Nukkige Volvo 940, achtergelaten in Oss - Update: Ben weer mobiel..;-)
- V700 register
- Nieuw lid
-
Volgens mij de tweede keer dat ik me vergis, ik heb maar 1 pomp, een opvoerpomp in de yank zelf.Baseman schreef : Neen, ik heb onder mijn stoel een drukpomp zitten, zowel de opvoerpomp als de drukpomp hoor ik niet.Dat móet electrisch zijn.
Inmiddels ben ik weer thuis, met de auto, dat wel................
....helaas zo:
Anyways, bij thuiskomst de reservepomp er aan gehangen en deze liep meteen bij op contact zetten (Wytze, bedankt voor de suggestie, een jaar of twee geleden)
Enfin, die pomp ligt al twee jaar droog, dus wil ik het motortje overzetten, althans, proberen en dan moet het weer in orde zijn.
Alle overige zaken had ik in mijn lunch al geelimineerd, prik tot aan de pomp-connector, maar geen gezoem, dus dan moet het dat wel zijn.Hij sloeg vanmorgen wel weer aan, maar ook meteen weer af, dus op benzinedampen, doet ie het ook, als is het maar, heel kort (of het is een lekkende LPI-injector.....)
Overigens is de tent waar ik hem door heb laten ophalen, uiterst vriendelijk, is er voorzichtig mee omgesprongen en heem hem veilig thuis afgeleverd. Ja, daar betaal ik ook voor, 80 euro, maar soms lijkt dat niet helmaal vanzelfsprekend.
<a href=" link.marktplaats.nl/347754959 " target="_blank">Eddo autotransport, prima vent.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
In jouw APK draadje wenste ik je "weer een jaar rij- en sleutelplezier" ...... ik kon natuurlijk niet bevroeden dat het de volgende dag zo uit zou pakken .....
Het rijplezier, afijn dat ligt voor de hand anders rijden we niet in die dingen, het sleutelplezier, niet dat ik je auto nou zo slecht acht, sterker nog hij was immers net door de APK. Maar Bas die niet zou sleutelen aan z'n baksteen kan ik mij niet voorstellen, er valt immers altijd wel iets te verbeteren ....
Dit was natuurlijk een onverwacht sleutel genoegen, nou ja gelukkig is de oplossing in zicht. Succes.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hoewel goed bedoeld, waarvoor dank, denk ik er toch anders over: Ik ben het beu en met dit weer helemaal.Het is min 3, ik kijk er niet echt naar uit......achnaton schreef : Het rijplezier, afijn dat ligt voor de hand anders rijden we niet in die dingen, het sleutelplezier, niet dat ik je auto nou zo slecht acht, sterker nog hij was immers net door de APK. Maar Bas die niet zou sleutelen aan z'n baksteen kan ik mij niet voorstellen, er valt immers altijd wel iets te verbeteren ....
- V700 register
- Nieuw lid
-
Nu nog wat warmer buiten.
- V700 register
- Nieuw lid
-
En ach, de kou.... je went er aan hoor
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Hij stond in Oss en moest naar Den Bosch, welgeteld 20 kilometer enkele reis.Dirk342 schreef : dat tie weer thuis is Bas, ik weet natuurlijk niet waar je woont maar de 80 euro om 'm op te halen is voor niks in mijn ogen.
Starttarief was 35 euro, maar onder de 100 kilometer totaal, komt het op 79 euro, all in.Ja, zonde geld, maar ik had het daar niet kunnen oplossen, dus ik kan er wel mee leven.
Inmiddels heb ik alle slangen eraf, schroefdop los, en het hele mechaniek al in mijn hand gehad, maar zie ook hier, dat ik hem er zonder rare fratsen niet uit krijg.Dus, of de tank omlaag, of de slijptol erin.
Laten we maar met het eerste beginnen......
- V700 register
- Nieuw lid
-
<a href="/node/34505"> www.volvo700vereniging.nl/node/34505
- Piet van der Plas
- Nieuw lid
-
De pomp/vlotter module moet er echt relatief makkelijk door het luikje uitgehaald kunnen worden. Het is even prutsen omdat je wat moet draaien. Maar het gaat echt lukken. De tank er onder uit halen is ook niet leuk. In de zomer al niet, maar zeker niet in de winter op straat.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gelukkig is ie niet vol, maar met 30 liter peut erin, is het ook al niet fijn........Piet22 schreef : In de zomer al niet, maar zeker niet in de winter op straat.