Grouptip: Tele-peage / Liber-T tol-kastje.
- Mathy van Nisselroy
- Nieuw lid
-
Kun je dat ding niet achter/boven het dashboardkastje plakken? Dus buiten het zicht van grijpgrage handen, maar in het zicht van het tolpoortje? Zoals je dat ook met GPS-ontvangers doet, als je vastingebouwde navigatie hebt?
groetjes
Mathy
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Bij een enkele onwillig poortje moest ik hem er wel even uitgraaien maar dat was zo gebeurd en legde ik hem weer terug.
Groeten,Gerben
- V700 register
- Nieuw lid
-
Het beste, achter de spiegel, van binnenuit gezien.Daar zit een gestippeld stuk voorruit, zonder coating, en als je dan zelf eerst even op de besturdersstoel gaat zitten, kun je hem precies uit je zicht plakken.Overigens, als je hem tegen de hemellijst drukt en dan op het raam plakt, is ie van buiten ook nauwelijks zichtbaar.Marius940 schreef : EDIT: Kan iemand een foto plaatsen van hoe het kastje het beste geplaatst kan worden, of even uitleggen waar het het beste geplaatst kan worden?
In de huur-fiesta afgelopen week, zat rondom alu-gecoat glas, daar werkte het kastje helemaal niet.
Let erop, dat als ie gejat wordt, je APRR moet gaan bellen dat ie gejat is, om te voorkomen dat de nieuwe 'eigenaar' ermee van Marseille naar Lille jakkert en je 160 euro op je card benadeeld.
- Jerry Stam (GAST)
- Nieuw lid
-
Vos frais de gestion mensuels sont offerts jusqu'à la fin de l'année
Dus nu nog goedkoper!
Heb er eentje besteld. Nu maar hopen dat ie er met een ruime week is
- Vincent van der Spek
- Nieuw lid
-
groeten
Vincent
- V700 register
- Nieuw lid
-
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Ze werken op dezelfde manier als van die "terug vind chipjes" in huisdieren (oa hond en kat)"
"passieve RFID tags halen hun energie via een inductielus uit het ondervragingssignaal. Dit laatste heeft als voordeel dat de afmeting van een dergelijke tag zeer klein kan zijn (hooguit enkele vierkante milimeters"
Groeten,Gerben
- M.O.D. Bauer
- Nieuw lid
-
bedankt voor de uitleg. Zonder coating is precies waar het me om ging, dus onze Volvo's hebben dat niet?Mijn voorruit heeft aan de bovenkant zo'n groen/blauw-achtige kleur tegen de zon. Heeft dus geen invloed?Baseman schreef : ....Het beste, achter de spiegel, van binnenuit gezien.Daar zit een gestippeld stuk voorruit, zonder coating, ...
- V700 register
- Nieuw lid
-
Beste plek, achter de spiegel, zie je niet, hoef je ook niet aan te denken en het werkt, bewezen.
- V700 register
- Nieuw lid
-