Grouptip: Tele-peage / Liber-T tol-kastje.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-05-2010 16:47 #1276777 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 4 meter
weet ik natuurlijk wel, dus wat ik schreef betekent wat er staat: hij wachtte op gepaste afstand eerst eens even af. Veel meer dan 4 meter dus.

Verder: boven andere poortjes staat tegenwoordig inderdaad ook vaak de "t", maar ik weet niet of de poort daar ook automatisch werkt. Bij sommige moet je dan je kastje afgeven aan de dame/heer in het loket om geregistreerd te kunnen worden?

Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-05-2010 16:49 #1276778 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Neen.

whitehorse schreef : Verder: boven andere poortjes staat tegenwoordig inderdaad ook vaak de "t", maar ik weet niet of de poort daar ook automatisch werkt. Bij sommige moet je dan je kastje afgeven aan de dame/heer in het loket om geregistreerd te kunnen worden?

Bij de drie waarbij ik het testte, niet.Meestal staat een T ook niet bij een poortje waar ook echt iemand zit (maar wel kán zitten) en kun je daar dus betalen met Carte Bancaire, Carte credit en T.Als er inderdaad iemand achter het loketje zit, is de T meestal uit, of zul je hem inderdaad moeten afgeven. (of effe uit het raam houden)

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-05-2010 16:52 #1276780 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Oké!
Ook weer duidelijk! Dank!

• eric visser (GAST)
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
18-05-2010 20:08 #1276827 door eric visser (GAST)
Beantwoord door eric visser (GAST) in topic T-Tag
De werking is precies hetzelfde als de T-TAG bij de Westerscheldetunnel van Zuid-Beveland naar Zeeuws-Vlaanderen je betaalt 30 euro borg, geen abonnement en krijgt 20% korting op de tol. Je verbruik wordt afgeschreven van een tegoed van 60 euro dat je als het bijna op is weer automatisch aanvult. Overzicht via internet en e-mail. Je kunt hiermee alle poortjes doorrijden ook die waar een kassamedewerker zit., erg leuk in de zomer als er hele rijen toeristen met caravan voor de betaalhokjes staan.... Ik werk er al sinds de opening van de tunnel mee en het werkt perfect
suc6

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
16-06-2010 21:27 #1280106 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Wel besteld
Wel besteld, niet gekregen. Helaas afgelopen weken met de credit card de tol betaald.. :-(
Gelukkig was het niet druk. 

• Gerben Mol
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-07-2010 17:23 #1281937 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Jammer
Helaas jammer.
Anderhalve week geleden zo'n kastje besteld en betaald.Binnen 72 uur binnen garantie.
Nou nog steeds niet binnen, al 2 mails verstuurd.Geen antwoord, en geen kastje.
Morgen vertrekken we.
Waarschijnlijk dus zonder kastje.
Beetje teleurstellend.
Groeten,Gerben

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
08-07-2010 17:48 #1281939 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Vervelend
ik had hem besteld bij Sanef en die waren redelijk snel!

• Siang
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-07-2010 15:35 #1283085 door Siang
Beantwoord door Siang in topic super
ik heb er nu ervaring mee, in één woord: SUPER!
Niet aan al te veel mensen door vertellen, want dan gaat die lol er snel vanaf, haha.

• Gerben Mol
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-07-2010 15:58 #1283088 door Gerben Mol
Beantwoord door Gerben Mol in topic Teleurgesteld

gerryberrie schreef : Helaas jammer. Anderhalve week geleden zo'n kastje besteld en betaald.Binnen 72 uur binnen garantie. Nou nog steeds niet binnen, al 2 mails verstuurd.Geen antwoord, en geen kastje. Morgen vertrekken we. Waarschijnlijk dus zonder kastje. Beetje teleurstellend.

Toen wij op vakantie waren zijn de badges hier thuis geariveerd, omdat er later nog wat kenissen naar ons toe zouden komen op onze vakantie bestemming hebben die de badges meegenomen.
Dus wel kunnen gebruiken voor de terugreis.
Maar jammer genoeg..viel mij wat tegen..
Duuurt heeeeel lang voordat de poort open gaat, en ook paar keer gehad dat ie niet openging.Dus met de badge uit de wagen, en nog niet open gaan.
Dus maar achterruit naar een ander poortje.
Bij een heeeel druk tolpoortje dacht ik vergeet het maar, en maar door de groene pijl gerold en het kastje aan de cassiere gegeven, die iets bleerde van dat ik hier niet goed zat, en later dat de badge het niet deed.
Naja.
Gelukkig zonder verder gedoe thuisgekomen.
Voortaan maar een ticket trekken en contant betalen?Dit viel erg tegen.
Blij dat het voor de anderen mensen wel super was.
Misschien gewoon een defect kastje gekregen..
Groeten,Gerben

• V700 register
  • Nieuw lid
  • Nieuw lid
Meer
26-07-2010 20:58 #1283120 door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Stuk
Dan is-ie vast stuk hoor Gerben, wij zijn net terug van Bretagne en Normandië, en het werkt bij ons lachwekkend super! Zelfs bij de tolbrug bij Le Havre.
We hebben ook nog poortjes gehad waar de sanef een proef neemt met 30 kilometer per uur door het poortje rijden: gaat geweldig: zonder stoppen door.
Je moet wél een beetje afstand houden t.o.v.  je voorganger, anders schijnt het systeem niet te weten welk signaal hij moet pakken.

Moderators: Jerry Stam

Over de vereniging

Social

• Facebook
  • Flickr
  • YouTube

De VolvoKV is lid van

FEHAC
KNAC
NCAD
Fehac
KNAC