Grouptip: Tele-peage / Liber-T tol-kastje.
- V700 register
- Nieuw lid
-

Verder: boven andere poortjes staat tegenwoordig inderdaad ook vaak de "t", maar ik weet niet of de poort daar ook automatisch werkt. Bij sommige moet je dan je kastje afgeven aan de dame/heer in het loket om geregistreerd te kunnen worden?
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Bij de drie waarbij ik het testte, niet.Meestal staat een T ook niet bij een poortje waar ook echt iemand zit (maar wel kán zitten) en kun je daar dus betalen met Carte Bancaire, Carte credit en T.Als er inderdaad iemand achter het loketje zit, is de T meestal uit, of zul je hem inderdaad moeten afgeven. (of effe uit het raam houden)whitehorse schreef : Verder: boven andere poortjes staat tegenwoordig inderdaad ook vaak de "t", maar ik weet niet of de poort daar ook automatisch werkt. Bij sommige moet je dan je kastje afgeven aan de dame/heer in het loket om geregistreerd te kunnen worden?
- V700 register
- Nieuw lid
-
- eric visser (GAST)
- Nieuw lid
-
suc6
- V700 register
- Nieuw lid
-
Gelukkig was het niet druk.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Anderhalve week geleden zo'n kastje besteld en betaald.Binnen 72 uur binnen garantie.
Nou nog steeds niet binnen, al 2 mails verstuurd.Geen antwoord, en geen kastje.
Morgen vertrekken we.
Waarschijnlijk dus zonder kastje.
Beetje teleurstellend.
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Siang
- Nieuw lid
-
Niet aan al te veel mensen door vertellen, want dan gaat die lol er snel vanaf, haha.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Toen wij op vakantie waren zijn de badges hier thuis geariveerd, omdat er later nog wat kenissen naar ons toe zouden komen op onze vakantie bestemming hebben die de badges meegenomen.gerryberrie schreef : Helaas jammer. Anderhalve week geleden zo'n kastje besteld en betaald.Binnen 72 uur binnen garantie. Nou nog steeds niet binnen, al 2 mails verstuurd.Geen antwoord, en geen kastje. Morgen vertrekken we. Waarschijnlijk dus zonder kastje. Beetje teleurstellend.
Dus wel kunnen gebruiken voor de terugreis.
Maar jammer genoeg..viel mij wat tegen..
Duuurt heeeeel lang voordat de poort open gaat, en ook paar keer gehad dat ie niet openging.Dus met de badge uit de wagen, en nog niet open gaan.
Dus maar achterruit naar een ander poortje.
Bij een heeeel druk tolpoortje dacht ik vergeet het maar, en maar door de groene pijl gerold en het kastje aan de cassiere gegeven, die iets bleerde van dat ik hier niet goed zat, en later dat de badge het niet deed.
Naja.
Gelukkig zonder verder gedoe thuisgekomen.
Voortaan maar een ticket trekken en contant betalen?Dit viel erg tegen.
Blij dat het voor de anderen mensen wel super was.
Misschien gewoon een defect kastje gekregen..
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
We hebben ook nog poortjes gehad waar de sanef een proef neemt met 30 kilometer per uur door het poortje rijden: gaat geweldig: zonder stoppen door.
Je moet wél een beetje afstand houden t.o.v. je voorganger, anders schijnt het systeem niet te weten welk signaal hij moet pakken.