Grouptip: Tele-peage / Liber-T tol-kastje.
- V700 register
- Nieuw lid
-
Tiens... franse electronica zeker...whitehorse schreef : Je moet wél een beetje afstand houden t.o.v. je voorganger, anders schijnt het systeem niet te weten welk signaal hij moet pakken.
Graag Inloggen of een account aanmaken deelnemen aan het gesprek.
- Vincent van der Spek
- Nieuw lid
-
Hier (momenteel in Frankrijk) werkte het ook perfect. Ook bij de brug bij Millau. Poortje inrijden, piep, slagboom open. En dat zonder echt te stoppen. Aanrader dus.
groeten
Vincent
- V700 register
- Nieuw lid
-
Jammer Gerben, dat hij je niet zo bevallen is.Helaas moet ik je wel zeggen, dat in de handleiding stond, dat je het beste de eerste keer bij een combi-poortje kunt aansluiten, voor het geval hij niet werkt.Als hij niet werkt, kun je na de tolpoort, je melden bij de tent van Liber-T en je badge activeren, waarna hij net als alle anderen te gebruiken is.gerryberrie schreef : Duuurt heeeeel lang voordat de poort open gaat, en ook paar keer gehad dat ie niet openging.Dus met de badge uit de wagen, en nog niet open gaan.
Misschien volgende keer toch weer meenemen, en even activeren.........
- Gerben Mol
- Nieuw lid
-
Bij een compi poortje
Werkte toen perfect! poortje ging prachtig open, ik verbaasd en heel happy.
Volgende poortje gebeurde er bijster weinig.
Goed, ik vond het de 1e keer wel heel erg super, daarna was het wat minder.
Volgende keer probeer ik het denk ik nog wel een keer.
Groeten,Gerben</div>
- Vincent van der Spek
- Nieuw lid
-
groeten
Vincent
- V700 register
- Nieuw lid
-
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dan heb je niet goed gelezen, denk ik.Ik heb hem via APPR en betaal enkel 1,50 per maand, voor de maand waarin ik hem gebruik, dus als je tussen 1 juli en 30 juli op de peage zit, kost ie je 1,50 per jaar.Jeroen schreef : Ik heb m alleen in juli nodig, betaal ik dan alleen voor juli toch voor een heel jaar? Das 24 euro. best wel veel voor sticker.
Mogelijk verschilt de aanbieding per aanbieder
- V700 register
- Nieuw lid
-
Dus: eind juli heen en augustus terug: 3 euro abonnement. Dat is het dik waard als je de files aan de rechterkant van de péage ziet!
Oh, en "sticker"??? Het is een transponder die je in een houdertje achter de voorruit plakt en die ervoor zorgt dat de boom opengaat als je erop af rijdt en de kosten van de tolweg van je rekening wordt afgeschreven..
- M.O.D. Bauer
- Nieuw lid
-
Maar ik heb nu ook by APPR dat ding besteld, ben benieuwd, verheug me nu al op de beelden in de achteruitkijk spiegel.
EDIT: Kan iemand een foto plaatsen van hoe het kastje het beste geplaatst kan worden, of even uitleggen waar het het beste geplaatst kan worden?
- Siang
- Nieuw lid
-
En ja, zeker in het hoogseizoen is het beeld in de achteruitkijkspiegel hilarisch!