Nukkige Volvo 940, achtergelaten in Oss - Update: Ben weer mobiel..;-)
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Probeer het via het luikje, want een 75 liter tank krijg je er "wat lastiger" onderuit. Zonder brug wordt dat een lastige klus.
groetjes
Mathy (die z'n 60 liter tank door een 75 liter tank heeft vervangen)
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Wytze Broerze
-
- Senior lid
-
- bouke maas (GAST)
- Nieuw lid
-
Kijk even in de Vadis. De Tank enzo hoeft er niet af/uit. Je moet de unit met een bepaalde draai en steek eruit halen en er weer in steken als je de nieuwe pomp gemonteerd hebt. Het is echt even friemelen, maar het kan echt en het is minder werk dan het geheel te demonteren (zeker als je op straat werkt).
Groetjes Bouke
p.s. bel maar even als je er niet uitkomt.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Thanks, dat zou zo maar eens kunnen.....bouke maas schreef : p.s. bel maar even als je er niet uitkomt.
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
BTW; Dat je niet ook een dekking neemt in het binnenland vd anwb?! Als je 1 keer een behoorlijk stuk van huis af staat met panne dan heb je het geld er al weer uit.
Succes!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik dacht, met een Volvo-vrienden netwerk, ik er wel uit zou komen....ldoensen schreef : BTW; Dat je niet ook een dekking neemt in het binnenland vd anwb?! Als je 1 keer een behoorlijk stuk van huis af staat met panne dan heb je het geld er al weer uit.
Nee, maar er zijn maar een paar dingen die niet ter plaatse te repareren zijn, of te bestellen en te monteren.In Frankrijk moet je geen pech krijgen met je Volvo.Als ze daar zien dat ie zweeds is en ook nog es een LPG-installatie heeft, haakt 99% af, nog los van de verkrijgbare onderdelen.
Dus, buitenland wel, binnenland, tsja......ik overweeg het, maar als ik gisteren lid had moeten worden had ik 140 euro moeten dokken, en daarna een lidmaatschap voor 1 jaar wegenwacht, terwijl ik nu voor 80 euro klaar ben.
Ik ben ook klaar met de verassingen, dit jaar, dus .....
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nadat ik één keer in de buurt van Gorichem op de vluchtstrook stond, ver van huis (Heerenveen) en familie (ook in Friesland) en zonder mobiel internet om leden te raadplegen ben ik ook lid van de ANWB. Je laten afslapen door de ANWB is gratis, als Rijkswaterstaat het doet ben je ook een paar honderd euro lichter. En dan sta je nog , zonder hulp, op de dichtstbijzijnde parkeerplaats.Ik heb NL-dekking, zonder woonplaats en vervangende auto, en Europa-dekking MET vervangende auto. Als hij er in Heerenveen mee stopt kan ik altijd naar huis lopen (of m Heerenveen uit duwen ) en bij panne in Nederland is vervangend (openbaar) vervoer altijd wel te regelen.ldoensen schreef : BTW; Dat je niet ook een dekking neemt in het binnenland vd anwb?! Als je 1 keer een behoorlijk stuk van huis af staat met panne dan heb je het geld er al weer uit.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Verassingen zijn potentieel levensgevaarlijk, vooral in de buurt van een brandstoftank.Baseman schreef : Ik ben ook klaar met de verassingen, dit jaar, dus .....
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-