Grouptip: Tele-peage / Liber-T tol-kastje.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij het 1e tolpoortje vrag je je toch af of het werken zal...... en verrek! Het werkt! Het werkt waanzinnig goed zeg, echt top. Vaak hoefde je niet eens stil te staan, terwijl bij de 'gewone' poortjes lange rijen staan, ideaal dus!
Dus Bas, bedankt voor het ons attenderen hierop!!!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bedankt voor de tip Bas en de groeten uit de Auvergne! Met de '98 940 Blackberry Pearl | Limited Edition die het met een nieuwe radiateur ook perfect heeft gedaan vandaag.
Dat zeg ik, gewoon genieten!
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Kan iemand mij vertellen hoe dit te doen, mijn Frans is niet toereikend om het op de site van APRR op eigen kracht te vinden.
Alvast bedankt voor de hulp,
gr.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Je kan ze bellen, maar mailen moet ook lukken, denk ik.Je kunt ook een wijzigingsformulier opsturen, meen ik.(Net gekeken, kan het helaas niet vinden, ook niet als je ingelogd bent.)alfnon schreef : Kan iemand mij vertellen hoe dit te doen, mijn Frans is niet toereikend om het op de site van APRR op eigen kracht te vinden.
Wat ook gewoon kan, is wachten op de eerste rekening, nadat je op vakantie geweest bent.Dan krijg je een brief, waarin staat dat AutoRoutes Rhin-Rhone ontdekt heeft, dat ze niet kunnen incasseren en of je, als je een nieuwe card hebt, het nieuwe nummer even wil doorgeven.
Doen, opsturen, klaar.
Of, de eerste tolpoort alsnog even stoppen bij het APPR (of ander) servicepunt en daar proberen in het engels uit te leggen, dat je een nieuwe card hebt. Vaak spreken ze daar toch wel engels.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Als z'n Frans niet goed genoeg is om op de site iets te vinden, zou z'n Frans dan wel goed genoeg zijn om via mail of wijzigingsformulier te communiceren?
groetjes
Mathy
- V700 register
- Nieuw lid
-
- A. Remy
- Nieuw lid
-
Dat ie het in het Engels verstuurt en kijkt hoe er op gereageerd wordt.Mathy schreef : Hallo Bas
Als z'n Frans niet goed genoeg is om op de site iets te vinden, zou z'n Frans dan wel goed genoeg zijn om via mail of wijzigingsformulier te communiceren?
groetjes
Mathy
Hij zou ook kunnen inloggen op het ledengedeelte ( abonne.parisrhinrhone.com/asp/offres/index.asp ) en daar z'n vraag stellen.
Wolwo