niet kennen).Over politiek gaat het gemakkelijk fout. Daarom staat in het sitereglement dat politieke discussies niet toegestaan zijn. Het maakt natuurlijk wel uit van onze omgeving, en mensen hebben er een mening over, vandaar dat we het oogluikend toestaan, mits het niet uit de hand loopt.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-11-2011 13:55 #1337908 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic klasse antwoord
klasse antwoord daar kun je wat mee :}
thnx will

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-11-2011 15:45 #1337923 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic politiek

henk 940LPT schreef : Over politiek gaat het gemakkelijk fout. Daarom staat in het sitereglement dat politieke discussies niet toegestaan zijn. Het maakt natuurlijk wel uit van onze omgeving, en mensen hebben er een mening over, vandaar dat we het oogluikend toestaan, mits het niet uit de hand loopt.

Dit lees ik op meerdere fora. Opvallend (vind ik) is dat we op een volvo300forum zelfs een politiek topic hebben! Elke keer met verkiezingen komt het weer boven, en dat gaat prima. Erg leuk om te zien dat Wilders aanhangers en Cohen stemmers in discussie gaan, zonder elkaar af te kraken. En 1 minuut later in andere topics gewoon normaal tov elkaar reageren. Ben ik op nog geen enkel ander forum tegen gekomen, werkelijk top! Verder een leuke discussie hier!

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
22-11-2011 18:13 #1337937 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic zo zou het overal; moeten gaan :}
zo zou het overal; moeten gaan :}
groet will

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
23-11-2011 12:40 #1338034 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic .

v0lv0freak schreef :

henk 940LPT schreef : Over politiek gaat het gemakkelijk fout. Daarom staat in het sitereglement dat politieke discussies niet toegestaan zijn. Het maakt natuurlijk wel uit van onze omgeving, en mensen hebben er een mening over, vandaar dat we het oogluikend toestaan, mits het niet uit de hand loopt.

Dit lees ik op meerdere fora. Opvallend (vind ik) is dat we op een volvo300forum zelfs een politiek topic hebben! Elke keer met verkiezingen komt het weer boven, en dat gaat prima. Erg leuk om te zien dat Wilders aanhangers en Cohen stemmers in discussie gaan, zonder elkaar af te kraken. En 1 minuut later in andere topics gewoon normaal tov elkaar reageren. Ben ik op nog geen enkel ander forum tegen gekomen, werkelijk top! Verder een leuke discussie hier!

Inderdaad erg jammer dat er bijna geen politiek bedreven/besproken mag worden op dit forum.
Mijns inziens eens direct gevolg van een bepaalde mate van bekrompenheid op dit gebied, en een angst voor stevige discussies (zoals hierboven gevoerd).
Een goede discussie is dan ook niet persoonlijk, maar gaat om de inhoud ervan. Niet om de persoon zelf die deze standpunten met zich mee draagt.
Helaas wordt dit, naar mijn mening, vaak wel zo gezien door de moderators waardoor een goed debat slechts zelden mogelijk is.
Voor het auto-gerelateerde gedeelte van het forum is dat uiteraard prima. Maar bij deze, is het geen goed idee om een aparte forumafdeling te openen, naast bv. de kletshoek, waarin gedebatteerd kan worden over verschillende kwesties, en waar ook meer gezegd moet kunnen worden als in de rest van het forum ?
Nu kan er als tegenargument gezegd worden dat dit een "auto"-forum is, maar de praktijk wijst uit dat veel (betalende) leden soms over meer zaken willen praten als alleen auto's.
Tot zover mijn bijdrage.
<hr />

Moderators: Jerry Stam