Grouptip: Tele-peage / Liber-T tol-kastje.
- Vincent van der Spek
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-04-2010 10:01 #1273833
door Vincent van der Spek
Beantwoord door Vincent van der Spek in topic goede ideeen
Een goed idee meteen gebruiken. Ik heb de kaart net aangevraagd en volgens mij wordt er alleen 10 euro kosten afgeschreven volgens het ontvangen mailtje.@Montant : 10.00 EUR DEBIT TICKET CLIENT A CONSERVER Montant : 10 EUR Votre télébadge vous sera adressé par courrier prioritaire dans un délai de 72 heures ouvrées, sous réserve d'acceptation de votre demande par APRR. Vous disposez d'un délai de 7 jours pour exercer votre droit de rétractation. A très bientôt sur notre site <a href="
www.aprr.fr/
" target="_blank">
www.aprr.fr
,L'équipe du Service Clients Borg zie ik niet. Ik ben benieuwd.
groeten
Vincent
groeten
Vincent
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-04-2010 10:07 #1273834
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic Ai
ik zie je berichtje nét te laat: ik heb hem net besteld bij Sanef, en ik moet 30 euro borg betalen!

Nou, ja, erg is het niet. Ik heb gekozen voor de maandelijkse variant: per maand dat je hem gebruikt betalen en geen abonnementskosten.
(Ik ga dit jaar drie keer naar Frankrijk, maar normaal 1x per jaar)

Nog bedankt Bas, voor de tip!

Nou, ja, erg is het niet. Ik heb gekozen voor de maandelijkse variant: per maand dat je hem gebruikt betalen en geen abonnementskosten.
(Ik ga dit jaar drie keer naar Frankrijk, maar normaal 1x per jaar)

