Grouptip: Tele-peage / Liber-T tol-kastje.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Ik zou niet weten waarom je dat zou willen, omdat ie je voor twee weken maximaal 3 euro kan kosten, los van de borg, van 10 euro.Jeroen schreef : kan ik zo'n ding ook voor twee weken krijgen?
De rest van het jaar, kostie niks.
Waarom je hem zou willen lenen begrijp ik dus niet, maar om je vraag te beantwoorden, het kastje is niet kenteken-gebonden.Je lift dan wel mee op de creditcard van de registered owner.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- M.O.D. Bauer
- Nieuw lid
-
Super!Baseman schreef : De groene of blauwe zonneband heeft geen invloed op de werking.Het gestippelde deel is zeker niet gecaot, bij bij geen enkele auto, maar bij onze auto's zeker niet.
Beste plek, achter de spiegel, zie je niet, hoef je ook niet aan te denken en het werkt, bewezen.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Vandaag dinsdag aangetekend in huis
Met de houder erbij overigens
Ruim op tijd dus
- V700 register
- Nieuw lid
-
Maar ja, het stond al op de site hè, levering binnen 72 uur en ze maken het nog waar ook....Leidsekade schreef : Afgelopen donderdag de aanbieding besteld
Goed bezig daar..
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
<div class="content">Hey Jerry,Leidsekade schreef : Afgelopen donderdag de aanbieding besteld
Met de houder erbij overigens
Ruim op tijd dus
Dat is heeel erg snel!
Ik kreeg vorig jaar dezelfde 72 uur garantie, maar heb toen 3 hele weken moeten wachten op dat ding..en toen zat ik al in Franrkijk..door het thuisfront is ie toen richting Frankrijk mee-gekomen om dat kastje uit te testen.
Groeten,Gerben</div>
- V700 register
- Nieuw lid
-
- M.O.D. Bauer
- Nieuw lid
-
Morgen ga ik weer naar Frankrijk maar ik kom helaas niet langs een tolpoort om te testen. Maar niet getreurd want Zondag ga ik weer dan kan ik testen,onderweg naar Parijs (ja allemaal werk en kilometers voor de baas en natuurlijk met de Volvo)
- Willem Veneboer
- Nieuw lid
-
Bas,Baseman schreef : (Twee puntjes: Je caravan past er niet door, is enkel voor personenauto's bedoeld en twee, de electrische antenne van een Estate, is (uitgeschoven) langer, dan het poortje hoog is. Radio uit dus, die 30 meter.)
En als je caravan er wel onder past, mag het dan wel of is het echt alleen voor personen auto's ?
Niet voor dit jaar, het enige poortje wat we daar tegenkomen, is het poortje bij de pont van Texel, maar wellicht voor volgend jaar.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Neen, dat wil zeggen, je kunt het TelePeage kastje wel gebruiken, maar niet bij de TelePeage unique poortjes.Je hebt, meestal helemaal links 1 of 2 poorten met max 2 meter en enkel voor T.Daar mag je ALLEEN doorheen, met een auto onder de 2 meter, zonder caravan of aanhanger.Enkel bedoeld voor vooertuigen uit classe 1 (Vehicule de tourisme)Classe 2 (caravanes) en classe 5 (motor) dus niet.Willem V. schreef : En als je caravan er wel onder past, mag het dan wel of is het echt alleen voor personen auto's ?
Je kunt het kastje wel gebruiken, maar dan moet je het normale poortje hebben, die, waar geen hoogterestrictie geld en je ook met credit kaart zou kunnen betalen, wat dan niet hoeft (of trouwens ook elke ander poort bij binnenkomst.)
Dus, zoek bij exit een combi T poort op, rij daar doorheen, moet werken.Je neemt een kaartje bij binnenkomst en bij de exit geeft je je kaartje, plus je badge weer af en dan wordt het saldo op je maandelijkse rekening gezet.
Wellicht helpt<a href=" www.asf-telepeage.fr/telepeage-professio...es-telepeage-pro.htm " target="_blank"> deze pagina?
- André Struis
- Nieuw lid
-