Nukkige Volvo 940, achtergelaten in Oss - Update: Ben weer mobiel..;-)

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
28-01-2011 23:49 #1303257 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic Na aan beginnen op straat
Hallo Bas
Probeer het via het luikje, want een 75 liter tank krijg je er "wat lastiger" onderuit.  Zonder brug wordt dat een lastige klus.
groetjes
Mathy     (die z'n 60 liter tank door een 75 liter tank heeft vervangen)

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• Wytze Broerze
  • Senior lid
  • Senior lid
Meer
29-01-2011 00:52 #1303260 door Wytze Broerze
Beantwoord door Wytze Broerze in topic Een 75 liter tank krijg je er niet zo maar uit Bas
Een deel van die tank zit bover de tussenas. Ik heb drie weken terug een 75 litertank losgehaald voor de teamwagen en dat is gewoon op een brug een half uur van alles los maken. En met 30 liter er in gaat dat echt niet beter. Dat is veel hoor 30 liter. Misschien niet de beste methode maar ik heb bij mijn vorige wagen het gat groter gemaakt toen ie er uit moest en bij de teamwagen ga ik een groter luik monteren. Puur om te voorkomen dat ik op een vervelend moment aan het pielen ben om het er uit te krijgen.

• bouke maas (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-01-2011 08:12 #1303266 door bouke maas (GAST)
Beantwoord door bouke maas (GAST) in topic Tank enzo hoeft er niet uit
Hoi Bas,
Kijk even in de Vadis. De Tank enzo hoeft er niet af/uit. Je moet de unit met een bepaalde draai en steek eruit halen en er weer in steken als je de nieuwe pomp gemonteerd hebt. Het is echt even friemelen, maar het kan echt en het is minder werk dan het geheel te demonteren (zeker als je op straat werkt).
Groetjes Bouke
p.s. bel maar even als je er niet uitkomt.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-01-2011 09:25 #1303272 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Thanks.

bouke maas schreef : p.s. bel maar even als je er niet uitkomt.

Thanks, dat zou zo maar eens kunnen.....;-)

• Leon Doensen
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-01-2011 10:11 #1303277 door Leon Doensen
Beantwoord door Leon Doensen in topic .............
Tsjonge jonge Bas, das shit! Ik heb dat ook wel eens gehad....bij -8 C de benzinepomp eronderuit schroeven....om er dan vervolgens achter te komen dat de geweldige solderingen van het benzinepomprelais de oorzaak zijn. Gelukkig is het nu maar -5C en hoef je niet onder de auto te zijn. Maarja, het blijft niet grappig met zo'n weer knutselen aan je auto.
BTW; Dat je niet ook een dekking neemt in het binnenland vd anwb?! Als je 1 keer een behoorlijk stuk van huis af staat met panne dan heb je het geld er al weer uit.
Succes! 

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-01-2011 12:42 #1303291 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Bewust.

ldoensen schreef : BTW; Dat je niet ook een dekking neemt in het binnenland vd anwb?! Als je 1 keer een behoorlijk stuk van huis af staat met panne dan heb je het geld er al weer uit.

Ik dacht, met een Volvo-vrienden netwerk, ik er wel uit zou komen....;-)
Nee, maar er zijn maar een paar dingen die niet ter plaatse te repareren zijn, of te bestellen en te monteren.In Frankrijk moet je geen pech krijgen met je Volvo.Als ze daar zien dat ie zweeds is en ook nog es een LPG-installatie heeft, haakt 99% af, nog los van de verkrijgbare onderdelen.
Dus, buitenland wel, binnenland, tsja......ik overweeg het, maar als ik gisteren lid had moeten worden had ik 140 euro moeten dokken, en daarna een lidmaatschap voor 1 jaar wegenwacht, terwijl ik nu voor 80 euro klaar ben.
Ik ben ook klaar met de verassingen, dit jaar, dus .....;-)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-01-2011 12:50 #1303292 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Klaar!
Update in de openingspost.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-01-2011 13:00 #1303295 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic kan uit

ldoensen schreef : BTW; Dat je niet ook een dekking neemt in het binnenland vd anwb?! Als je 1 keer een behoorlijk stuk van huis af staat met panne dan heb je het geld er al weer uit.

Nadat ik één keer in de buurt van Gorichem op de vluchtstrook stond, ver van huis (Heerenveen) en familie (ook in Friesland) en zonder mobiel internet om leden te raadplegen ben ik ook lid van de ANWB. Je laten afslapen door de ANWB is gratis, als Rijkswaterstaat het doet ben je ook een paar honderd euro lichter. En dan sta je nog , zonder hulp, op de dichtstbijzijnde parkeerplaats.Ik heb NL-dekking, zonder woonplaats en vervangende auto, en Europa-dekking MET vervangende auto. Als hij er in Heerenveen mee stopt kan ik altijd naar huis lopen (of m Heerenveen uit duwen ) en bij panne in Nederland is vervangend (openbaar) vervoer altijd wel te regelen.

• Mathy van Nisselroy
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-01-2011 13:03 #1303296 door Mathy van Nisselroy
Beantwoord door Mathy van Nisselroy in topic "r"
Hallo Bas

Baseman schreef : Ik ben ook klaar met de verassingen, dit jaar, dus .....;-)

Verassingen zijn potentieel levensgevaarlijk, vooral in de buurt van een brandstoftank.
groetjes
Mathy

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
29-01-2011 13:03 #1303297 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Zo
Zo te lezen viel het gelukkig allemaal mee en kan je weer heerlijk rondrijden.

Moderators: Jerry Stam