Nog bedankt Bas, voor de tip!
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
22-04-2010 10:29 #1273836
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic 2e houdertje
Beste volvovrienden,
Vorig jaar al veel plezier van gehad, en omdat we dit jaar met de andere Volvo gaan heb ik een 2e houdertje aangevraagd om het tolkastje achter de voorruit te kunnen plakken. Één mailtje, 2 dagen later in de bus bus geheel kostenloos, prima service.
Vorig jaar al veel plezier van gehad, en omdat we dit jaar met de andere Volvo gaan heb ik een 2e houdertje aangevraagd om het tolkastje achter de voorruit te kunnen plakken. Één mailtje, 2 dagen later in de bus bus geheel kostenloos, prima service.
- Vincent van der Spek
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-04-2010 14:54 #1274245
Beantwoord door Vincent van der Spek in topic binnen
Vandaag de badge binnen. Helaas zonder houdertje. Er zat wel een formulier bij: autorisation de prelevement d'office. Volgens mij een soort machtigingsformulier waar je dan ook je bankkantoor gegevens moet invullen. Buiten dat er gegevens worden gevraagd die wij volgens mij niet hebben, lijkt mij dit niet nodig bij een creditcard. Heeft er iemand zo'n formulier teruggestuurd?
groeten
Vincent
groeten
Vincent
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-04-2010 15:23 #1274247
door V700 register
Franse Knoeiers...
Zijn nog niet in staat om een goed poortje te maken waar je normaal onderdoor kunt .
hoe gaat dat met al die franse mpv's die zijn nog hoger.?
O ja die halen dat niet, want die staan langs de weg te wachten op de dépannage..
Electronische storing..
Beantwoord door V700 register in topic Franse knoeiers dus
TSJONGE!automatisering en Frankrijk...Baseman schreef : .(Twee puntjes:
- .
- ...de electrische antenne van een Estate, is (uitgeschoven) langer, dan het poortje hoog is. Radio uit dus, die 30 meter.)
Franse Knoeiers...
Zijn nog niet in staat om een goed poortje te maken waar je normaal onderdoor kunt .
hoe gaat dat met al die franse mpv's die zijn nog hoger.?
O ja die halen dat niet, want die staan langs de weg te wachten op de dépannage..
Electronische storing..
- Adrian Maarleveld
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-04-2010 20:45 #1274275
door Adrian Maarleveld
Beantwoord door Adrian Maarleveld in topic prelevement en hoger dan 2 meter
Hoef je niet terug te sturen.
Op de aanvraag staat:
Vous avez choisi un paiement par Carte Bancaire pour le règlement du montant des frais de mise en service, des frais mensuels de gestion et des frais de péage.
Op de brief bij ontvangst staat:
Enfin, nous avons pris bonne note que vos reglements de facture séffecteront par líntermediaire de votre carte bleue.
De carte bleue wordt ruimer gezien als creditcard. De aanvraag is nl ook al verrekend via de credit card.
hoger dan 2 meter om niet tegen de fysieke bar te tikken, (er zijn ook poortjes met t zonder beperking):
Vous circulez avec un véhicule de classe 1 (voiture) Au péage, réduisez votre vitesse et dirigez-vous vers une voie signalée par un « t ». Cas 1 : vous n’avez aucun chargement sur le toit. Dirigez-vous de préférence vers une voie avec un limiteur de hauteur portant la mention « réservé ». Cas 2 : vous avez un, chargement de toit. Dirigez-vous vers une voie sans limiteur de hauteur comportant au moins le signal « t ». Attention : respectez l’interdistance de 4 m avec le véhicule qui vous précède. Vous circulez avec un véhicule de classe 2 (camionnette, camping-car...) Au péage, réduisez votre vitesse et dirigez-vous vers une voie sans limitation de hauteur comportant au moins le signal « t ». Attention : vous ne devez jamais emprunter les voies « t » avec une limitation de hauteur à 2 m. Respectez l’interdistance de 4 m avec le véhicule qui vous précède.
Op de aanvraag staat:
Vous avez choisi un paiement par Carte Bancaire pour le règlement du montant des frais de mise en service, des frais mensuels de gestion et des frais de péage.
Op de brief bij ontvangst staat:
Enfin, nous avons pris bonne note que vos reglements de facture séffecteront par líntermediaire de votre carte bleue.
De carte bleue wordt ruimer gezien als creditcard. De aanvraag is nl ook al verrekend via de credit card.
hoger dan 2 meter om niet tegen de fysieke bar te tikken, (er zijn ook poortjes met t zonder beperking):
Vous circulez avec un véhicule de classe 1 (voiture) Au péage, réduisez votre vitesse et dirigez-vous vers une voie signalée par un « t ». Cas 1 : vous n’avez aucun chargement sur le toit. Dirigez-vous de préférence vers une voie avec un limiteur de hauteur portant la mention « réservé ». Cas 2 : vous avez un, chargement de toit. Dirigez-vous vers une voie sans limiteur de hauteur comportant au moins le signal « t ». Attention : respectez l’interdistance de 4 m avec le véhicule qui vous précède. Vous circulez avec un véhicule de classe 2 (camionnette, camping-car...) Au péage, réduisez votre vitesse et dirigez-vous vers une voie sans limitation de hauteur comportant au moins le signal « t ». Attention : vous ne devez jamais emprunter les voies « t » avec une limitation de hauteur à 2 m. Respectez l’interdistance de 4 m avec le véhicule qui vous précède.
- Leon Doensen
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-04-2010 21:14 #1274286
door Leon Doensen
Beantwoord door Leon Doensen in topic Re: Franse knoeiers dus
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-04-2010 21:47 #1274292
door V700 register
Beantwoord door V700 register in topic tss
tsss.verdienen die Fransen zoveel aan de Nederlandse toeristen, en vertikken ze het om dat foldertje even in het Nederlands of desnoods Engels te vertalen! Prffffff.......
- Vincent van der Spek
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-04-2010 22:26 #1274297
Beantwoord door Vincent van der Spek in topic Niets terug
Bedankt, dan sturen we niets terug. Alleen nog even een houdertje aanvragen. Hoe was het ook al weer?: je suis, tu es .......... (was ook een (slecht) liedje).
groeten
Vincent
groeten
Vincent
- V700 register
- Nieuw lid
-
Minder
Meer
26-04-2010 22:46 #1274301
door V700 register
Madame / Monsieur,Cette semaine, j'ai reçu mon badge, pour lequel je vous remercie.Malheureusement, je dois ous dire qu'il n'y etait pas de cartouche présent dans l'enveloppe. Est-il possible que vous me faire parvenir un cartouche, afin que je puisse coller le badge à la fenêtre?Je vous remercie beaucoup.Cordialement,
In een mailtje sturen aan de instantie waar je hem besteld hebt, komt het vast wel voor mekaar.
Beantwoord door V700 register in topic Zoiets?
Zoiets:Tampert81 schreef : Hoe was het ook al weer?:
Madame / Monsieur,Cette semaine, j'ai reçu mon badge, pour lequel je vous remercie.Malheureusement, je dois ous dire qu'il n'y etait pas de cartouche présent dans l'enveloppe. Est-il possible que vous me faire parvenir un cartouche, afin que je puisse coller le badge à la fenêtre?Je vous remercie beaucoup.Cordialement,
In een mailtje sturen aan de instantie waar je hem besteld hebt, komt het vast wel voor mekaar.
Moderators: Jerry Stam